تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :تتر برای مبارزه با تروریسم ۸۷۳ هزار دلار را در اسرائیل و اوکراین مسدود کرد

  • کد خبر : 2625402
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
لورس :تتر برای مبارزه با تروریسم ۸۷۳ هزار دلار را در اسرائیل و اوکراین مسدود کرد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » تتر برای مبارزه با تروریسم ۸۷۳ هزار دلار را در اسرائیل و اوکراین مسدود کرد تتر برای مبارزه با تروریسم ۸۷۳ هزار دلار را در اسرائیل و اوکراین مسدود کرد ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ شرکت تتر در تلاش برای مبارزه با جنگ و تامین مالی تروریسم در مناطقی مانند اوکراین و اسرائیل، دارایی های دیجیتالی به ارزش بیش از ۸۷۳۰۰۰ دلار را مسدود کرده است. این امر نقش فعال صنعت ارزهای دیجیتال و استیبل کوین ها را در مبارزه با تحرکات غیرقانونی وجوه نشان می ‌دهد و تغییری به سمت تعامل فعال با آژانس‌های مجری قانون را نشان می ‌دهد.
بایننس، یکی دیگر از بازیگران اصلی این صنعت، همچنین با مسدود کردن حساب‌ های ارزهای دیجیتال مرتبط با گروه حماس و توقیف حساب‌ های مرتبط با فعالیت ‌های تروریستی، به مقامات اسرائیلی کمک کرده است. این تلاش‌ های مشترک پتانسیل فناوری بلاک چین را در ردیابی تراکنش‌ ها نشان می‌ دهد و بر قابلیت ردیابی ارزهای دیجیتال تأکید می ‌کند. به نقل از کوین گیپ، مشارکت تتر با نهادهای نظارتی در ۱۹ حوزه قضایی، امنیت مالی جهانی را تقویت کرده و امنیت تراکنش‌ های ارز دیجیتال را اف..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » تتر برای مبارزه با تروریسم ۸۷۳ هزار دلار را در اسرائیل و اوکراین مسدود کرد تتر برای مبارزه با تروریسم ۸۷۳ هزار دلار را در اسرائیل و اوکراین مسدود کرد ۲۵ مهر ۱۴۰۲

  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲

شرکت تتر در تلاش برای مبارزه با جنگ و تامین مالی تروریسم در مناطقی مانند اوکراین و اسرائیل، دارایی های دیجیتالی به ارزش بیش از ۸۷۳۰۰۰ دلار را مسدود کرده است. این امر نقش فعال صنعت ارزهای دیجیتال و استیبل کوین ها را در مبارزه با تحرکات غیرقانونی وجوه نشان می ‌دهد و تغییری به سمت تعامل فعال با آژانس‌های مجری قانون را نشان می ‌دهد.

بایننس، یکی دیگر از بازیگران اصلی این صنعت، همچنین با مسدود کردن حساب‌ های ارزهای دیجیتال مرتبط با گروه حماس و توقیف حساب‌ های مرتبط با فعالیت ‌های تروریستی، به مقامات اسرائیلی کمک کرده است. این تلاش‌ های مشترک پتانسیل فناوری بلاک چین را در ردیابی تراکنش‌ ها نشان می‌ دهد و بر قابلیت ردیابی ارزهای دیجیتال تأکید می ‌کند. به نقل از کوین گیپ، مشارکت تتر با نهادهای نظارتی در ۱۹ حوزه قضایی، امنیت مالی جهانی را تقویت کرده و امنیت تراکنش‌ های ارز دیجیتال را افزایش می ‌دهد.

درباره ی بایننس بیشتر بخوانید

  • امارات از چارچوب حاکمیت «متاورس مسئولانه» رونمایی کرد
  • بایننس پس از درخواست اسرائیل حساب های مرتبط با حماس را مسدود کرد
  • جو بایدن ایلان ماسک و ایکس را به خاطر انتشار اطلاعات نادرست متهم کرد!

تتر برای مبارزه با تروریسم ۸۷۳ هزار دلار را در اسرائیل و اوکراین مسدود کرد منبع:کوین گیپ اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه خبر تایید ETF بیت کوین تکذیب شد! منبع جعلی خبر ظاهرا کلی سود به جیب زد! بیت کوین رو به صعود! اخبار ضد و نقیضی از تایید ETF بیت کوین منتشر شد امروز توکن های شیبا اینو تکانی به خودشان دادند! منتظر انفجار ۲۳۰۰ درصدی کاردانو باشیم؟! تحلیلگر کریپتو به این پرسش پاسخ می دهد کلاهبرداران با جاوا اسکریپت کاربران فرندتک را هدف قرار می دهند! کاردانو پیشگامانه می تازد! آیا قیمت ADA به ۱۲ دلار می رسد؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2625402

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها