تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :تحقیقات بایننس: روندهای کلیدی در کریپتو – سپتامبر ۲۰۲۳

  • کد خبر : 2612829
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
لورس :تحقیقات بایننس: روندهای کلیدی در کریپتو – سپتامبر ۲۰۲۳
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تحقیقات بایننس: روندهای کلیدی در کریپتو – سپتامبر ۲۰۲۳ به گزارش زوم ارز، به لطف Binance Research، می‌توانید از تحلیل‌های صنعتی فرآیندهایی که فضای Web3 فردا را شکل می‌دهد، بهره ببرید. با به اشتراک گذاشتن این بینش، امیدواریم جامعه خود را با جدیدترین دانش در زمینه تحقیقات کریپتو تقویت کنیم. برای بررسی عمیق تر، گزارش های کامل در وب سایت Binance Research موجود است.
در بازارهای مالی، دانش قدرت است. روزهایی که تنها مؤسسات بزرگ و سرمایه‌داران پیچیده از تحقیقات با کیفیت بالا برای هدایت فضای دارایی دیجیتال استفاده می‌کردند، گذشته است. با تشکر از Binance Research، می‌توانید با جدیدترین داده‌ها و بینش‌های مربوط به حوزه هوش رمزنگاری، خود را قدرتمند کنید.
مقاله امروز به بررسی تحولات کلیدی Web3 در آگوست ۲۰۲۳ می‌پردازد تا یک نمای کلی از وضعیت فعلی اکوسیستم کریپتو ارائه دهد. ما عملکرد بازارهای کریپتو، دی‌فای و NFT را قبل از پیش‌نمایش رویدادهای مهمی که باید در سپتامبر ۲۰۲۳ بررسی کنیم، تجزیه و تحلیل می‌کنیم.
عملکرد بازار رمزنگاری در آگوست ۲۰۲۳ آگوست ۲۰۲۳ ماه نسبتاً سختی برای کریپتو بود، با کاهش ارزش ک..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تحقیقات بایننس: روندهای کلیدی در کریپتو – سپتامبر ۲۰۲۳

به گزارش زوم ارز، به لطف Binance Research، می‌توانید از تحلیل‌های صنعتی فرآیندهایی که فضای Web3 فردا را شکل می‌دهد، بهره ببرید. با به اشتراک گذاشتن این بینش، امیدواریم جامعه خود را با جدیدترین دانش در زمینه تحقیقات کریپتو تقویت کنیم. برای بررسی عمیق تر، گزارش های کامل در وب سایت Binance Research موجود است.

در بازارهای مالی، دانش قدرت است. روزهایی که تنها مؤسسات بزرگ و سرمایه‌داران پیچیده از تحقیقات با کیفیت بالا برای هدایت فضای دارایی دیجیتال استفاده می‌کردند، گذشته است. با تشکر از Binance Research، می‌توانید با جدیدترین داده‌ها و بینش‌های مربوط به حوزه هوش رمزنگاری، خود را قدرتمند کنید.

بخوانید  پای دانشگاه استنفورد هم به پرونده FTX کشیده شد! چه ارتباطی بین این دو وجود دارد؟

مقاله امروز به بررسی تحولات کلیدی Web3 در آگوست ۲۰۲۳ می‌پردازد تا یک نمای کلی از وضعیت فعلی اکوسیستم کریپتو ارائه دهد. ما عملکرد بازارهای کریپتو، دی‌فای و NFT را قبل از پیش‌نمایش رویدادهای مهمی که باید در سپتامبر ۲۰۲۳ بررسی کنیم، تجزیه و تحلیل می‌کنیم.

عملکرد بازار رمزنگاری در آگوست ۲۰۲۳

آگوست ۲۰۲۳ ماه نسبتاً سختی برای کریپتو بود، با کاهش ارزش کل بازار ۸.۸٪ – شدیدترین کاهش ماهانه سال تا کنون. در پس‌زمینه این تحولات بازار، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده، نیاز به افزایش نرخ‌های بهره برای مبارزه با تورم بالا را مورد بحث قرار داد. با توجه به اینکه سرمایه گذاران در حال آماده شدن برای شرایط چالش برانگیز بازار هستند، این خبر احتمالاً به پذیرش ذهنیت های ریسک گریز در بازارها کمک کرده است.

با این وجود، برخی خوش‌بینی‌ها در مورد چشم‌انداز ETF بیت کوین در اواخر ماه ظاهر شد. Grayscale در شکایت خود علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در رابطه با تبدیل Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) به صندوق قابل معامله در بورس (ETF) پیروز شد.

بخوانید  روند نزولی و فاجعه بار گالا تا کی ادامه دارد؟

تغییر ماهانه ارزش بازار ارزهای دیجیتال (%)

تحقیقات بایننس: روندهای کلیدی در کریپتو - سپتامبر 2023منبع: CoinMarketCap (31 اوت ۲۰۲۳)

عملکرد قیمت ماهانه ۱۰ سکه برتر بر اساس ارزش بازار

تحقیقات بایننس: روندهای کلیدی در کریپتو - سپتامبر 2023

منبع: CoinMarketCap (31 اوت ۲۰۲۳)

در پس زمینه عدم قطعیت های اقتصاد کلان که در بالا مورد بحث قرار گرفت، همه ۱۰ سکه برتر بر اساس ارزش بازار شاهد کاهش قیمت ماهانه بودند. هر دو BTC و ETH 11.3٪ کاهش یافتند، اگرچه با حاکم شدن مقیاس خاکستری در پایان ماه، مقداری بازگشت را مشاهده کردند.

علیرغم عملکرد قوی XRP در ماه قبل با حکم مساعد ریپل در پرونده اش علیه SEC، حرکت سکه در طول ماه آگوست کاهش یافت زیرا SEC درخواست تجدید نظر علیه این تصمیم داد. با توجه به جذابیت‌ها، XRP ماه را به عنوان ضعیف‌ترین عملکرد در بین ۱۰ تای برتر با ۲۶.۹ درصد کاهش در کل به پایان رساند.

مالی غیرمتمرکز (DeFi)

با گسترش روندهای ماهانه امسال، بازارهای DeFi با ۵.۵ درصد کاهش ارزش کل قفل شده (TVL) به ۳۸.۶ میلیارد دلار رسید. ترکیب بلاک چین های برتر توسط TVL به طور کلی بدون تغییر باقی ماند، اتریوم با ۵۹.۴٪، Tron با ۱۴.۲٪، و BNB Chain با ۷.۷٪.

بخوانید  لزوم افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو؛ جروم پاول در جکسون هول چه گفت؟

سهم TVL از بلاک چین های برتر

تحقیقات بایننس: روندهای کلیدی در کریپتو - سپتامبر 2023

منبع: DeFiLlama (31 اوت ۲۰۲۳)

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)

حجم معاملات ماهانه برای NFT

تحقیقات بایننس: روندهای کلیدی در کریپتو - سپتامبر 2023منبع: Cryptoslam (31 اوت ۲۰۲۳)

همچنین مطابق با روندهای ماه، بازارهای NFT در ماه آگوست رکود قابل توجهی را تجربه کردند و همچنان به مبارزه ادامه می دهند. شاخص‌های NFT-500 و Blue-Chip-10 نانسن به ترتیب ۵۵ درصد و ۴۹ درصد کاهش در حجم معاملات را از ابتدای سال نشان دادند.

رویدادهای آتی

برای کمک به کاربران در به‌روزرسانی آخرین اخبار Web3، Binance Research رویدادهای قابل‌توجه و قفل‌های رمز را برای ماه آینده خلاصه کرده است. مراقب این تحولات آتی در فضای بلاک چین باشید.

رویدادهای قابل توجه در سپتامبر ۲۰۲۳

منبع: Binance Research

بزرگترین توکن باز کردن قفل در شرایط دلار آمریکا

تحقیقات بایننس: روندهای کلیدی در کریپتو - سپتامبر 2023منبع: TokenUnlocks, Binance Research

تحقیقات بایننس

تیم تحقیقات بایننس متعهد به ارائه تحلیل‌های عینی، مستقل و جامع از فضای ارزهای دیجیتال است. آن‌ها برداشت‌های روشنگرانه‌ای را درباره موضوعات Web3 منتشر می‌کنند، از جمله اما نه محدود به اکوسیستم رمزنگاری، برنامه‌های بلاک چین، و آخرین پیشرفت‌های بازار.

بخوانید  رکود بازار NFTها یک پلتفرم معاملاتی دیگر را به تعطیلی کشاند!

این مقاله تنها تصویری از گزارش کامل است که حاوی اطلاعات بیشتر و تجزیه و تحلیل مهم ترین نمودارهای بازار در ماه گذشته است. همچنین اخبار اخیر پیرامون شبکه اجتماعی غیرمتمرکز friend.tech، چشم انداز لایه ۲، نرخ پس انداز DAI MakerDAO، EigenLayer و موارد دیگر را بررسی می کند.

برای خواندن نسخه کامل این گزارش، اینجا را کلیک کنید. علاوه بر این، می‌توانید با مراجعه به صفحه Insights & Analysis در تحقیقات بایننس وب سایت. از این فرصت استفاده کنید تا با جدیدترین بینش های حوزه تحقیقات رمزنگاری، خود را قدرتمند کنید!

ادامه مطلب

  • تحقیقات بایننس: روندهای کلیدی در کریپتو – آگوست ۲۰۲۳
  • تحقیق بایننس: بررسی وضعیت دارایی های واقعی
  • تحقیق بایننس: کاوش در چشم انداز ربات های رمزنگاری در تلگرام

افشای عمومی: این مطالب توسط Binance Research تهیه شده است و قرار نیست به آن به عنوان یک مشاوره پیش‌بینی یا سرمایه‌گذاری است و توصیه، پیشنهاد یا درخواستی برای خرید یا فروش هر گونه اوراق بهادار یا ارز دیجیتال یا اتخاذ هر گونه استراتژی سرمایه‌گذاری نیست. استفاده از اصطلاحات و نظرات بیان شده برای ارتقای درک و توسعه مسئولانه بخش است و نباید به عنوان دیدگاه های قانونی قطعی یا دیدگاه های Binance تفسیر شود. نظرات بیان شده در تاریخ نشان داده شده در بالا و نظرات نویسنده است. ممکن است با تغییر شرایط بعدی تغییر کنند. اطلاعات و نظرات موجود در این مطالب برگرفته از منابع اختصاصی و غیر اختصاصی است که توسط Binance Research قابل اعتماد تشخیص داده شده است، لزوماً شامل همه چیز نیستند و از نظر صحت تضمین نمی شوند. به این ترتیب، هیچ ضمانتی در مورد صحت یا قابلیت اطمینان داده نمی شود، و هیچ مسئولیتی که به هر طریق دیگری در قبال خطاها و اشتباهات (از جمله مسئولیت هر شخصی به دلیل سهل انگاری) ایجاد شود، توسط بایننس پذیرفته نمی شود. این مطالب ممکن است حاوی اطلاعات «آینده نگر» باشد که ماهیت صرفاً تاریخی ندارند. چنین اطلاعاتی ممکن است شامل پیش بینی ها و پیش بینی ها باشد. هیچ تضمینی وجود ندارد که پیش بینی های انجام شده محقق شود. تکیه بر اطلاعات موجود در این مطالب به صلاحدید خواننده است. این مطالب صرفاً برای مقاصد اطلاعاتی در نظر گرفته شده است و به منزله مشاوره سرمایه‌گذاری یا پیشنهاد یا درخواست برای خرید یا فروش در هر گونه اوراق بهادار، ارزهای رمزنگاری شده یا هر استراتژی سرمایه‌گذاری نیست، و همچنین نباید هیچ گونه اوراق بهادار یا ارز دیجیتال به هیچ فردی در هر حوزه قضایی عرضه یا فروخته شود. که در آن یک پیشنهاد، درخواست، خرید یا فروش بر اساس قوانین این حوزه قضایی غیرقانونی است. سرمایه گذاری شامل ریسک است.

بخوانید  رمزارز TOWN بزودی از ارزینجا حذف خواهد شد

منبع: binance.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2612829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها