تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :تحلیلگران چه می‌ بینند؟ آیا باید منتظر رالی بیت کوین باشیم؟!

  • کد خبر : 2612771
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
لورس :تحلیلگران چه می‌ بینند؟ آیا باید منتظر رالی بیت کوین باشیم؟!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » تحلیلگران چه می‌ بینند؟ آیا باید منتظر رالی بیت کوین باشیم؟! تحلیلگران چه می‌ بینند؟ آیا باید منتظر رالی بیت کوین باشیم؟! ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۳ یک تحلیلگر ارز دیجیتال پیش بینی می کند که روند نزولی تسلط بیت کوین ممکن است به زودی شکسته شود. این اتفاق همراه با چرخه های قبلی بازار، نشان دهنده افزایش بالقوه بلندمدت است. در حال حاضر، ارزش بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته و با افزایش هفتگی اندکی بیشتر شده است اما در نمودار ماهانه زیان هایی را ثبت کرده است.
احتمال نزول بیت کوین هم وجود دارد یک تحلیلگر کریپتو همچنین یک پمپ جعلی احتمالی را پیش ‌بینی می ‌کند که به دنبال آن یک رویداد انحلال قابل توجهی رخ می‌ دهد که می‌تواند باعث شود ارزش BTC به زیر ۲۴۰۰۰ دلار سقوط کند. با وجود این، به نقل از فینبولد، اضافه شدن بیش از ۷۰۰۰۰۰ آدرس کیف پول جدید به بیت کوین در یک روز نشان دهنده علاقه رو به رشد سرمایه گذاران و احتمال افزایش صعودی کوتاه مدت است.
منبع:فینبولد اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » تحلیلگران چه می‌ بینند؟ آیا باید منتظر رالی بیت کوین باشیم؟! تحلیلگران چه می‌ بینند؟ آیا باید منتظر رالی بیت کوین باشیم؟! ۲۱ شهریور ۱۴۰۲

  • ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۳

یک تحلیلگر ارز دیجیتال پیش بینی می کند که روند نزولی تسلط بیت کوین ممکن است به زودی شکسته شود. این اتفاق همراه با چرخه های قبلی بازار، نشان دهنده افزایش بالقوه بلندمدت است. در حال حاضر، ارزش بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته و با افزایش هفتگی اندکی بیشتر شده است اما در نمودار ماهانه زیان هایی را ثبت کرده است.

احتمال نزول بیت کوین هم وجود دارد

یک تحلیلگر کریپتو همچنین یک پمپ جعلی احتمالی را پیش ‌بینی می ‌کند که به دنبال آن یک رویداد انحلال قابل توجهی رخ می‌ دهد که می‌تواند باعث شود ارزش BTC به زیر ۲۴۰۰۰ دلار سقوط کند. با وجود این، به نقل از فینبولد، اضافه شدن بیش از ۷۰۰۰۰۰ آدرس کیف پول جدید به بیت کوین در یک روز نشان دهنده علاقه رو به رشد سرمایه گذاران و احتمال افزایش صعودی کوتاه مدت است.

بخوانید  آموزش تحلیل تکنیکال؛ امواج الیوت و سطوح فیبوناچی – بخش نهم

منبع:فینبولد اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه هشدار بسیار مهم! مراقب کلاهبرداری ها در توییتر باشید! ریپل ۱۸۱ درصد در حجم معاملاتش صعود کرد! روند نزولی و فاجعه بار گالا تا کی ادامه دارد؟ پرداخت نیم میلیون دلار فقط برای کارمزد تراکنش بیت کوین! نهنگ‌ های شیبا اینو کولاک کردند؛ میلیون ها دلار شیب خریداری شد! چالش جدید شیبا اینو؛ شیباریوم با خطر کلاهبرداری روبروست!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2612771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها