تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :تحلیلگر ارشد کریپتو: بیت کوین قبل از پایان سال ۲۰۲۳ به بالاترین حد خود می رسد

  • کد خبر : 2605578
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
لورس :تحلیلگر ارشد کریپتو: بیت کوین قبل از پایان سال ۲۰۲۳ به بالاترین حد خود می رسد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیلگر ارشد کریپتو: بیت کوین قبل از پایان سال ۲۰۲۳ به بالاترین حد خود می رسد به گزارش زوم ارز،
یک تحلیلگر ارشد ارزهای دیجیتال پیش بینی صعودی خود را تکرار کرده است که بیت کوین (BTC) تا قبل از پایان سال ۲۰۲۳ به بالاترین حد خود خواهد رسید. این کارشناس در اظهارات خود پیش بینی قابل توجهی برای بیت کوین انجام داد.
انتظار افزایش ۱۵۷ درصدی بیت کوین! Credible Crypto، یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی که با نام مستعار شناخته می شود، ادعا کرد که بیت کوین می تواند تا قبل از پایان سال تقریباً ۱۵۷٪ از سطح فعلی خود افزایش یابد. Credible Crypto در اظهارات خود اظهار داشت:
من قبلاً توییت کردم که دو ماه طول کشید تا از ۱۶۰۰۰ دلار به ۶۰۰۰۰ دلار و از ۱۸۰۰۰ دلار به ۶۰۰۰۰ دلار برسیم. اکنون چهار ماه فرصت داریم تا از ۲۸۰۰۰ دلار به ۷۰۰۰۰ دلار برسیم. این تقریباً یک حرکت ۴۰۰۰۰ دلاری به همان بزرگی است و ما هنوز دوبرابر زمان بیشتری برای انجام آن در سال جاری داریم. آیا دوست داشتم از قبل یک رالی بزرگ ببینم؟ کاملا. این یعنی چه که ما هنوز این کار را نکرده ایم؟ به عبارت ساده تر، تثبیت قبل از این حرکت بزرگ بیشتر طول می ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیلگر ارشد کریپتو: بیت کوین قبل از پایان سال ۲۰۲۳ به بالاترین حد خود می رسد

به گزارش زوم ارز،

یک تحلیلگر ارشد ارزهای دیجیتال پیش بینی صعودی خود را تکرار کرده است که بیت کوین (BTC) تا قبل از پایان سال ۲۰۲۳ به بالاترین حد خود خواهد رسید. این کارشناس در اظهارات خود پیش بینی قابل توجهی برای بیت کوین انجام داد.

انتظار افزایش ۱۵۷ درصدی بیت کوین!

Credible Crypto، یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی که با نام مستعار شناخته می شود، ادعا کرد که بیت کوین می تواند تا قبل از پایان سال تقریباً ۱۵۷٪ از سطح فعلی خود افزایش یابد. Credible Crypto در اظهارات خود اظهار داشت:

من قبلاً توییت کردم که دو ماه طول کشید تا از ۱۶۰۰۰ دلار به ۶۰۰۰۰ دلار و از ۱۸۰۰۰ دلار به ۶۰۰۰۰ دلار برسیم. اکنون چهار ماه فرصت داریم تا از ۲۸۰۰۰ دلار به ۷۰۰۰۰ دلار برسیم. این تقریباً یک حرکت ۴۰۰۰۰ دلاری به همان بزرگی است و ما هنوز دوبرابر زمان بیشتری برای انجام آن در سال جاری داریم. آیا دوست داشتم از قبل یک رالی بزرگ ببینم؟ کاملا. این یعنی چه که ما هنوز این کار را نکرده ایم؟ به عبارت ساده تر، تثبیت قبل از این حرکت بزرگ بیشتر طول می کشد. اما هرچه ادغام بیشتر طول بکشد، گسترش تهاجمی‌تر خواهد بود، بنابراین قطعاً جدول زمانی ما را به عقب نمی‌اندازد.

تحلیلگر ارشد کریپتو: بیت کوین قبل از پایان سال 2023 به بالاترین حد خود می رسد

سناریوهای ممکن برای بیت کوین!

با این حال، این متخصص اشاره کرد که اگر بیت‌کوین به حرکت ارز دیجیتال پیشرو در محدوده محدود ادامه دهد، پیش‌بینی صعودی را زیر سوال می‌برد. این تحلیلگر اظهار داشت:

اگر دو ماه بعد در سطوح فعلی بمانیم و از این تثبیت خارج نشویم، در مورد دیدن یک بالاترین سطح جدید در سال جاری تردید بیشتری خواهم داشت. اما با چهار ماه باقی مانده این اتفاق نمی افتد. ما داده‌هایی داریم که نشان می‌دهد چنین حرکتی با این بزرگی قطعاً امکان‌پذیر است، بنابراین منطقی نیست که پایان‌نامه‌ام را از پنجره پرت کنم.

در اوایل این ماه، Credible Crypto پیش بینی کرد که بیت کوین از بالاترین رکورد ثبت شده در نوامبر ۲۰۲۱ فراتر می رود و سپس به بالای ۱۰۰۰۰۰ دلار می رسد.

منبع: en.coin-turk.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2605578

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها