تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :تحلیلگر مشهور از اصلاح عمیقتر قیمت بیت کوین خبر داد؛ اهداف قیمتی کجا هستند؟

  • کد خبر : 2599552
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
لورس :تحلیلگر مشهور از اصلاح عمیقتر قیمت بیت کوین خبر داد؛ اهداف قیمتی کجا هستند؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیلگر مشهور از اصلاح عمیقتر قیمت بیت کوین خبر داد؛ اهداف قیمتی کجا هستند؟ بنجامین کاون (Benjamin Cowen) تحلیلگر و استراتژیست ارزهای دیجیتال، اخیرا به بیش از ۷۸۵ هزار دنبال‌کننده خود در پلتفرم یوتیوب گفته است که رکود فعلی در بازار کریپتو مطابق با الگویی است که هر چهار سال یک‌بار اتفاق می‌افتد. سوالی که مطرح می‌شود این است که با توجه به روند نزولی قیمت‌ها در چند روز اخیر، آیا باز هم باید منتظر سقوط بیشتر بازار باشیم؟
بیشتر بخوانید: علت سقوط امروز قیمت بیت کوین به ۲۵۰۰۰ دلار چیست؟ به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، کاون با اشاره به ترس موجود در بازار توضیح می‌دهد که بیت کوین حتی بعد از اصلاح بیش از ۱۵ درصدی هم ممکن است به روند کاهشی خود ادامه دهد. او می‌گوید:
ایده پشت ترس ثانویه در بازار کریپتو از این واقعیت ناشی می‌شود که شاخص S&P 500 در ماه آگوست (مرداد) یا سپتامبر (شهریور) سال قبل از انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده، تمایل زیادی به اصلاح دارد. بنابراین اگر بخواهیم به سال ۲۰۲۳ نگاه کنیم، می‌بینیم که شاخص ۵۰۰ S&P در واقع این اصلاحی را که ما در مو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیلگر مشهور از اصلاح عمیقتر قیمت بیت کوین خبر داد؛ اهداف قیمتی کجا هستند؟

بنجامین کاون (Benjamin Cowen) تحلیلگر و استراتژیست ارزهای دیجیتال، اخیرا به بیش از ۷۸۵ هزار دنبال‌کننده خود در پلتفرم یوتیوب گفته است که رکود فعلی در بازار کریپتو مطابق با الگویی است که هر چهار سال یک‌بار اتفاق می‌افتد. سوالی که مطرح می‌شود این است که با توجه به روند نزولی قیمت‌ها در چند روز اخیر، آیا باز هم باید منتظر سقوط بیشتر بازار باشیم؟

بیشتر بخوانید: علت سقوط امروز قیمت بیت کوین به ۲۵۰۰۰ دلار چیست؟

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، کاون با اشاره به ترس موجود در بازار توضیح می‌دهد که بیت کوین حتی بعد از اصلاح بیش از ۱۵ درصدی هم ممکن است به روند کاهشی خود ادامه دهد. او می‌گوید:

ایده پشت ترس ثانویه در بازار کریپتو از این واقعیت ناشی می‌شود که شاخص S&P 500 در ماه آگوست (مرداد) یا سپتامبر (شهریور) سال قبل از انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده، تمایل زیادی به اصلاح دارد. بنابراین اگر بخواهیم به سال ۲۰۲۳ نگاه کنیم، می‌بینیم که شاخص ۵۰۰ S&P در واقع این اصلاحی را که ما در مورد آن صحبت می‌کنیم را دریافت می‌کند.

شاخص S&P 500 از ابتدای ماه آگوست کمی بیش از ۵ درصد کاهش یافته است که نشان می‌دهد با توجه به تحلیل‌های کاون ادامه اصلاح دور از ذهن نیست. بر همین اساس بنجامین کاون می‌گوید که بیت کوین در طی دوران ترس‌های ثانویه‌ای که قبلا تجربه کرده، بین ۳۹ تا ۸۳ درصد سقوط را تجربه کرده است. او توضیح می‌دهد که:

در سال ۲۰۱۹ و زمانی که ترس ثانویه شروع شده بود، وقتی که به زیر میانگین متحرک ۲۰ هفته‌ای رسیدیم، قیمت بیت کوین ۶۱ درصد دیگر سقوط کرد. سال ۲۰۱۵ هم حدود ۴۰ درصد کاهش قیمت را مشاهده کردیم. همچنین در سال ۲۰۱۱ و قبل از پایان ترس ثانویه، قیمت بیت کوین رکورد ۸۲.۵ درصد کاهش را نیز تجربه کرد.

با بررسی روند‌ها و چرخه‌های قبلی متوجه می‌شویم که در سال قبل از هاوینگ، شاخص S&P در سه ماهه سوم سال قبل از انتخابات ریاست جمهوری افت می‌کند و سپس بیت کوین برای مدتی وارد روند نزولی می‌شود.

نوشته های مشابه

  • سقوط بیشتر قیمت بیت کوین تحلیلگر مشهور از اصلاح عمیقتر قیمت بیت کوین خبر داد؛ اهداف قیمتی کجا هستند؟ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
  • تقابل طلا و بیت کوین تقابل طلا و بیت کوین؛ بررسی ارزش بازار و پتانسیل رشد ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

بیشتر بخوانید: قیمت بیت کوین چه زمانی به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد؟

بخوانید  آیا استخراج بیت کوین با انرژی خورشیدی توجیه اقتصادی دارد؟

در مورد اینکه بیت کوین بر اساس سابقه تاریخی خود چقدر می‌تواند پایین بیاید، بنجامین کاون سه سناریو را ترسیم می‌کند:

ما سه مثال از کاهش قیمت ۴۰، ۶۰ و ۸۰ درصدی داریم. اگر افت ۴۰ درصدی مشابه سال ۲۰۱۵ اتفاق بیفتد، احتمالا قیمت به حدود ۱۷۵۰۰ دلار می‌رسد. این خوش‌بینانه‌ترین کاهش با کمترین درصد سقوط است.

اگر کاهشی ۶۰ درصدی را مشابه سال ۲۰۱۹ تجربه کنیم احتمالا به کف قیمتی ۱۱۴۰۰ دلار می‌رسیم.

اما اگر بدترین سناریو اتفاق بیفتد و ۸۰ درصد کاهش قیمت داشته باشیم، بازار سقوط وحشتناکی را تجربه می‌کند. من شخصا فکر نمی‌کنم که این اتفاق بیفتد. ۸۰ درصد کاهش قیمت تقریبا بعید است.

قیمت بیت کوین در زمان نگارش این مطلب در حدود ۲۵۹۳۵ است.

برچسب هابیت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2599552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها