تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
1

لورس :تحلیلگر مطرح: هیچ دارایی‌ با بیت کوین قابل‌مقایسه نیست

  • کد خبر : 2637480
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵
لورس :تحلیلگر مطرح: هیچ دارایی‌ با بیت کوین قابل‌مقایسه نیست
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته از کف ۶۷٬۴۸۲ دلار به بالای ۷۰٬۰۰۰ دلار رسیده‌ است. به نظر می‌رسد کاهش جریان خروج سرمایه صندوق GBTC و صحبت‌های رییس جمهور آمریکا درباره کاهش نرخ بهره، به رشد BTC کمک کرده است. داده‌های موجود هم نشان می‌دهد عملکرد بیت کوین در ۶ ماه گذشته بهتر از آلت کوین‌‌ها و تمام دارایی‌های دیگر بوده است.
خلاصه خبر کاهش جریان خروج سرمایه صندوق GBTC و صحبت‌های رییس جمهور آمریکا درباره کاهش نرخ بهره به رشد BTC کمک کرده است. تحلیل‌های موجود نشان می‌دهد عملکرد بیت کوین در ۶ ماه گذشته بهتر از آلت کوین‌‌ها و تمام دارایی‌های دیگر بوده است. به گزارش کوین تلگراف، جریان خروج سرمایه صندوق GBTC شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) در روز گذشته تقریباً ۹۰ درصد کم‌تر از روز قبل‌تر بود. به عبارت دقیق‌تر، این صندوق در ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین) تنها ۱۷.۵ میلیون دلار از دست داد اما در ۹ آوریل (۲۱ فروردین) بیش از ۱۵۰ میلیون دلار را از دست داده‌ بود.
افزایش قیمت بیت کوین به نظر می‌رسد کاهش جریان خروجی GBTC به افزایش قیمت بیت کوین کمک کرده‌ و آن را با رشدی ۲.۵ درصدی به بالای مرز ۷۰٬۰۰۰ دلار رسانده‌ است. ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته از کف ۶۷٬۴۸۲ دلار به بالای ۷۰٬۰۰۰ دلار رسیده‌ است. به نظر می‌رسد کاهش جریان خروج سرمایه صندوق GBTC و صحبت‌های رییس جمهور آمریکا درباره کاهش نرخ بهره، به رشد BTC کمک کرده است. داده‌های موجود هم نشان می‌دهد عملکرد بیت کوین در ۶ ماه گذشته بهتر از آلت کوین‌‌ها و تمام دارایی‌های دیگر بوده است.

خلاصه خبر

  • کاهش جریان خروج سرمایه صندوق GBTC و صحبت‌های رییس جمهور آمریکا درباره کاهش نرخ بهره به رشد BTC کمک کرده است.
  • تحلیل‌های موجود نشان می‌دهد عملکرد بیت کوین در ۶ ماه گذشته بهتر از آلت کوین‌‌ها و تمام دارایی‌های دیگر بوده است.

به گزارش کوین تلگراف، جریان خروج سرمایه صندوق GBTC شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) در روز گذشته تقریباً ۹۰ درصد کم‌تر از روز قبل‌تر بود. به عبارت دقیق‌تر، این صندوق در ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین) تنها ۱۷.۵ میلیون دلار از دست داد اما در ۹ آوریل (۲۱ فروردین) بیش از ۱۵۰ میلیون دلار را از دست داده‌ بود.

افزایش قیمت بیت کوین

به نظر می‌رسد کاهش جریان خروجی GBTC به افزایش قیمت بیت کوین کمک کرده‌ و آن را با رشدی ۲.۵ درصدی به بالای مرز ۷۰٬۰۰۰ دلار رسانده‌ است. با این حال در روز قبل و بعد از انتشار داده‌های تورمی آمریکا، قیمت بیت کوین تا محدوده ۶۷٬۴۸۲ دلار سقوط کرده بود. با وجود این جو بایدن (Joe Biden)، رییس جمهور آمریکا، در روز قبل اعلام کرد:

من به پیش‌بینی خود مبنی بر کاهش نرخ بهره قبل از پایان سال ۲۰۲۴ پایبند هستم. این اتفاق فقط ممکن است یک یا چند ماه به تعویق بیفتد. ما نمی‌دانیم فدرال رزرو به طور قطعی قرار است چه کاری انجام دهد، اما ما تورم را از ۹ درصد به حدود ۳ درصد رساندیم.

در هر صورت تحلیلگران باور دارند جریان خروج سرمایه GBTC که از ماه ژانویه (دی) به ۱۶ میلیارد دلار رسیده‌، ممکن است در روزهای آینده کاهش یابد. توماس فهرر (Thomas Fahrer)، مدیرعامل پلتفرم آپولو (Apollo)، با انتشار تصویر زیر اعلام کرد:

آیا فشار فروش GBTC تمام شده‌ است؟ جریان خروج سرمایه این صندوق به ۲۵۰ بیت کوین (۱۸.۵ میلیون دلار) رسیده که ۹۵ درصد کم‌تر از روز قبل‌تر است.

جریان خروجی GBTC

‌با این حال در ۸ آوریل (۲۰ فروردین)، GBTC حدود ۴٬۲۸۸ بیت کوین به ارزش ۳۱۳ میلیون دلار را از دست داده بود. کم‌ترین جریان خروجی این صندوق تا قبل از روز گذشته در محدود ۲۲.۴ میلیون دلار قرار داشت و در ۲۶ فوریه (۷ اسفند ۱۴۰۲) ثبت شده‌ بود. میانگین روزانه جریان خروجی GBTC در ۴ ماه گذشته هم به ۲۵۷.۸ میلیون دلار می‌رسد.

شایان ذکر است که در روز قبل صندوق FBTC شرکت فیدلیتی (Fidelity)، صندوق IBIT شرکت بلک راک (BlackRock)، صندوق BITB شرکت بیت‌وایز (Bitwise) و صندوق ARKB شرکت آرک اینوست (Ark Invest) به ترتیب ۷۶.۳ میلیون دلار، ۳۳.۳ میلیون دلار، ۲۴.۳ میلیون دلار و ۷.۳ میلیون دلار سرمایه جدید جذب کردند. گفتنی است که شرکت ورشکسته جنسیس (Genesis) در جریان خروجی GBTC موثر بوده‌‌ و به تازگی ۳۶ میلیون سهام این صندوق را برای خرید ۳۲٬۰۴۱ بیت کوین فروخته‌ است.

مقایسه بیت کوین و سایر دارایی‌های پرریسک

به گزارش کوین دسک، جاش الژویچ (Josh Olszewicz)، تحلیلگر مشهور بازارهای مالی، در ویدیوی اخیر خود بیت‌ کوین را با آلت کوین‌ها و سایر دارایی‌های پرریسک مقایسه و اعلام کرد:

عملکرد بیت کوین باعث شده است بقیه دارایی‌ها کوچک به نظر برسند.

شایان ذکر است که قیمت بیت کوین در شش ماه گذشته تقریباً ۱۰۰ درصد رشد کرده است. این در حالی است که سهام شرکت انویدیا (NVDA) و اتریوم در این مدت حدود ۸۸ درصد و ۸۹ درصد افزایش یافته‌اند. علاوه بر این شاخص S&P 500 در این مدت تنها ۱۸ درصد رشد کرده‌ است. الژویچ در ویدیوی خود گفت:

اگر در حال سرمایه‌گذاری و ترید هستید و سودتان از سود بیت کوین کم‌تر است، اصلاً چرا این کار را انجام می‌دهید؟ تقریباً هیچ چیزی با بیت کوین قابل‌مقایسه نیست.

تحلیلگر مطرح: هیچ دارایی‌ با بیت کوین قابل‌مقایسه نیست
مقاومت قیمت بیت کوین و سایر دارایی‌ها

نوشته تحلیلگر مطرح: هیچ دارایی‌ با بیت کوین قابل‌مقایسه نیست اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2637480

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها