تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :تحلیلگر معروف معتقد است ۲۸ نوامبر تاریخ مهمی برای قیمت بیت کوین است؛ اما چرا؟

  • کد خبر : 2611217
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
لورس :تحلیلگر معروف معتقد است ۲۸ نوامبر تاریخ مهمی برای قیمت بیت کوین است؛ اما چرا؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیلگر معروف معتقد است ۲۸ نوامبر تاریخ مهمی برای قیمت بیت کوین است؛ اما چرا؟ به گفته CryptoCon، هادلرهای بیت‌ کوین برای اینکه بفهمند قیمت BTC چه زمانی رشد شدیدی را تجربه می‌کند، باید به نوامبر ۲۰۲۴ نگاه کنند.
به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، در یک مدل جدید از قیمت BTC مشخص شده که بیت‌ کوین قصد دارد پیش از آغاز بول ران (Bull Run) خود در اواخر سال ۲۰۲۴، هادلرها را با یک «آرامش میان‌دوره‌ای» تست کند.
بر اساس گفته‌های تحلیل‌گر معروف CryptoCon، سازنده‌ این مدل، «نظریه چرخه‌های ۲۸ نوامبر» از بیت‌ کوین انتظار ثبت یک قیمت تاریخی جدید را در سال ۲۰۲۵ دارد.
نوشته های مشابه کارمزد نیم میلیون دلاری برای یک تراکنش بیت کوین! ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ اگر قیمت بیت‌ کوین به بالای ۲۶،۵۰۰ دلار برسد، این ۴ آلت کوین ممکن است در روند صعودی قرار بگیرند ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ تقویم مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی این هفته؛ همه نگاه‌ها به CPI شمارش..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیلگر معروف معتقد است ۲۸ نوامبر تاریخ مهمی برای قیمت بیت کوین است؛ اما چرا؟

به گفته CryptoCon، هادلرهای بیت‌ کوین برای اینکه بفهمند قیمت BTC چه زمانی رشد شدیدی را تجربه می‌کند، باید به نوامبر ۲۰۲۴ نگاه کنند.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، در یک مدل جدید از قیمت BTC مشخص شده که بیت‌ کوین قصد دارد پیش از آغاز بول ران (Bull Run) خود در اواخر سال ۲۰۲۴، هادلرها را با یک «آرامش میان‌دوره‌ای» تست کند.

بر اساس گفته‌های تحلیل‌گر معروف CryptoCon، سازنده‌ این مدل، «نظریه چرخه‌های ۲۸ نوامبر» از بیت‌ کوین انتظار ثبت یک قیمت تاریخی جدید را در سال ۲۰۲۵ دارد.

نوشته های مشابه

  • کارمزد نیم میلیون دلاری بیت کوین کارمزد نیم میلیون دلاری برای یک تراکنش بیت کوین! ۲۰ شهریور ۱۴۰۲
  • بیت کوین و آلت کوین‌ها اگر قیمت بیت‌ کوین به بالای ۲۶،۵۰۰ دلار برسد، این ۴ آلت کوین ممکن است در روند صعودی قرار بگیرند ۲۰ شهریور ۱۴۰۲
بخوانید  ثبت دامنه های وردپرس 100 ساله | اخبار داغ 🔥🔥

تقویم مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی این هفته؛ همه نگاه‌ها به CPI

شمارش معکوس تا «آغاز بول ران بیت‌ کوین»

در میان بحث‌هایی که در حال حاضر در مورد طبیعت چرخه‌های قیمتی چهار ساله بیت‌ کوین مطرح است، CryptoCon باور دارد وقتی از نحوه رفتار BTC/USD در یک زمان مشخص صحبت می‌شود، همه چیز ممکن است ساده‌تر از آنچه که بسیاری از افراد تصور می‌کنند باشد.

او با ارائه نمودار «۲۸ نوامبر» در حساب X (توییتر سابق) خود، این تاریخ را به عنوان نقطه تغییر مهمی در سال جاری و به همراه یک دوره سه هفته‌ای در هر دو طرف این روز برجسته کرده است.

CryptoCon در توضیحات خود می‌گوید:

استفاده از چرخه‌های چهار ساله در مقایسه با نظریه من، رفتار دقیق بیت‌ کوین در حال حاضر را از زمان ایجاد آن مشخص می‌کند. چرخه‌ها حول تاریخ نخستین هاوینگ (Halving) بیت کوین در ۲۸ نوامبر تمرکز دارند.

وی در ادامه گفت:

پرایس اکشن بیت‌ کوین در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۱۰ یعنی در زمان اولین کف آن آغاز شد. اینجاست که هر چهار سال یکبار منحنی‌های چرخه به اوج خود می‌رسند. سقف‌ها و کف‌ها حدود ۲۱ روز بعد یا قبل از ۲۸ نوامبر در زمان مناسب خود در منحنی ایجاد می‌شوند. سقف‌های قیمت در سویینگ‌های بالا (مرحله صعودی) و کف‌ها در اوج آن هستند.

تحلیل بیت کوین

بخوانید  ۱۱ سال فعالیت بدون وقفه لایت کوین، نقره دیجیتال محبوب‌تر از همیشه!

این نمودار تاریخ ۲۸ نوامبر را به عنوان زمانی توصیف می‌کند که بیت‌ کوین هر چهار سال یکبار «آغاز بول ران» خود را تجربه کرده است. این اتفاق آخرین بار در سال ۲۰۲۰ رخ داد، یعنی زمانی که قیمت BTC/USD از ATH قبلی خود فراتر رفت و یک سال بعد به رکورد ۶۹ هزار دلاری فعلی‌ دست پیدا کرد.

بنابراین، نقطه مهم بعدی جایی در نوامبر ۲۰۲۴ خواهد بود. تا آن زمان، عملکرد قیمت بیت‌ کوین در یک «آرامش میان‌دوره‌ای» قرار می‌گیرد.

CryptoCon در ادامه گفت:

بعد از زمانی که بیت‌ کوین در کف خود قرار می‌گیرد، قیمت یک حرکت زودهنگام در چرخه اول (نارنجی) انجام می‌دهد و وارد «آرامش میان‌دوره‌ای» می‌شود.

این طولانی‌ترین بخش چرخه است، جایی که بیت‌ کوین برای مدتی در حدود قیمت متوسط ​​(نصف ATH قبلی) وقت می‌گذراند تا زمانی که منحنی به کف برسد.

نمودار تئوری ۲۸ نوامبر بیت کوین
نمودار تئوری ۲۸ نوامبر بیت کوین

او افزود که بیت کوین «قریب به یقین» سقف اولیه خود را دیده است. منظور بالاترین سطح محلی ۳۱،۸۰۰ دلاری از ماه جولای است.

بخوانید  ارز فلوکی FLOKI چیست؟

یک بازار گاوی جعلی برای بیت‌ کوین

همانطور که Cointelegraph گزارش داده، نظرات در مورد عملکرد قیمتی بیت‌ کوین در دوره کاهش پادش بلوک‌ها در سال ۲۰۲۴ متفاوت است.

بعضی از افراد ادعا می‌کنند تا قبل از وقوع این رویداد که برای آوریل سال آینده برنامه‌ریزی شده، سود‌ نسبتاً کم تنها چیزی است هادلرها خواهند دید.

اما Filbfilb، هم‌بنیانگذار تیم معاملاتی DecenTrader، طی مصاحبه‌ای که در هفته‌ گذشته با Cointelegraph انجام داده، هدف ۴۶ هزار دلاری برای هاوینگ و ۳۵ هزار دلار را برای پایان سال پیش‌بینی کرده است.

CryptoCon در آخرین خبرنامه خود که مورخ ۵ سپتامبر منتشر شده، عملکرد قیمت بیت‌ کوین در سال ۲۰۲۳ را تحت عنوان «بازار گاوی جعلی» توصیف کرده است.

او نوشت:

اینگونه به نظر می‌رسد که بازار گاوی با صدور بسیاری از سیگنال‌ها آغاز شده، اما ناگهان در نقطه‌ای، قیمت نتوانسته به روند خود ادامه دهد.

این متقاعدکننده‌ترین مثالی است که تاکنون دیده‌ایم. شخصاً فکر می‌کنم هنوز زمان داریم و من منتظر تکمیل آن هستم.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید. برچسب هابیت کوین

بخوانید  هزینه استخراج 1 بیت کوین برای ماینرها چقدر است؟
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2611217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها