تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :تحلیلگر پیش بینی می کند که CFX ممکن است در چند روز آینده به افزایش خود ادامه دهد

  • کد خبر : 2615568
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۸
لورس :تحلیلگر پیش بینی می کند که CFX ممکن است در چند روز آینده به افزایش خود ادامه دهد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیلگر پیش بینی می کند که CFX ممکن است در چند روز آینده به افزایش خود ادامه دهد به گزارش زوم ارز، معامله گر و سرمایه گذار ارزهای دیجیتال EliZ¥ دیروز در یک پست X پیش بینی کرد که قیمت Conflux (CFX) ممکن است در چند روز آینده به افزایش خود ادامه دهد. این پس از شکستن آلت کوین از سطح مقاومت کلیدی که توسط معامله گر صبح دیروز شناسایی شده بود، رخ داد. متعاقباً، در زمان انتشار پست، ارز دیجیتال زیر خط روند منفی معامله می‌شد.
نمودار ۴ ساعته برای CFX/USDT (منبع: TradingView) قیمت CFX توانست از خط روند منفی که در نمودارهای آن در ۸ ساعت گذشته شکل گرفته بود، عبور کند. با این حال، در زمان انتشار، این ارز رمزنگاری شده کمی پایین تر از این سطح معامله می شد، پس از آن که از بالاترین سطح خود در آخرین شمع ۴ ساعته در ۰.۱۲۶۴ دلار رسید.
نمودار روزانه برای CFX/USDT (منبع: TradingView) بزرگنمایی تایم فریم روزانه نشان داد که یک پرچم فنی صعودی قابل توجه کوتاه مدت در آستانه نمایش در نمودار CFX است. در زمان انتشار، خط EMA 9 روزه تلاش می کرد از خط EMA 20 روزه عبور کند. اگر این ۲ شاخص فنی با هم تلاقی کنند، نشان دهنده..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیلگر پیش بینی می کند که CFX ممکن است در چند روز آینده به افزایش خود ادامه دهد

به گزارش زوم ارز، معامله گر و سرمایه گذار ارزهای دیجیتال EliZ¥ دیروز در یک پست X پیش بینی کرد که قیمت Conflux (CFX) ممکن است در چند روز آینده به افزایش خود ادامه دهد. این پس از شکستن آلت کوین از سطح مقاومت کلیدی که توسط معامله گر صبح دیروز شناسایی شده بود، رخ داد. متعاقباً، در زمان انتشار پست، ارز دیجیتال زیر خط روند منفی معامله می‌شد.

نمودار 4 ساعته برای CFX/USDT (منبع: TradingView)
نمودار ۴ ساعته برای CFX/USDT (منبع: TradingView)

قیمت CFX توانست از خط روند منفی که در نمودارهای آن در ۸ ساعت گذشته شکل گرفته بود، عبور کند. با این حال، در زمان انتشار، این ارز رمزنگاری شده کمی پایین تر از این سطح معامله می شد، پس از آن که از بالاترین سطح خود در آخرین شمع ۴ ساعته در ۰.۱۲۶۴ دلار رسید.

نمودار روزانه برای CFX/USDT (منبع: TradingView)
نمودار روزانه برای CFX/USDT (منبع: TradingView)

بزرگنمایی تایم فریم روزانه نشان داد که یک پرچم فنی صعودی قابل توجه کوتاه مدت در آستانه نمایش در نمودار CFX است. در زمان انتشار، خط EMA 9 روزه تلاش می کرد از خط EMA 20 روزه عبور کند. اگر این ۲ شاخص فنی با هم تلاقی کنند، نشان دهنده این است که حرکت کوتاه مدت به نفع گاوها تغییر کرده است.

متعاقباً، قیمت CFX ممکن است در ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده افزایش یابد. اگر این پرچم فنی صعودی تایید شود، ممکن است ارزش آلتکوین در چند روز آینده به ۰.۱۴۰۰ دلار برسد که همچنین سطح مقاومت فوری در نمودار CFX بود. پس از آن، ادامه حمایت خرید می‌تواند منجر به تغییر سطح CFX به سطح حمایت و ادامه صعود آن تا ۰.۱۷۱۵ دلار شود.

از سوی دیگر، اگر CFX نتواند یک کندل روزانه بالای خط روند منفی را در ۴۸ ساعت آینده ببندد، تز صعودی را باطل می کند. در این سناریو، قیمت آلتکوین ممکن است اصلاح شود – در نتیجه CFX در هفته آینده به سطح پشتیبانی کلیدی ۰.۱۰۹۰ دلار کاهش می یابد.

در همین حال، CoinMarketCap نشان داد که CFX پس از دستیابی به رشد ۰.۸۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت ۰.۱۲۱۸ دلار معامله می‌شود. علاوه بر این، CFX در حجم معاملات روزانه خود نیز ۳۴.۶۴ درصد افزایش را به ثبت رساند – که مجموع را به ۲۷,۱۹۹,۸۷۵ دلار رساند.

منبع: coinedition.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2615568

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها