تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :تحلیل اتریوم؛ تحلیل‌گر ارز دیجیتال رشد قیمت ETH را واقعی نمی‌داند!

  • کد خبر : 2636637
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
لورس :تحلیل اتریوم؛ تحلیل‌گر ارز دیجیتال رشد قیمت ETH را واقعی نمی‌داند!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

قیمت اتریوم (ETH) برای اولین بار از آوریل ۲۰۲۲ تاکنون، دیروز از مرز ۳۰۰۰ دلار عبور کرد. با این حال، فرد کروگر، یک متخصص شناخته شده در زمینه صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیت‌کوین (ETF)، نظری کاملاً متفاوت ابراز داشته است.
تحلیل بیت کوین؛ نقاط کلیدی قیمت BTC چیست؟ (۱ اسفند ۱۴۰۲) کروگر، کهنه‌کار وال استریت و معامله‌گر حرفه‌ای، در توییتر در مورد ارزیابی فعلی ETH ابراز تردید کرد و بیان داشت، «ETH کاملاً از واقعیت جدا شده است.»
آیا روند صعودی اتریوم ادامه دارد؟ اظهارات کروگر در زمانی مطرح می‌شود که بازار رمزارز شاهد احیای مجدد علاقه سرمایه‌گذاران به اتریوم است، با این حال، کروگر به یک روند نگران‌کننده در استفاده از بلاکچین اتریوم اشاره می‌کند. او بر کاهش کاربرد و مشارکت پلتفرم تأکید کرد است:
«ETH به ۳۰۰۰ دلار رسیده است. حتماً این باید به این معنا باشد که تعداد زیادی از مردم از ETH استفاده می‌کنند، درست است؟ خیر. بلاکچین اتریوم از ۱۲۰ هزار کاربر فعال روزانه در سال ۲۰۲۱ به ۶۶ هزار نفر در طول سال گذشته کاهش یافته است. برترین برنامه، یونی‌سواپ نسخه ۳ تنها ۱۶ هزار کاربر فعال روزانه دارد. به خاطر دا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

قیمت اتریوم (ETH) برای اولین بار از آوریل ۲۰۲۲ تاکنون، دیروز از مرز ۳۰۰۰ دلار عبور کرد. با این حال، فرد کروگر، یک متخصص شناخته شده در زمینه صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیت‌کوین (ETF)، نظری کاملاً متفاوت ابراز داشته است.

  • تحلیل بیت کوین؛ نقاط کلیدی قیمت BTC چیست؟ (۱ اسفند ۱۴۰۲)

کروگر، کهنه‌کار وال استریت و معامله‌گر حرفه‌ای، در توییتر در مورد ارزیابی فعلی ETH ابراز تردید کرد و بیان داشت، «ETH کاملاً از واقعیت جدا شده است.»

آیا روند صعودی اتریوم ادامه دارد؟

اظهارات کروگر در زمانی مطرح می‌شود که بازار رمزارز شاهد احیای مجدد علاقه سرمایه‌گذاران به اتریوم است، با این حال، کروگر به یک روند نگران‌کننده در استفاده از بلاکچین اتریوم اشاره می‌کند. او بر کاهش کاربرد و مشارکت پلتفرم تأکید کرد است:

«ETH به ۳۰۰۰ دلار رسیده است. حتماً این باید به این معنا باشد که تعداد زیادی از مردم از ETH استفاده می‌کنند، درست است؟ خیر. بلاکچین اتریوم از ۱۲۰ هزار کاربر فعال روزانه در سال ۲۰۲۱ به ۶۶ هزار نفر در طول سال گذشته کاهش یافته است. برترین برنامه، یونی‌سواپ نسخه ۳ تنها ۱۶ هزار کاربر فعال روزانه دارد. به خاطر دارم، در سال ۲۰۲۰ این عدد ۶۰ هزار یا بیشتر بود.»

متخصص ETF بیت‌کوین همچنین ارزیابی اتریوم را مورد انتقاد قرار داد و با میم‌کوین‌هایی مانند شیبا اینو به دلیل ارزش بازار متورم آن، که با وجود کاهش کاربران فعال، ۳۶۱ میلیارد دلار است، مقایسه کرد. کروگر اظهار داشت «اتریوم به نوعی میم‌کوین تبدیل شده است، مشابه با شیبا اینو.» و به تضاد شدید بین ارزش بازار بالای اتریوم و کاهش استفاده مستقیم آن اشاره کرد.

کروگر استدلال می‌کند که اتریوم نه تنها بیش از حد ارزش‌گذاری شده است بلکه با رقابت سختی از سایر بلاکچین‌ها که از نظر هزینه‌های معامله و سرعت از آن بهتر عمل می‌کنند، مواجه است.

«خیلی ارزان نیست (۱.۵۰ دلار به ازای هر معامله)، یا سریع. اگر فقط به امتیازات پاداش برای بازی‌ها یا برنامه‌های DeFi سبک کازینو علاقه‌مند هستید – سولانا، آوالانچ، نیر و غیره… همه آن را شکست می‌دهند.»

کروگر همچنین در مورد چشم‌انداز تنظیم مقررات آینده برای اتریوم، به ویژه در خصوص امکان وجود صندوق مبادله‌ای اتریوم (ETF)، ابراز تردید کرد. او بیان کرد: «در نهایت، فکر نمی‌کنم گنسلر اجازه دهد که ETF اتریومی وجود داشته باشد… فکر نمی‌کنم گری بخواهد ETF دوم خود را یک پری‌ماین عظیم قرار دهد. سنت بسیار بدی را ایجاد می‌کند.»

واکنش جامعه ارز دیجیتال

در پاسخ به نقد تند کروگر، جامعه رمزارز در X واکنش‌های مختلفی نشان داد. یک کاربر با اشاره به نقشه راه متمرکز بر رول‌آپ اتریوم و طبیعت گمراه‌کننده استفاده از کاربران فعال روزانه شبکه اصلی (DAU) به عنوان معیاری برای سلامت پلتفرم، به تحلیل کروگر اعتراض کرد. با این حال، کروگر همچنان متقاعد نشد و بیان داشت، «حتی L2‌ها مانند آربیتروم در ۱۲ ماه گذشته در حال افول بوده‌اند. این حالتی نیست که همه چیز در دنیای ETH خوب است.»

یک کاربر دیگر تلاش کرد تا به طبیعت چرخه‌ای DeFi و بازار رمزارزها اشاره کند، پیشنهاد داد که رکود فعلی یک فاز موقتی اجتناب از ریسک است. با این حال، کروگر این استدلال‌ها را رد کرد و مجدداً بر عدم علاقه خود به فعالیت‌های گمانه‌زنی DeFi تأکید کرد و باور خود به بیت‌کوین به عنوان ارز دیجیتال انقلابی واقعی را بیان داشت. «به بازی‌های اپ مخرب علاقه‌ای ندارم. خوش بگذرانید.»

انتقاد کروگر فراتر از اتریوم به چشم‌انداز گسترده‌تر رمزارزها می‌رود و پایداری و پیشنهاد ارزش طولانی‌مدت آلت‌کوین‌ها، از جمله راه‌حل‌های لایه ۱ به جز بیت‌کوین را زیر سوال می‌برد. او استدلال می‌کند که این پلتفرم‌ها احتمالاً در بلندمدت به تولیدکنندگان ارزش قابل توجهی تبدیل نخواهند شد و مکانیسم‌های کنترل آن‌ها را به ارزهای فیات تشبیه می‌کند، اما با افرادی مانند ویتالیک بوترین به جای بانکداران مرکزی سنتی.

موضع کلی کروگر در مورد اتریوم و بازار گسترده‌تر ارز دیجیتال کاملاً واضح است. «موضع من در مورد ETH. در پایان روز، بیت‌کوین انقلاب است… هر ارز دیجیتال دیگری برای مورد استفاده‌ای خیلی کوچکتر دیگری مبارزه می‌کند،» و او بر باور خود به پیشنهاد ارزش منحصربه‌فرد بیت‌کوین به عنوان یک سیستم ارزی غیر متمرکز و محدود تأکید کرد.

در زمان نگارش، قیمت ETH از سطح بازگشت فیبوناچی ۰.۵ (در ۲۹۲۲ دلار) عبور کرده، با قیمت ۲۹۳۵ دلار معامله می‌شود. کلوز هفتگی بالاتر از این آستانه می‌تواند یک گام دیگر را برای افزایش قیمت ETH تأیید کند.

منبع: NewsBTC

نوشته تحلیل اتریوم؛ تحلیل‌گر ارز دیجیتال رشد قیمت ETH را واقعی نمی‌داند! اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636637

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها