تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :تحلیل اتریوم (۲۶ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر : 2605737
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۷:۲۱
لورس :تحلیل اتریوم (۲۶ دی ۱۴۰۲)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیل اتریوم (۲۶ دی ۱۴۰۲) اشتراک گذاری tweet بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیادی را در اختیار طرفداران و علاقه‌مندان به معامله ارزهای دیجیتال قرار می‌دهد. با ورود رمز ارزها به زندگی افراد، این حوزه سهم بزرگی را در اقتصاد جهانی به خود اختصاص داده است و خیلی‌ها به دنبال یادگیری روش‌های موثر و کاربردی و تحلیل اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال برای کسب سود و چند برابر کردن ثروت خود از فروش و خرید ارز دیجیتال هستند. از متداول‌ترین این روش‌ها برای معامله ارزهای دیجیتال به روش‌های تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال می‌توان اشاره کرد.
تحلیل اتریوم یکشنبه ۲۴ دی اتریوم در محدوده قیمتی ۲۵۴۷ دلار قرار دارد. با توجه به الگوی چنگال اندروز ترسیم شده، درصورت واکنش به حمایت ۲۵۲۰ دلار و خط میانی چنگال اندروز، احتمال حرکت قیمتی تا محدوده Supply&Demand مشخص شده وجود دارد. پس از آن اصلاح تا حمایت ۲۵۲۰ دلار دورازانتظار نیست.
تحلیل اتریوم امروز شنبه ۲۳ دی اتریوم در روند صعودی خود با واکنش به اوردربلاک ۲۷۰۰ دلار..

فهرست مطالب

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیل اتریوم (۲۶ دی ۱۴۰۲) اشتراک گذاری

  • tweet

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیادی را در اختیار طرفداران و علاقه‌مندان به معامله ارزهای دیجیتال قرار می‌دهد. با ورود رمز ارزها به زندگی افراد، این حوزه سهم بزرگی را در اقتصاد جهانی به خود اختصاص داده است و خیلی‌ها به دنبال یادگیری روش‌های موثر و کاربردی و تحلیل اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال برای کسب سود و چند برابر کردن ثروت خود از فروش و خرید ارز دیجیتال هستند. از متداول‌ترین این روش‌ها برای معامله ارزهای دیجیتال به روش‌های تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال می‌توان اشاره کرد.

بخوانید  نقش تتر، دوج و ترون در پذیرش ارزهای دیجیتال

تحلیل اتریوم یکشنبه ۲۴ دی

اتریوم در محدوده قیمتی ۲۵۴۷ دلار قرار دارد. با توجه به الگوی چنگال اندروز ترسیم شده، درصورت واکنش به حمایت ۲۵۲۰ دلار و خط میانی چنگال اندروز، احتمال حرکت قیمتی تا محدوده Supply&Demand مشخص شده وجود دارد. پس از آن اصلاح تا حمایت ۲۵۲۰ دلار دورازانتظار نیست.

تحلیل اتریوم امروز شنبه ۲۳ دی

اتریوم در روند صعودی خود با واکنش به اوردربلاک ۲۷۰۰ دلار، تا محدوده قیمتی ۲۴۵۰ دلار اصلاح قیمتی داشت. تثبیت در حمایت فعلی، امکان پولبک به ۲۶۰۰ دلار را هموار خواهد کرد. درغیراین‌صورت و با از دست دادن حمایت فعلی، امکان اصلاح تا ۲۴۴۴ دلار وجود دارد.

تحلیل اتریوم (26 دی 1402)

تحلیل اتریوم چهارشنبه ۲۰ دی

اتریوم مطابق تحلیل قبل با واکنش نسبت به محدوده حمایت ۲۲۹۵ دلار، به محدوده قیمتی ۲۳۸۴ دلار رسیده است. تثبیت در وضعیت فعلی، ممکن است منجربه حرکت تا ۲۴۴۴ دلار شود. البته اوردربلاک مشخص شده در مقاوومت نامبرده، می‌تواند منجربه واکنش و اصلاح قیمتی شود.

بخوانید  پالیگان از سه پیشنهاد مهم برای بهبود شبکه رونمایی کرد
تحلیل اتریوم چهارشنبه 20 دی

تحلیل اتریوم سه‌شنبه ۱۹ دی

اتریوم مطابق تحلیل قبل با واکنش نسبت به محدوده حمایت ۲۲۹۵ دلار، به محدوده قیمتی ۲۳۸۴ دلار رسیده است. تثبیت در وضعیت فعلی، ممکن است منجربه حرکت تا ۲۴۴۴ دلار شود. البته اوردربلاک مشخص شده در مقاوومت نامبرده، می‌تواند منجربه واکنش و اصلاح قیمتی شود. اتریوم روی محدوده حمایت ۲۲۹۵ دلار قرار دارد. واکنش به محدوده فعلی، می‌تواند منجربه حرکت قیمتی به سمت کنج مشخص شده شود. مقاومت‌های ۲۳۱۳ و ۲۳۳۵ دلار، تارگت‌های مناسبی به نظر می‌رسند.

تحلیل اتریوم سه‌شنبه 19 دی

تحلیل اتریوم دوشنبه ۱۸ دی

اتریوم در تقاطع خطوط روند با از دست دادن حمایت ۲۲۲۸ دلار، تا محدوده قیمتی ۲۱۹۴ دلار اصلاح داشته است. درصورت واکنش به حمایت فعلی، امکان حرکت چارت به سمت ۲۲۲۸ دلار و پس از آن، با توجه به اوردربلاک مشخص شده، امکان ادامه روند اصلاحی وجود دارد.

تحلیل اتریوم چهارشنبه 18 دی

تحلیل اتریوم سه‌شنبه ۱۲ دی

اتریوم با واکنش نسبت به خط روند و حمایت ۲۲۶۴ دلار، تا محدوده ۲۳۹۰ دلار رشد قیمتی داشته است. با توجه به اوردربلاک مشخص شده در این محدوده قیمتی، امکان واکنش و اصلاح تا ۲۳۳۵ دلار ممکن است رخ دهد.

تحلیل اتریوم سه‌شنبه 12 دی

تحلیل اتریوم دوشنبه ۱۱ دی

قیمت اتریوم امروز تا محدوده اوردربلاک ۲۳۲۲ دلار حرکت داشت. پس از واکنش به محدوده عرضه، به سمت خط روند ترسیم شده اصلاح داشته است. در وضعیت فعلی امکان واکنش به خط روند و ایجاد Fake Break Out و پولبک به چنگال اندروز محتمل است. البته درصورت چنین موردی، با توجه به Triple collision به اوردربلاک، انتظار اصلاح تا محدوده ۲۲۲۸ دلار وجود دارد.

بخوانید  تکامل و تاریخچه پپ کوین: سفری در میان ارز دیجیتال
تحلیل اتریوم دوشنبه 11 دی

تحلیل اتریوم امروز یکشنبه ۱۰ دی

اتریوم مطابق تحلیل قبل با واکنش به اوردربلاک موجود در سقف لول ۱ چنگال اندروز ترسیم شده، تا محدوده قیمتی ۲۲۸۴ دلار اصلاح کرده است. درحال‌حاضر، واکنش به خط روند ترسیم دشه و حرکت قیمتی به سمت مقاومت ۲۳۳۵ دلار محتمل است.

تحلیل اتریوم امروز یکشنبه 10 دی

تحلیل اتریوم امروز شنبه ۹ دی

اتریوم روی حمایت ۲۲۶۴ دلار با واکنش مناسب به سمت مقاومت ۲۳۰۷ دلار حرکت کرده است. با توجه به مقاومت پیش‌رو و سقف لول ۱ چنگال اندروز ترسیم شده، امکان واکنش و اصلاح تا خط روند ( محدوده ۲۲۹۰ دلار) محتمل است.

تحلیل اتریوم امروز شنبه 9 دی

تحلیل اتریوم چهارشنبه ۶ دی

همانطور که در تحلیل قبل اعلام شد، اتریوم تا محدوده ۲۱۸۹ دلار اصلاح داشت. این مورد با shadow کندل و واکنش به تقاطع خطوط روند ترشیم شده و حمایت ۲۱۸۹ دلار، منجربه پولبک به مقاومت ۲۲۲۸ دلار شد. درحال‌حاضر، درصورت عبور مقاومت پیش‌رو، امکان ورود مجدد به لاین اول چنگال اندروز و مقاومت ۲۲۶۴ دلار وجود دارد.

تحلیل اتریوم چهارشنبه 6 دی

تحلیل اتریوم سه‌شنبه ۵ دی

مطابق تحلیل قبل، اتریوم با اصلاح خود به محدوده ۲۲۲۸ دلار رسیده است. درصورت شکست حمایت فعلی، امکان اصلاح تا تقاطع خطوط روند ترسیم شده (محدوده ۲۱۸۹ دلار) محتمل است.

تحلیل اتریوم سه‌شنبه 5 دی

تحلیل اتریوم دوشنبه ۴ دی

اتریوم در ادامه تحلیل روز قبل تا محدوده ۲۲۶۴ دلار اصلاح داشت. در حال‌ حاضر در سقف کانال آبی رنگ چنگال اندروز قرار دارد. درصورت عدم تثبیت در این ناحیه، اصلاح تا محدوده حمایت ۲۲۲۸ دلار و ۲۱۸۹ دلار محتمل است.

بخوانید  عقب‌نشینی دوباره لایت کوین؛ آیا گاوها می‌توانند از حمایت‌های کلیدی LTC دفاع کنند؟
تحلیل اتریوم دوشنبه 4 دی

تحلیل اتریوم یکشنبه ۳ دی

اتریوم در میانه الگوی چنگال اندروز مشخص شده قرار دارد. با توجه به الگوی برگشتی سروشانه معکوس در روزهای گذشته، انتظار واکنش به محدوده مقاومت ۲۳۱۳ دلار و پس از آن اصلاح تا محدوده ۲۲۶۴ دلار وجود دارد.

تحلیل اتریوم یکشنبه 3 دی

تحلیل اتریوم امروز شنبه ۲ دی

نرخ اتریوم روی حمایت ۲۲۶۴ دلار قرار دارد. از دست رفتن این محدوده می‌تواند منجربه اصلاح تا محدوده تقاطع خطوط روند ترسیم شده ( ۲۱۸۹ دلار) شود. البته واکنش به حمیات ۲۲۲۸ دلار، ادامه حرکت روند فعلی را ممکن می‌سازد.

تحلیل اتریوم شنبه 2 دی

تحلیل اتریوم چهارشنبه ۲۹ آذر

همانطور که در تحلیل قبل اعلام شد، تتر به محدوده ۵۰۳۰۰ تومان رسید. درصورت شکست خط روند ترسیم شده و خروج از کنج مشخص شده، انتظار اصلاح تا حمایت ۵۰۲۰۰ تومان وجود دارد. درغیراین‌صورت و با واکنش به نواحی نامبرده، حرکت قیمتی به سمت مقاومت ۵۰۵۰۰ تومان محتمل است.

تحلیل اتریوم چهارشنبه 29 آذر

تحلیل اتریوم سه‌شنبه ۲۸ آذر

اتریوم روز گذشته با واکنش نسبت به اوردربلاک محدوده ۲۲۵۰ دلار، با اصلاح روبه‌رو شد. نکته جالب در روند نزولی شکل گرفته، واکنش به محدوده‌های اوردربلاک است. پس از افزایش تقاضا در حمایت ۲۱۳۰ دلار، قیمت اتریوم به سمت محدوده سقف لول یک چنگال اندروز و خط روند ترسیم شده حرکت کرده است. تاچ ۲۲۲۸ دلار، امکان اصلاح تا کف لول یک چنگال اندروز را افزایش می‌دهد.

بخوانید  جذابیت بیت کوین از دست رفت؟ /شرایط عجیب در بازار رمز ارزها
تحلیل اتریوم سه‌شنبه 28 آذر

تحلیل اتریوم دوشنبه ۲۷ آذر

ارزش اتریوم در ادامه اصلاح خود به محدوده کف کانال ابتدایی چنگال اندروز ترسیم شده رسیده است. واکنش به حمایت ۲۱۷۰ دلار، می‌تواند منجربه حرکت قیمتی به سمت ۲۲۲۸ دلار شود. با توجه به اوردربلاک موجود در این ناحیه قیمتی، سناریو اعلامی با احتمال بالایی ممکن است رخ دهد.

تحلیل اتریوم دوشنبه 27 آذر

تحلیل اتریوم شنبه ۲۵ آذر

اتریوم در محدوده ۲۲۴۸ دلار، در خط میانی چنگال اندروز ترسیم شده قرار دارد. واکنش به میانه چنگال اندروز، می‌تواند منجربه حرکت قیمتی تا محدوده ۲۳۰۰ دلار شود. البته در نظر داشته باشید درصورت از دست رفتن میانه چنگال اندروز، اصلاح تا محدوده ۲۲۰۰ دلار ممکن است رخ دهد.

تحلیل اتریوم شنبه 25 آذر

تحلیل اتریوم چهارشنبه ۲۲ آذر

اتریوم مطابق سناریو دوم تحلیل قبل، تا محدوده ۲۱۶۶ دلار اصلاح قیمتی داشته است. با توجه به چنگال اندروز ترسیم شده و حمایت فعلی، درصورت واکنش به این حمایت، حرکت قیمت اتریوم تا محدوده ۲۲۲۸ دلار (میانه چنگال اندروز) متصور است. اما درصورت از دست رفتن حمایت فعلی، اصلاح تا محدوده کف چنگال اندروز (۲۱۳۰ دلار) محتمل است.

تحلیل اتریوم 22 آذر

تحلیل اتریوم سه شنبه ۲۱ آذر

اتریوم در لول میانی چنگال اندروز ترسیم شده قرار دارد. تثبیت در حمایت ۲۲۳۰ دلار، حرکت قیمتی به سمت محدوده ۲۲۶۰ دلار را محتمل می‌کند. البته درصورت شکست حمایت فعلی، اصلاح تا محدوده ۲۱۹۰ دلار ممکن است رخ دهد.

بخوانید  صرافی اکسکوینو
تحلیل اتریوم 21 آذر

تحلیل اتریوم دوشنبه ۲۰ آذر

مطابق تحلیل قبل، اتریوم با شکست خط روند ترسیم شده در ناحیه قیمتی ۲۳۵۰ دلار، با کندلی قوی تا محدوده ۲۱۶۰ دلار اصلاح داشت. در وضعیت فعلی تثبیت در حمایت ۲۲۲۰ دلار، ممکن است منجربه حرکت قیمت اتریوم به سمت مقاومت ۲۲۶۰ دلار شود.

تحلیل اتریوم دوشنبه 20 آذر

تحلیل اتریوم یکشنبه ۱۹ آذر

اتریوم روی خط روند ترسیم شده قرار دارد. شکست خط روند و حمایت ۲۳۳۵ دلار، می‌تواند منجربه اصلاح قمیتی تا ۲۳۰۰ دلار و حتی لول بعد از آن، محدوده ۲۲۶۰ دلار تا ۲۳۰۰ دلار شود. درغیراین‌صورت و با واکنش نسبت به حمایت فعلی پولبک به محدوده ۲۴۰۰ دلار محتمل است.

تحلیل تکنیکال اتریوم

تحلیل اتریوم شنبه ۱۸ آذر

اتریوم در محدوده قیمتی فعلی ممکن است تا خط روند ترسیم شده (۲۳۳۵ دلار) اصلاح قیمتی داشته باشد. پس از آن درصورت تثبیت، حرکت قیمتی تا محدوده ۲۴۰۰ دلار محتمل است.

تحلیل اتریوم شنبه 18 آذر

تحلیل اتریوم چهارشنبه ۱۵ آذر

اتریوم در محدوده لول ۱٫۲۷ فیبوناچی قرار دارد. با توجه به چنگال اندروز ترسیم شده و مقاومت لول اعلامی فیبوناچی، درصورت واکنش به این نواحی، اصلاح تا محدوده خط سبز رنگ چنگال اندروز و حتی لول ۱ فیبوناچی ( محدوده قیمتی ۲۱۰۰ تا ۲۲۰۰ دلار ) محتمل است.

تحلیل اتریوم چهارشنبه 15 آذر

تحلیل اتریوم سه‌شنبه ۱۴ آذر

قیمت اتریوم مطابق تحلیل روز قبل، تا محدوده ۲۲۷۵ دلار حرکت داشت. واکنش به اوردربلاک مشخص شده در این ناحیه مقاومتی و شکست حمایت ۲۲۲۸ دلار، اصلاح تا محدوده ۲۱۹۶ دلار را محتمل می‌کند.

بخوانید  ادامه روند نزولی قیمت پپه PEPE در ماه سپتامبر
تحلیل اتریوم سه‌شنبه 14 آذر

تحلیل اتریوم امروز ۱۳ آذر

اتریوم در ادامه تحلیل روز قبل با ادامه روند صعودی خود به محدوده قیمتی ۲۲۰۰ دلار رسیده است. عبور از خط روند ترسیم شده و مقاومت ۲۲۲۸ دلار، ادامه روند صعودی تا محدوده ۲۲۶۴ دلار را محتمل می‌کند. درغیراین‌صورت واکنش به مقاومت پیش‌رو و اصلاح تا محدوده ۲۱۹۶ دلار دورازانتظار نیست.

تحلیل اتریوم امروز 13 آذر

تحلیل اتریوم یکشنبه ۱۲ آذر

قیمت اتریوم در ادامه تحلیل روز قبل با ادامه روند صعودی خود به محدوده ۲۲۰۰ دلار رسیده است. عبور از خط روند ترسیم شده و مقاومت ۲۲۲۸ دلار، ادامه روند صعودی تا محدوده ۲۲۶۴ دلار را محتمل می‌کند. درغیراین‌صورت واکنش به مقاومت پیش‌رو و اصلاح تا محدوده ۲۱۹۶ دلار دورازانتظار نیست.

تحلیل اتریوم (26 دی 1402)

تحلیل اتریوم شنبه ۱۱ آذر

اتریوم در محدوده باکس مشخص شده درحال نوسان است. حرکت قیمتی به سمت مقاومت ۲۱۱۴ دلار و پس از آن اصلاح تا محدوده حمایت ۲۰۰۰ دلار محتمل است. با توجه به خطوط روند ترسیم شده، لول‌های حرکتی فعلی، می‌تواند با اصلاح، منجربه شکل‌گیری روند جدید قیمتی شود.

تحلیل اتریوم شنبه 11 آذر

تحلیل اتریوم چهارشنبه ۸ آذر

نرخ اتریوم در محدوده ۲۰۵۴ دلار و روی خط روند نزولی ترسیم شده قرار دارد. واکنش به خط روند ترسیم شده و شکست حمایت ۲۰۳۴ دلار می‌تواند منجربه اصلاح قیمت تا محدوده ۱۹۸۰ دلار شود.

تحلیل اتریوم چهارشنبه 8 آذر

تحلیل اتریوم سه‌شنبه ۷ آذر

مطابق تحلیل روز قبل اتریوم تا محدوده ۲۰۰۰ دلار اصلاح قیمتی داشت. در وضعیت فعلی واکنش به محدوده حمایت ۲۰۱۰ دلار و پس از آن ادامه اصلاح تا محدوده ۱۹۷۸ دلار (با واکنش به خط روند) متصور است.

بخوانید  بررسی تاثیر سخنرانی جروم پاول بر قیمت بیت‌کوین
تحلیل اتریوم سه‌شنبه 7 آذر

تحلیل اتریوم دوشنبه ۶ آذر

اتریوم در محدوده باکس زرد رنگ مشخص شده درحال اصلاح است. واکنش نسبت به کف اوردربلاک موجود ( ۲۰۳۴ دلار) می‌تواند منجربه حرکت قیمتی به سمت محدوده قیمتی ۲۰۵۵ دلارشود. در نظر داشته باشید، ازدست رفتن ناحیه حمایت فعلی، اصلاح تا محدوده ۲۰۰۰ دلار را ممکن می‌سازد.

تحلیل اتریوم دوشنبه 6 آذر

تحلیل اتریوم یکشنبه ۵ آذر

اتریوم در محدوده باکس ترسیم شده درحال نوسان است. واکنش به خط روند ترسیم شده، می‌تواند منجر به حرکت اتریوم به سمت سقف باکس ( محدوده ۲۱۰۰ دلار) شود. در غیر این‌ صورت تاچ محدوده حمایت ۲۰۳۴ دلار محتمل است.

تحلیل اتریوم یکشنبه 5 آذر 1402

تحلیل اتریوم شنبه ۴ آذر

قیمت اتریوم در ادامه رشد قیمتی بیت کوین به محدوده مقاومتی ۲۱۳۳ دلار رسید. واکنش به این محدوده منجر به حرکت قیمتی به سمت حمایت ۲۰۷۵ دلار شده است. در وضعیت فعلی اصلاح تا اوردربلاک ۲۰۳۴ دلار و رنج در محدوده باکس مشخص شده محتمل است.

تحلیل اتریوم شنبه 4 آذر 1402

تحل

مروری بر وضعیت اتریوم در سال ۱۴۰۱

قیمت اتریوم از شروع سال ۱۴۰۱ در حوالی ۳۲۰۰ دلار بود، اما در این سال ترکیبی از اتفاقات مختلف، نظیر جنگ اوکراین و روسیه و هم چنین تورم حاکم بر اقتصاد جهانی که باعث اعمال سیاست‌های انقباضی بانک‌های مرکزی شد و در کنار این موارد، سقوط صرافی FTX و پروژه‌هایی مثل لونا، باعث کاهش قیمت ارز دیجیتال اتریوم تا ۸۸۱ دلار شد. اما به مرور شاهد بازگشت تقاضا بودیم و در این مسیر قیمت توانست تا ۲۰۳۰ دلار هم بالا برود. جالب اینجاست که در اواخر امسال با وجود اینکه خبر ورشکستگی بانک‌های آمریکایی را داشتیم، موج تقاضای خوبی برای بازار رمزارزها شکل گرفت و قیمت اتریوم در شکستی خوب، خط روند بلند مدتی خود را شکسته و به نوعی هم قیمت توانست به بالای میدلاین کانال باز‌گردد. در تحلیل‌های بعدی، در مورد شرایط قیمتی در تایم فریم پائین تر و سال ۱۴۰۲ صحبت خواهیم کرد.

بخوانید  زنجیره سبز
نمودار قیمت اتریوم در سال ۱۴۰۱
نمودار هفتگی قیمت اتریوم

تحلیل تکنیکال Technical

روش تحلیل تکنیکال یکی از معروف‌ترین و متداول‌ترین روش‌های تحلیل در بازار رمز ارزها است. در این روش معامله‌گران با در اختیار داشتن اطلاعات و متغیرهای مربوط به آن دارایی از قبیل تغییرات قیمت رمز ارزها، حجم معاملات و عرضه و تقاضا‌ی، قیمت‌‌ رمز ارز موردنظر خود در آینده را پیش‌بینی می‌کنند.

معامله‌گران همچنین با استفاده از شاخص‌های تعیین رفتار رمز ارزها و با زیر نظر گرفتن روندهای قیمتی و الگوهای مشاهده شده، فرصت‌های معاملاتی خود را مشخص می کنند و انجام معاملات و خرید و فروش رمز ارزهای موردنظر خود در زمان‌های معین می پردازند.

از مهمترین این اندیکاتورها عبارتند از:

  • اندیکاتور میانگین متحرک Moving Average
  • اندیکاتور مکدیMACD
  • اندیکاتور فیبوناچی Fibonacci
  • اندیکاتور باند بولینگر Band Bollinger
  • اندیکاتور یا مقاومت نسبی RSI

تحلیل فاندامنتال یا بنیادی

در تحلیل فاندامنتال که به آن تحلیل بنیادی هم گفته می‌شود، معامله‌گر به بررسی متغیرهای مالی و اقتصادی مربوط به یک دارایی می‌پردازد. به عبارت ساده‌تر در تحلیل فاندامنتال تمامی عوامل موثر بر قیمت یک دارایی از سوی معامله‌گر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. مواردی همچون بروز‌رسانی فنی شبکه ارز دیجیتال، همکاری جدید و یا لیست شدن در صرافی‌های ارز دیجیتال.

بخوانید  بازار استیبل کوین در میان رکود حجم

روش تحلیل بنیادی به سرمایه‌گذار نشان می‌دهد که آیا رمز ارز موردنظر او با قیمتی کمتر و یا بیشتر از حد واقعی آن ارزش‌گذاری شده است. بنابراین با استفاده از این روش معامله‌گر فرصت خوبی را به دست می‌آورد تا به معامله ارزهایی بپردازد که کمتر از قیمت واقعی خود ارزش گذاری شده‌اند و در مقابل زمان‌های مناسب برای خروج از سرمایه گذاری در مورد ارزهایی که قیمتی بالاتر از ارزش واقعی خود دارند را پیدا کند.

توجه داشته باشید با توجه به نوسانات و تغییر قیمت مداور ارزهای دیجیتال در صورتی که قصد سرمایه‌گذاری و معامله رمز ارزها را دارید علاوه بر کسب اطلاعات و دانش کافی در این حوزه، با در نظر گرفتن اهداف سرمایه‌گذاری و میزان ریسک‌پذیری خود بهترین روش را برای خود انتخاب کنید.

اگرچه توصیه‌ای که به افراد برای انجام معاملات موفق و سودآور شده این است که برای اینکه یک تریدر حرفه‌ای باشید تمامی این روش‌ها را به صورت حرفه‌ای یاد بگیرید.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2605737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها