تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :تحلیل ارز تزوس

  • کد خبر : 2613073
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
لورس :تحلیل ارز تزوس
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تزوس یک پلتفرم بلک چینی متن باز بوده که مبتنی بر الگوریتم اجماع اثبات سهام است. هدف اصلی از ایجاد این شبکه اجرای قراردادهای هوشمند و پشتیبانی است. در این شبکه بلک چینی از طریق ارز دیجیتال بومی xtz امکان تراکنش‌های همتا به همتا وجود دارد.
شبکه اصلی تزوس یکی از رقبای قدر اتریوم به شمار می‌رود، زیرا از زمان راه‌اندازی تاکنون رشد پایداری را تجربه کرده و همچنین برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز شرایط آسانی به وجود آورده است. در این مطلب تصمیم داریم در رابطه با تحلیل ارز تزوس توضیحاتی را ارائه دهیم، پس اگر می‌خواهید در این بار اطلاعات کامل‌تری به دست آورید، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.
همچنین در صورتی که تمایل دارید بدانید ارز تزوس چیست و اطلاعات بیشتری درباره رمز ارزها و پیشینه آن‌ها به دست آورید، پیشنهاد می‌دهیم به صفحه مقالات سایت اریترون بروید و مقاله ارز تزوس چیست را به همراه مقاله بیت کوین چیست مطالعه کنید.
تحلیل ارز دیجیتال تزوس در حوزهخرید و فروش ارز دیجیتال یکی از مهم‌ترین مقوله‌ها تحلیل بوده و برای این منظور نیز روش‌ها و ابزارهای مختلفی وجود دارد. به عبارت دیگر برای تحلیل ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تزوس یک پلتفرم بلک چینی متن باز بوده که مبتنی بر الگوریتم اجماع اثبات سهام است. هدف اصلی از ایجاد این شبکه اجرای قراردادهای هوشمند و پشتیبانی است. در این شبکه بلک چینی از طریق ارز دیجیتال بومی xtz امکان تراکنش‌های همتا به همتا وجود دارد.

شبکه اصلی تزوس یکی از رقبای قدر اتریوم به شمار می‌رود، زیرا از زمان راه‌اندازی تاکنون رشد پایداری را تجربه کرده و همچنین برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز شرایط آسانی به وجود آورده است. در این مطلب تصمیم داریم در رابطه با تحلیل ارز تزوس توضیحاتی را ارائه دهیم، پس اگر می‌خواهید در این بار اطلاعات کامل‌تری به دست آورید، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

همچنین در صورتی که تمایل دارید بدانید ارز تزوس چیست و اطلاعات بیشتری درباره رمز ارزها و پیشینه آن‌ها به دست آورید، پیشنهاد می‌دهیم به صفحه مقالات سایت اریترون بروید و مقاله ارز تزوس چیست را به همراه مقاله بیت کوین چیست مطالعه کنید.

بخوانید  کپی تریدینگ چیست؟ آموزش انجام Copy Trading در معاملات ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال تزوس

در حوزهخرید و فروش ارز دیجیتال یکی از مهم‌ترین مقوله‌ها تحلیل بوده و برای این منظور نیز روش‌ها و ابزارهای مختلفی وجود دارد. به عبارت دیگر برای تحلیل ارز تزوس ابزارهای مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها در جایگاه خود می‌توانند مفید و کاربردی باشند.

البته به شرط آنکه شما روش‌ها و ابزارهای موجود را بشناسید و همچنین با نحوه کار با آن‌ها نیز آشنا باشید. به طور کلی تحلیل تزوس یک فرایند تخصصی است و تا زمانی که این فرایند را به طور کامل فرا نگیرید، آنچنان که باید نمی‌توانید در این رابطه عملکرد درست و قابل قبولی از خود ارائه دهید. در ادامه مطلب برخی از ابزارهای کاربردی برای تحلیل ارز XTZ را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • تحلیل تکنیکال تزوس

همانطور که عنوان شد برای تحلیل ارز XTZ روش‌های مختلفی وجود دارد که تحلیل تکنیکال تزوس یکی از بهترین، ساده‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارهای موجود برای این منظور به شمار می‌رود. شاید از ما بپرسید که تحلیل تکنیکال چیست و چه کاربردی برای این منظور دارد. باید گفت که در تحلیل تکنیکال تزوس سوابق و تاریخچه این ارز به همراه حجم معاملات و نمودارهای قیمت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بخوانید  تفاوت‌های ICO و IPO با یکدیگر چیست؟

به عبارات دیگر در تحلیل تکنیکال از طریق اطلاعات، نمودارها، تکنیک‌ها، قیمت، حجم معاملات و دیگر ابزارهای مختلف می‌توانید وضعیت کلی بازار این رمز ارز را بررسی کنید. در واقع تحلیل تکنیکال شامل یک استراتژی معاملاتی است که به منظور تعیین فرصت‌های معامله و ارزیابی سرمایه‌گذاری‌ها به کار می‌رود.

همچنین با استفاده از فعالیت‌های معاملاتی نظیر حجم معاملات انجام شده و تحرکات قیمتی و با کمک تجزیه و تحلیل روندهای آماری شناسایی می‌شوند. از آنجایی که عرض تزوس دارای سوابق تاریخی معاملاتی قدرتمندی است به راحتی می‌توان با استفاده از این شیوه آن را مورد تحلیل قرار داد.

در واقع تحلیل تکنیکال به شما کمک می‌کند سهام معامله در بازار را مورد تحلیل قرار داده و روندهای قیمت در آینده را بررسی و پیش‌بینی کنید. البته ناگفته نماند که استفاده از تحلیل تکنیکال برای بلند مدت با نتایج چندان قابل اعتمادی به همراه نیست. از اینرو بهتر است این شیوه تحلیل ارز XTZ برای پیش‌بینی‌های کوتاه مدت و همچنین در مواقعی که در این بازار قصد سرمایه‌گذاری در مدت زمان کوتاهی را دارید بهتر و مناسب‌تر است.

  • تحلیل پیشینه قیمت ارز دیجیتال تزوس
بخوانید  Polygon 2.0 – تبدیل MATIC به POL در پیشنهادات اولیه بهبود مشخص شد
تصویر گرافیکی ارز tezos

تزوس یکی از بزرگترین رویدادهای عرضه اولیه کوین به شمار می‌رود و همیشه جزو رمز ارزهای مطرح و معروف بوده و تاکنون بیش از ۲۳۲ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرده است.

این رمز ارز در اکتبر سال ۲۰۱۷ معاملات خود را با قیمت ۱.۶۶ دلار آغاز کرد. منتهی از آنجایی که در ابتدای شروع به کار در این پروژه اختلافات درونی وجود داشت قیمت XTZ تحت تاثیر قرار گرفته و حدود ۶۰ درصد از ارزش اولیه خود را از دست داد.

البته قائله به همین جا ختم نشد، بلکه به دلیل عدم توسعه آشکار پروژه و تاخیر در راه‌اندازی، انتظار سرمایه‌گذاران از آن برآورده نشد. به همین دلیل پس از اتفاق فوق برخی از سرمایه‌گذاران این پروژه نیز تصمیم گرفتند که به صورت دسته جمعی از آن شکایت کنند که این امر نیز شرایط را برای کاهش قیمت آن مساعدتر کرد.

اما با وجود همه مشکلات فوق تا پایان سال ۲۰۱۳ به دلیل قرار گرفتن بیت کوین در مسیر صعودی، قیمت XTZ نیز یک روند روبه‌رشد را طی کرده و به اوج تاریخی قیمت خود که معادل ۱۱ دلار بود رسید.

بخوانید  توقف معامله رمزارز انجین (ENJ) در صرافی والکس

این رمز ارز سال ۲۰۱۸ را با قیمتی ۴ الی ۶ دلار آغاز کرده و در همین سال نیز شبکه آزمایشی تزوس البته با یک سری محدودیت‌هایی شروع به کار کرد. به عنوان مثال برخی از سرمایه‌گذاران به دلیل احساسات منفی اولیه پیرامون توسعه این شبکه، پس از دسترسی به توکن‌های XTZ اقدام به فروش آن کردند.

این اقدام سرمایه‌گذاران به شدت قیمت این ارز رمز را تحت تاثیر قرار داده و شرایطی را فراهم آورد که تزوس در دسامبر سال ۲۰۱۸ حداقل قیمت تاریخی خود را که معادل ۰.۳۴ دلار بود تجربه کند. همچنین این شبکه آن زمان از پردازش تراکنش‌های بزرگ ناتوان بود.

با وجود محدودیت‌های نام برده پلتفرم تزوس همچنان به فعالیت خود ادامه داد و در سال ۲۰۱۹ با فعال سازی ارتقای Babylon ۲.۰ الگوریتم اجماع بلک چین آن قوی‌تر شد. روند فوق بر مکانیزم حاکمیت آن تاثیر مثبتی گذاشته و منجر به گسترش عملکرد قرارداد هوشمند بومی این شبکه شد.

بخوانید  ۵ نکته شگفت‌انگیز درباره جادوگر اوماها: به مناسبت تولد ۹۳ سالگی وارن بافت، سرمایه‌گذار افسانه‌ای و مخالف سرسخت بیت کوین

اقدامات مفیدی نظیر راه اندازی صرافی کوین بیس بر اساس الگوریتم ثبات سهام و ارائه پاداش در ازای نگهداری کوین‌ها از جمله اقداماتی بود که در سال ۲۰۱۹ بر قیمت کوین XTZ تاثیر مثبتی گذاشتند. به این ترتیب ارز دیجیتال تزوس سال ۲۰۱۹ را با رشد ۱۸۵ درصدی نسبت به ابتدای سال و در محدوده قیمتی ۱.۳۳ دلار به پایان رساند.

سال ۲۰۲۰ را نیز همچنان با روند افزایش قیمت ادامه داد به نحوی که در اواسط فوریه قیمت توکن XTZ سه برابر شد. اما متاسفانه در مارس ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا و واکنش بازارهای اقتصادی، قیمت آن دچار کاهش شد به نحوی که ۵۰ درصد از ارزش خود را فقط در طی یک روز از دست داد. البته این روند تا پایان سال ادامه نداشت بلکه در اواسط ماه گوست سال ۲۰۲۰ بازار تزوس دوباره روند صعودی گرفت و قیمت آن تا ۴ دلار پیش رفت. اما در انتهای سال نیز دوباره دچار کاهش قیمت شده و بالاخره سال ۲۰۲۰ را با ۲ دلار به انتها رساند.

بخوانید  واچ لیست هفتگی ۱۳ شهریور؛ او ام پی فینکس

سال ۲۰۲۱ را نیز در ابتدا با روند رو به رشد شروع کرده و در ماه اکتبر آن سال قیمت آن به شکل قابل توجهی دچار افزایش شده و به ۸.۷ دلار رسید. اما متاسفانه از شروع سال ۲۰۲۲ تاکنون قیمت این رمز ارز یک روند نزولی را طی کرده و با شروع شدن زمستان ارزهای دیجیتال متاسفانه قیمت این رمز ارز نیز به شدت تحت تاثیر قرار گرفته و دچار کاهش شده است. به نحوی که در حال حاضر قیمت لحظه ای تزوس ۴۳,۳۳۲ تومان است.

  • نمودار بوینگر باند

نمودار بوینگر باند یکی دیگر از ابزارهای تحلیلی برای تحلیل تزوس به شمار می‌رود. معمولاً این ابزار جهت ارزیابی وضعیت بازار گزینه مناسبی بوده و شامل سه خط کانال بالا، خط میانگین، یا خنثی و خط کانال پایین است.

در مواقعی که خریداران حضور قدرتمندتری در بازار این رمز ارز داشته باشد کندل قیمت‌ها به سمت باند بالا حرکت خواهند کرد. اما در صورتی که فروش بر خرید پیشی بگیرد کندل قیمت به سمت باند پایین پیش می‌رود و نشان دهنده کساد بازار این رمز رز است؛ اما در صورتی که قیمت‌ها در بین باند پایین و بالا قرار داشته باشند باید گفت که نمودار بوینگر باند یک بازار خنثی را نشان می‌دهد. به این ترتیب با توجه به اطلاعات موجود در این شیوه از تحلیل می‌توان درک و تصمیم درستی از بازار تحلیل ارز تزوس به دست آورید.

بخوانید  هک صرافی کوینکس و سرقت بیش از 27 میلیون دلار

سوالات متداول

  1. بهترین و ساده‌ترین روش برای تحلیل تزوس چیست؟

برای تحلیل ارز XTZ روش‌های مختلفی وجود دارد اما از بین همه روش‌هایی موجود تحلیل تکنیکال تزوس یکی از بهترین، ساده‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارهای موجود برای این منظور به شمار می‌رود.

  1. نمودار بولینگر باند برای تحلیل XTZ چه کاربردی دارد؟

معمولاً نمودار بولینگر باند جهت ارزیابی وضعیت بازار این رمز ارز یک گزینه مناسب و کاربردی است.

  1. در تحلیل تکنیکال تزوس چه مواردی بررسی می‌شود؟

در تحلیل تکنیکال تزوس سوابق و تاریخچه این ارز به همراه حجم معاملات و نمودارهای قیمت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نوشته تحلیل ارز تزوس اولین بار در بلاگ اریترون. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2613073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها