تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

لورس :تحلیل ارز دیجیتال (۲۶ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر : 2605779
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۷:۲۲
لورس :تحلیل ارز دیجیتال (۲۶ دی ۱۴۰۲)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیل ارز دیجیتال (۲۶ دی ۱۴۰۲) اشتراک گذاری tweet تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره توسط تریدرها و تحلیل‌گران حوزه کریپتو انجام می‌شود و در بسیاری از موارد، در دسترس عموم قرار می‌گیرد. تریدرهای حرفه‌ای برای کسب سود از خرید ارز دیجیتال با استفاده از روش‌های تحلیلی مختلف، خطرات و ریسک‌های سرمایه‌گذاری خود را کاهش داده و به حداقل می‌رسانند. در راستای ارائه نمودار قیمت ارز دیجیتال ، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره توسط تریدرها و تحلیل‌گران حوزه کریپتو انجام می‌شود و در بسیاری از موارد، در دسترس عموم قرار می‌گیرد.
تحلیل برترین ارزهای دیجیتال قیمت بیت کوین در محدوده حمایت ۳۷۵۰۰ دلار و ۳۸۰۰۰ دلار درحال نوسان است. با توجه به خط روند ترسیم شده، واکنش به محدوده ۳۷۵۰۰ دلار و حرکت قیمتی به سمت کنج ترسیم شده (محدوده اوردربلاک) محتمل است. درغیراین‌صورت و با شکست خط روند و حمایت ۳۷۵۰۰ دلار، اصلاح تا محدوده ۳۷۳۰۰ دلار دورازانتظار نیست.
قیمت اتریوم در محدوده باکس ترسیم شده درحال نوسان است. واک..

فهرست مطالب

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیل ارز دیجیتال (۲۶ دی ۱۴۰۲) اشتراک گذاری

  • tweet

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره توسط تریدرها و تحلیل‌گران حوزه کریپتو انجام می‌شود و در بسیاری از موارد، در دسترس عموم قرار می‌گیرد. تریدرهای حرفه‌ای برای کسب سود از خرید ارز دیجیتال با استفاده از روش‌های تحلیلی مختلف، خطرات و ریسک‌های سرمایه‌گذاری خود را کاهش داده و به حداقل می‌رسانند. در راستای ارائه نمودار قیمت ارز دیجیتال ، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره توسط تریدرها و تحلیل‌گران حوزه کریپتو انجام می‌شود و در بسیاری از موارد، در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

بخوانید  چه زمانی بیت کوین به 100هزار دلار می رسد؟

تحلیل برترین ارزهای دیجیتال

قیمت بیت کوین در محدوده حمایت ۳۷۵۰۰ دلار و ۳۸۰۰۰ دلار درحال نوسان است. با توجه به خط روند ترسیم شده، واکنش به محدوده ۳۷۵۰۰ دلار و حرکت قیمتی به سمت کنج ترسیم شده (محدوده اوردربلاک) محتمل است. درغیراین‌صورت و با شکست خط روند و حمایت ۳۷۵۰۰ دلار، اصلاح تا محدوده ۳۷۳۰۰ دلار دورازانتظار نیست.

قیمت اتریوم در محدوده باکس ترسیم شده درحال نوسان است. واکنش به خط روند ترسیم شده، می‌تواند منجربه حرکت قیمتی به سمت سقف باکس ( محدوده ۲۱۰۰ دلار) شود. درغیراین‌صورت تاچ محدوده حمایت ۲۰۳۴ دلار محتمل است.

قیمت تتر تتر همچنان در همان روند نزولی خود قرار دارد. از دست رفتن محدوده ۵۰۵۰۰ تومان می‌تواتند منجربه اصلاح تا محدوده ۵۰۳۰۰ تومان شود. درغیراین‌صورت و با واکنش نسبت به این محدوده باید منتظر پولبک به محدوده قیمتی ۵۰۷۰۰ تومان باشیم.

تحلیل بایننس یکشنبه ۲۴ دی

بایننس در حمایت ۳۰۴ دلار قرار دارد. واکنش به این محدوده‌، می‌تواند منجربه حرکت قیمتی به سمت خط روند ترسیم شده ( محدوده ۳۰۹ دلار) شود. پس از آن انتطار اصلاح تا حمایت ۲۹۳ دلار وجود دارد.

تحلیل سوشی شنبه ۲۳ دی

سوشی در محدوده قیمتی ۱٫۱۰ دلار قرار دارد. واکنش به مقاومت اوردربلاک ۱٫۱۲ دلار و لول ۰٫۳۸ فیبوناچی، اصلاح تا محدوده حمایت ۱٫۰۱ دلار و لول ۰٫۵ فیبو را محتمل می‌کند.

بخوانید  مقصر کاهش قیمت ریپل
تحلیل سوشی شنبه 23 دی

تحلیل لیدو چهارشنبه ۲۰ دی

لیدو دائو در سقف قیمتی خود قرارد دارد. با توجه به رگرسیون مشخص شده، امکان واکنش یه مقاومت ۳٫۸ دلار و اصلاح تا محدوده ۳٫۵ و ۳٫۳ دلار محتمل است. درغیراین‌صورت ممکن است با شکست مقاومت نامبرده، ATH بالاتری ثبت کند.

تحلیل لیدو چهارشنبه 20 دی

تحلیل شیبا سه‌شنبه ۱۹ دی

شیبا با واکنش نسبت به اوردربلاک حمایتی مشخص شده با شکست خط روند ترسیم شده، تا مقاومت ۰٫۰۰۰۰۹۶ دلار، حرکت قیمتی داشته است. درصورت تثبیت در ناحیه قیمتی فعلی، امکان پولبک به مقاومت نامبرده محتمل است.

تحلیل شیبا سه‌شنبه 19 دی

تحلیل کاردانو دوشنبه ۱۸ دی

کاردانو پس از تکمیل الگوی Head&Shoulders با اصلاح تا محدوده قیمتی ۰٫۴۸ دلار نزول قیمتی داشت. با توجه به خطوط روند ترسیم شده، امکان ادامه اصلاح تا حمایت ۰٫۴۵ دلار وجود دارد.

تحلیل کاردانو دوشنبه 18 دی

تحلیل فانتوم سه‌شنبه ۱۲ دی

فانتوم روی حمایت ۰٫۵۰ دلار قرار دارد. درصورت تثبیت در ناحیه قیمتی فعلی، امکان حرکت قیمتی به سمت مقاومت ۰٫۵۳ دلار و میانه رگرسیون وجود دارد. درغیراین‌صورت و با از دست رفتن حمایت فعلی، اصلاح تا محدوده باکس مشخص شده دورازانتظار نیست.

تحلیل فانتوم سه‌شنبه 12 دی

تحلیل ارز دیجیتال فلوکی دوشنبه ۱۱ دی

فلوکی از کنج ترسیم شده خارج شده است. با توجه به حمایت مهم فعلی، امکان واکنش و حرکت به سمت مقاومت مشخص شده محتمل است. درغیراین‌صورت اصلاح تا محدوده کف اوردربلاک فعلی‌ و حمایت آن دورازانتظار نیست.

تحلیل ارز دیجیتال فلوکی دوشنبه 11 دی

تحلیل پولکادات امروز یکشنبه ۱۰ دی

پولکادات در کانال صعودی مشخص شده قرار دارد. در محدوده باکس مشخص شده، امکان حرکت قیمتی به سمت محدوده اوردربلاک ۸٫۵ دلار و پس از آن اصلاح تا حمایت ۷٫۹ دلار وجود دارد.

بخوانید  اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۱۶ شهریور ۱۴۰۲)
تحلیل پولکادات امروز یکشنبه 10دی

تحلیل کاردانو امروز شنبه ۹ دی

کاردانو درحال نوسان در کنج ترسیم شده است. خروج از کنج، می‌تواند منجربه اصلاح تا اوردربلاک ۰٫۵۸ دلار و پس از آن شروع فاز صعودی تا مقاومت ۰٫۶۳ دلار شود.

تحلیل کاردانو امروز شنبه 9 دی

تحلیل ارز دیجیتال متیک چهارشنبه ۶ دی

متیک در ادامه تحلیل قبل، پس از خروج از کنج ترسیم شده، شروع به اصلاح کرد و یک الگوی DBR، در سبک RTM، شکل داد. درحال‌حاضر با توجه به خطوط روند ترسیم شده و مقاومت‌ ۱ دلار ، امکان واکنش وجود دارد. در آن صورت باید منتظر اصلاح قیمتی تا نواحی ۰٫۹۴ دلار و ۰٫۹۲ دلار باشیم.

تحلیل ارز دیجیتال متیک چهارشنبه 6 دی

تحلیل ارز دیجیتال استلار سه‌شنبه ۵ دی

استلار در روند اصلاحی قرار گرفته است. این مورد با توجه به الگوی Butterfly نزولی مشخص شده، امکان اصلاح تا حدود حمایت مشخص را را محتمل می‌کند. با توجه به پوزیشن‌های فروش در این محدوده، امکان Stop Hunt وجود دارد.

تحلیل ارز دیجیتال استلار سه‌شنبه 5 دی

تحلیل ارز دیجیتال لایت کوین دوشنبه ۴ دی

لایت کوین با توجه به کنج ترسیم شده، درحال رنج زدن در محدوده قیمتی ۷۱ دلار است. واکنش به خط روند پایینی، احتمال حرکت تا محدوده اوردربلاک مشخص شده را ایجاد می‌کند. در تقاطع خط روند و لول ۰٫۵ فیبوناچی و اوردربلاک، انتظار اصلاح تا محدوده ۷۰ دلار وجود دارد.

تحلیل ارز دیجیتال لایت کوین دوشنبه 4 دی

تحلیل ارز دیجیتال سلف کی یکشنبه ۳ دی

سلف کی بالای EMA200 قرار دارد. در محدوده قیمتی فعلی درصورت واکنش به مقاومت ۰٫۰۰۵ دلار، می‌توان انتظار اصلاح تا خط روند ترسیم شده را داشت. نکته قابل توجه این است که EMA20، ۵۰ را از پایین به بالا قطع کرده است که نشان از روند مثبت قیمتی در بازه کوتاه مدت دارد.

بخوانید  آیا NFTها اوراق بهادار ثبت‌نشده هستند؟
تحلیل ارز دیجیتال سلف کی یکشنبه 3 دی

تحلیل ارز دیجیتال گراف شنبه ۲ دی

گراف در کانال صعودی ترسیم شده قرار دارد. واکنش به حمایت فعلی و خط روند ترسیم شده، می‌تواند منجربه حرکت قیمتی تا ۰٫۱۸ دلار شود. درصورت عبور از این ناحیه قیمتی، ممکن است در میانه کانال و قیمت ۰٫۱۹ دلار، با تشکیل الگوی Double Top اصلاح داشته باشد.

تحلیل ارز دیجیتال گراف شنبه 2 دی

تحلیل ارز دیجیتال فایل کوین چهارشنبه ۲۹ آذر

فایل کوین روی مقاومت ۵٫۲ دلار قرار دارد. با توجه به خط روند ترسیم شده، واکنش به مقاومت فعلی می‌تواند منجربه اصلاح تا خط روند و بعد از آن حرکت به سمت محدوده ۵٫۴ دلار ممکن است.

تحلیل ارز دیجیتال فایل کوین چهارشنبه 29 آذر

تحلیل ارز دیجیتال وینک سه‌شنبه ۲۸ آذر

قیمت وینک در محدوده ۰٫۰۰۰۰۸۹ دلار قرار دارد. واکنش به مقاومت فعلی و خط روند ترسیم شده، می‌تواند منجربه اصلاح تا محدوده حمایت ۰٫۰۰۰۰۸۵ دلار شود. عبور از اوردربلاک موجود، پولبک به محدوده مقاومت ۰٫۰۰۰۰۹۳ دلار را ممکن می‎سازد.

تحلیل ارز دیجیتال وینک سه‌شنبه 28 آذر

تحلیل ارز دیجیتال ماتیک دوشنبه ۲۷ آذر

ماتیک بعد از تکمیل الگویBAT نزولی ، وارد فاز اصلاحی شد. با توجه به خط روند ترسیم شده، درصورت عدم تثبیت قیمتی ۰٫۷۹۹۳ دلار، ممکن است تا حمایت ۰٫۰٫۷۸۳۳ دلار اصلاح داشته باشد. درغیراین‌صورت و با تثبیت در محدوده فعلی، باید انتظار تاچ نواحی قیمتی ۰٫۸۳۲۱ دلار و ۰٫۸۵۸۷ دلار را داشته باشیم.

تحلیل ارز دیجیتال ماتیک دوشنبه 27 آذر

تحلیل ارز دیجیتال اینجکتیو ۲۵ شنبه آذر

اینجکتیو پس از واکنش به محدوده مقاومت ۳۴٫۳۵ دلار، با اصلاح خود به محدوده قیمتی ۳۰ دلار رسیده است. تثبیت روی حمایت فعلی، پولبک به محدوده ۳۴ دلار را محتمل می‌سازد. البته اوردربلاک ۲۸ دلار محدوده بسیار مهمی برای اینجیکتیو به حساب می‌آید.

بخوانید  ارز دیجیتال رایگان برای وفادارها: ۱۰ پروژه که احتمال ایردراپ دارند + آموزش شرکت در هر ایردراپ
تحلیل ارز دیجیتال اینجکتیو 25 شنبه آذر

تحلیل ارز دیجیتال بایننس چهارشنبه ۲۲ آذر

بایننس با توجه به خط روند بلند مدت ترسیم شده، در محدوده قیمتی ۲۵۴ دلار قرار دارد. واکنش به خط روند می‌تواند منجربه اصلاح تا محدوده ۲۳۴ دلار در میان مدت شود. در غیر این‌ صورت و با عبور از خط روند، تاچ محدوده ۲۶۹ دلار محتمل است.

تحلیل ارز دیجیتال بایننس 22 آذر

تحلیل ارز دیجیتال آواکس ۲۱ آذر

آواکس در محدوده مقاومت بسیار مهمی قرار دارد. عدم موفقیت در عبور از این محدوده ( ۴۲ دلار)، منجربه اصلاح تا محدوده ۳۷ دلار خواهد شد. درغیراین‌صورت و با عبور از ناحیه اوردربلاک موجود، تاچ محدوده ۴۸ دلار محتمل است.

تحلیل ارز دیجیتال آواکس 21 آذر

تحلیل ارز دیجیتال دش ۲۰ آذر

دش در تایم فریم روزانه در کف تاریخی خود از لحاظ قیمتی قرار دارد. با توجه به خط روند ترسیم شده، عبور از این مقاومت می‌تواند منجربه حرکت قیمتی تا محدوده ۴۶٫۸۰ دلار و حتی محدوده ۵۹ دلار شود.

تحلیل ارز دیجیتال دش 20 آذر

تحلیل ارز دیجیتال کاردانو ۱۹ آذر

کاردانو با توجه به واکنش نسبت به اوردربلاک موجود در محدوده قمیتی ۰٫۶۴ دلار با اصلاح به حمایت ۰٫۵۹ دلار رسیده است. با توجه به خط روند میانی ترسیم شده درصورت شکست حمایت فعلی، اصلاح تا محدوده ۰٫۵۴ دلار محتمل است.

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل زیلیکا شنبه ۱۸ آذر

زیلیکا با عبور از کف اوردربلاک موجود به میانه این ناحیه قیمتی رسیده است. عدم موفقیت در عبور از مقاومت ۰٫۰۲۵۵ دلار، می‌تواند منجربه اصلاح تا محدوده ۰٫۰۲۵۰ دلار شود. البته در نظر داشته باشید عبور از میانه اوردربلاک می‌تواند با افزایش تقاضا در این لول قیمتی منجربه تاچ محدوده ۰٫۰۲۶ دلار شود.

تحلیل زیلیکا شنبه 18 آذر

تحلیل ارز دیجیتال پولکادات چهارشنبه ۱۵ آذر

تحلیل پولکادات بر اساس ایچیموکو امروز، با توجه به رشد قیمتی اخیر و حرکت مووینگ تن‌کن‌سن (خط قرمز) و همینطور کی‌جن‌سن (خط آبی) و همینطور چیکو‌اسپن (خط سبز)، بالای کومو (ابر) سبز رنگ، باید انتظار تکمیل روند صعودی تا محدوده قیمتی ۵.۸ دلار را داشته باشیم. البته درصورت واکنش نسبت به مقاومت فعلی، اصلاح تا محدوده ۵.۵ دلار ممکن است.

بخوانید  انتقال 1 میلیون دلاری ویتالیک بوترین به کوین بیس باعث ایجاد حدس و گمان می شود
تحلیل ارز دیجیتال پولکادات چهارشنبه 15 آذر

تحلیل ارز دیجیتال امروز سه‌شنبه ۱۴ آذر

دی وای دی ایکس با الگوی کنج تشکیل داده شده، ممکن است با شکست خط روند ترسیم شده، تا محدوده اوردربلاک ۲٫۸ دلار اصلاح داشته باشد. درغیر این‌ صورت و با واکنش نسبت به همین خط روند، انتظار می‌رود به سمت محدوده مقاومت ۳٫۴ دلار حرکت قیمتی داشته باشد.

تحلیل ارز دیجیتال (26 دی 1402)

تحلیل ارز دیجیتال دوشنبه ۱۳ آذر

ارز دیجیتال سینتتیکس در ادامه روند صعودی خود، الگوی هارمونیک پروانه نزولی را شکل داده است. با توجه به اوردربلاک فعلی، درصورت عدم تثبیت در ناحیه حمایت موجود، نقطه D الگوی پروانه هارمونیک می‌تواند منجربه اصلاح قیمتی تا محدوده‌های حمایتی ۳٫۷ دلار و حتی تا محدوده قیمتی ۳٫۳ دلار شود.

تحلیل ارز دیجیتال دوشنبه 13 آذر

تحلیل ارز دیجیتال یکشنبه ۱۲ آذر

فایل کوین در کانال تقریبی رنج قرار دارد. واکنش به سقف کانال مشخص شده امکان اصلاح قیمتی تا محدوده میانی کانال (۴٫۵ دلار) ایجاد می‌کند. درغیراین‌صورت و یا تثبیت در ناحیه قیمتی فعلی، انتظار حرکت قیمتی تا محدوده مقاومت ۴٫۸ دلار می‌رود.

تحلیل ارز دیجیتال یکشنبه 12 آذر

تحلیل ارز دیجیتال پاندی ایکس شنبه ۱۱ آذر

رمز ارز پاندی ایکس روی خط روند یک ماهه خود قرار دارد. تثبیت در محدوده حمایت فعلی، ‌می‌تواند منجربه واکنش مجدد به خط روند و حرکت به سمت مقاومت ۰٫۵۲ دلار شود. عبور از مقاومت ۰٫۵۲ دلار، ممکن است منجربه تاچ محدوده ۰٫۵۴ دلار شود.

بخوانید  تحلیل پپه | بررسی وضعیت میم کوین PEPE
تحلیل ارز دیجیتال پاندی ایکس شنبه 11 آذر

تحلیل ارز دیجیتال دوج کوین چهارشنبه ۸ آذر

دوج کوین در محدوده ۰٫۰۸۰ دلار، روی خط روند ترسیم شده قرار دارد. واکنش یه اوردربلاک موجود و خط روند ترسیم شده، می‌تواند منجربه اصلاح قیمتی تا محدوده حمایت ۰٫۰۷۹ دلار و حتی محدوده ۰٫۰۷۶ دلار شود. در غیر این‌ صورت شکست خط روند، منجر به صعود قیمتی تا محدوده مقاومت ۰٫۰۸۲ دلار خواهد شد.

تحلیل ارز دیجیتال دوج کوین چهارشنبه 8 آذر

تحلیل ارز دیجیتال ترون سه‌شنبه ۷ آذر

ترون در محدوده حمایت ۰٫۱۰۱ قرار دارد. شکست حمایت فعلی می‌تواند منجربه اصلاح تا محدوده ۰٫۰۹۷ دلار شود. درغیراین‌صورت و با واکنش نسبت به این حمایت، حرکت قیمتی به سمت محدوده مقاومت ۰٫۱۰۳ دلار محتمل است.

تحلیل ارز دیجیتال ترون سه‌شنبه 7 آذر

تحلیل ارز دیجیتال لونا دوشنبه ۶ آذر

لونا پس از عبور از محدوده باکس مشخص شده با پامپ قیمتی به محدوده ۰٫۸۳ دلار رسیده است. این مورد با توجه به الگوی سرشانه مشخص شده ایجاد شد. درحال‌حاضر واکنش به محدوده اوردربلاک موجود می‌تواند منجر به اصلاح قیمتی تا محدوده ۰٫۷۸ دلار شود.

تحلیل لونا دوشنبه 6 آذر

تحلیل ارز دیجیتال کاردانو یکشنبه ۵ آذر

کاردانو با توجه به حرکت سینوسی خود در روزهای اخیر، ممکن است با واکنش نسبت به اوردربلاک موجود در محدوده مقاومت ۰٫۳۹ دلار با اصلاح تا محدوده ۰٫۳۷ دلار روبه‌رو شود.

تحلیل کاردانو یکشنبه 5 آذر 1402

تحلیل ارز دیجیتال تزوس شنبه ۴ آذر

تزوس در روند نزولی خود در محدوده مقاومتی ۰٫۸۳ دلار قرار دارد. واکنش به اوردربلاک موجود در سقف کانال نزولی ترسیم شده، می‌تواند منجربه اصلاح قمیتی تا کف اوردربلاک و محدوده قیمتی ۰٫۸۰ دلار شود.

تحلیل تزوس شنبه 4 آذر 1402

مروری بر وضعیت قیمت ارز دیجیتال در سال ۱۴۰۱

بازار رمزارزها از ابتدای سال ۱۴۰۱ شرایط نه چندان مناسبی را تجربه کرد و از هر طرف مورد حمله قرار گرفت. در این سال تنش بین روسیه و اوکراین بالا گرفت و به زنجیره‌ی تامین جهانی آسیب زد و تورم جهانی را به دنبال داشت. به دنبال این تورم، بانک‌های مرکزی به خصوص بانک مرکزی آمریکا فشار سیاست‌های انقباضی خود را با هدف کاهش تورم افزایش داد و با افزایش پله‌ای نرخ بهره، سرمایه از بازارهای ریسکی خارج شد.

بخوانید  توکن لوریج‌دار (Leveraged Token) چیست؟ + آموزش معامله

قیمت اتریوم از شروع سال ۱۴۰۱ در حوالی ۳۲۰۰ دلار بود، اما در این سال ترکیبی از اتفاقات مختلف، نظیر جنگ اوکراین و روسیه و هم چنین تورم حاکم بر اقتصاد جهانی که باعث اعمال سیاست‌های انقباضی بانک‌های مرکزی شد و در کنار این موارد، سقوط صرافی FTX و پروژه‌هایی مثل لونا، باعث کاهش قیمت اتریوم تا ۸۸۱ دلار شد.

قیمت تتر در ابتدای سال ۱۴۰۱ در محدوده ی ۲۵۰۰۰ تومان در نوسان بود اما طی این یک سال رشد عجیب و غریبی داشت و در همین سال بود که شاهد ثبت سقف ۶۰۰۰۰ تومانی برای قیمت بودیم. قیمت تتر که به نوعی رفتار قیمتی دلار را نشان می‌دهد، گویای وضعیت نامناسب اقتصاد ایران است.

انواع روش‌های تحلیل ارز دیجیتال

از مهمترین روش‌های تحلیل ارز دیجیتال به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • تحلیل فاندامنتال (Fundamental)

تحلیل فاندامنتال یا بنیادی یکی از روش‌های متداول در بین معامله‌گران است. در این نوع تحلیل، معامله‌گر تنها با نمودارهای قیمت ارز دیجیتال سر و کار ندارد و برای رسیدن به سود، تمامی متغیرهای مالی و اقتصادی مربوط به یک دارایی را ارزیابی می‌کند. به عبارتی ساده‌تر در تحلیل فاندامنتال همه موارد و فاکتورهایی که بر قیمت یک دارایی تاثیرگذار است مورد بررسی قرار می‌گیرد.

  • تحلیل تکنیکال (Technical)
بخوانید  ارزینجا از بروزرسانی شبکه BNB Smart Chain پشتیبانی می‌کند

نوع دیگری از روش‌های تحلیلی و در واقع روش معروف‌ترین روش‌ تحلیل در بازار رمز ارزها تحلیل تکنیکال است. در این روش معامله‌کر با به‌کارگیری اندیکاتورها و اطلاعاتی مثل نوسانات قیمت رمز ارزها، حجم معاملات و عرضه و تقاضا‌ی آن دارایی، به پیش‌بینی قیمت‌‌ آتی رمز ارز موردنظر در آینده می پردازند.

  • تحلیل آن‌ چین (Onchain)

در تحلیل آن‌ چین یا درون زنجیره‌ای معامله‌گران با استفاده از شاخص‌های مهمی در بازار و از طریق نمودار کردن اطلاعات مهم درون شبکه‌ای، به تحلیل قیمت آینده رمز ارزها برای سرمایه گذاران می‌پردازند. با استفاده از این نوع تحلیل رشد قیمت احتمالی رمز ارز یا محدوده اصلاحات آن در آینده را می‌توان تخمین زد.

علاوه‌براین، به کمک برخی از این شاخص‌ها می‌توان وضعیت کلی سرمایه‌گذاران، ماینرها و آدرس‌های فعال را بررسی و پیگیری کرد.

چارت ارز دیجیتال

چارت ارز دیجیتال یکی از ابزارهای مهم در زمان تحلیل روزانه ارز دیجیتال و پیش‌بینی بازار است که در راستای تحلیل تکنیکال کاربرد دارد. شناخته‌شده‌ترین نمودارهایی که توسط تحلیل‌گران استفاده می‌شود عبارتند از:

  • چارت میله‌ای Bar Chart

در این نمودار تغییرات قیمت لحظه ای ارز دیجیتال هر روز توسط یک میله نمایش داده می‌شود و به همین دلیل به آن نمودار میله‌ای گفته می‌شود. اطلاعاتی که چارت میله‌ای به ما نمایش می‌دهد شامل قیمت باز شدن (Open Price)، بالاترین قیمت، پایین‌ترین قیمت و قیمت بسته شدن (Close Price) می‌شود.

  • چارت خطی Line Chart

نمودار خطی دقیقا همان نمودار میله‌ای است با یک تفاوت عمده. در این چارت فقط Close Price در نظر گرفته می‌شود و قیمت‌ها با یک خط به هم متصل می‌شوند.

  • چارت شمعی Candlestick Chart
بخوانید  چه زمانی بیت کوین به 100هزار دلار می رسد؟

نمودار شمعی، مثل نمودار میله‌ای، قیمت باز شدن (Open Price)، بالاترین قیمت، پایین‌ترین قیمت و قیمت بسته شدن (Close Price) را به ما نشان می‌دهد و اصطلاحا به آن کندل استیک گفته می‌شود. تفاوت اصلی چارت شمعی و میله‌ای در شکل نمایش آن‌ها است.

تمامی این نمودارها به تحلیل‌گران و تریدرها کمک می‌کند که دید بهتری نسبت به بازار پیدا کنند، تحلیل روزانه ارز دیجیتال را دقیق‌تر انجام دهند و در زمان‌های بهتری معاملات خود را انجام دهند.

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

تحلیل‌گران حوزه ارز دیجیتال، در زمان‌های مختلف، سیگنال‌های خرید و فروش ارز دیجیتال ارائه می‌کنند. یعنی بر اساس تحلیل روزانه ارز دیجیتال که از بازار انجام داده‌اند، از طریق راه‌های ارتباطی مختلف به تریدرها و دیگر فعالان حوزه ارز دیجیتال، زمانی برای خرید یا فروش یک یا چند رمز ارز خاص به مخاطبان ارائه می‌کنند. سیگنال‌ها فارغ از صحیح و غلط بودن، کمک بزرگی به تصمیم‌گیری تریدرها می‌کنند؛ چرا که باعث می‌شوند ریسک معاملات کم‌تر شود اما به یاد داشته باشید که سیگنال معتبر از افرادی می‌رسد که تخصص خوبی در انواع تحلیل ارزهای دیجیتال دارند و می‌توانند روند بازار را به خوبی پیش‌بینی کنند. سیگنال‌های ارز دیجیتال از انواع تحلیل‌ها به دست می‌آیند و مرسوم نوع تحلیل برای سیگنال دادن، تحلیل تکنیکال است. به گفته‌ی فعالان حوزه رمز ارزها، یک سیگنال خوب باید دو ویژگی داشته باشد:

  • اطلاعات افزایش سودآوری
  • اطلاعاتی برای جلوگیری از ضرر

افرادی که سیگنال ارائه می‌کنند، درواقع درک و برداشت شخصی خود از بازار را به تریدرها اعلام می‌کنند و هرچه فرد دانش و تجربه‌ی بیش‌تری در حوزه کریپتو و معاملات داشته باشد، می تواند سیگنال معتبرتری ارائه کند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2605779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها