تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

لورس :تحلیل بیت کوین؛ سقف قیمت BTC کجاست؟ (۸ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر : 2636624
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
لورس :تحلیل بیت کوین؛ سقف قیمت BTC کجاست؟ (۸ اسفند ۱۴۰۲)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیلگر قیمت بیت‌کوین (BTC)، مایکل ون دو پوپ، پس از اینکه افزایش قابل توجه بیت‌کوین تقریباً به انتظارات او نزدیک شد، آخرین تفسیرهای خود را به اشتراک گذاشته است.
۹ صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین رکورد جدید زدند! در به‌روزرسانی اخیر در حساب شخصی X خود، پوپ از قدرت اخیر بیت‌کوین ابراز تعجب کرد و ذکر کرد که این ارز دیجیتال “به اوج خود رسیده است.” به نظر می‌رسد که این تحلیلگر همچنان نسبت به مسیر قیمتی بزرگترین ارز دیجیتال احتیاط دارد.
تاکید بر آستانه ۵۸,۰۰۰ دلار در تحلیل خود، پوپ به سطح مقاومت قابل توجه ۵۸,۰۰۰ دلاری برای بیت‌کوین اشاره کرد. در حالی که او قدرت فعلی بازار را به رسمیت شناخت، نسبت به اینکه آیا روند صعودی بیت‌کوین فراتر از این نقطه ادامه خواهد یافت، ابراز تردید کرد. با وجود این عدم قطعیت، پوپ ذکر کرد که امکان پشت سر گذاشتن ۶۰,۰۰۰ دلار توسط بیت‌کوین پیش از هاوینگ بعدی روی میز است.
نمودار هفتگی قیمت BTC/USD او همچنین نسبت به اصلاحات احتمالی در بازار هشدار داد و پیشنهاد کرد که پولبک قیمتی در میان روند صعودی جاری احتمالی است. هرچند افزایش اخیر بیت‌کوین چشمگیر بوده، پوپ به آم..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیلگر قیمت بیت‌کوین (BTC)، مایکل ون دو پوپ، پس از اینکه افزایش قابل توجه بیت‌کوین تقریباً به انتظارات او نزدیک شد، آخرین تفسیرهای خود را به اشتراک گذاشته است.

  • ۹ صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین رکورد جدید زدند!

در به‌روزرسانی اخیر در حساب شخصی X خود، پوپ از قدرت اخیر بیت‌کوین ابراز تعجب کرد و ذکر کرد که این ارز دیجیتال “به اوج خود رسیده است.” به نظر می‌رسد که این تحلیلگر همچنان نسبت به مسیر قیمتی بزرگترین ارز دیجیتال احتیاط دارد.

تاکید بر آستانه ۵۸,۰۰۰ دلار

در تحلیل خود، پوپ به سطح مقاومت قابل توجه ۵۸,۰۰۰ دلاری برای بیت‌کوین اشاره کرد. در حالی که او قدرت فعلی بازار را به رسمیت شناخت، نسبت به اینکه آیا روند صعودی بیت‌کوین فراتر از این نقطه ادامه خواهد یافت، ابراز تردید کرد. با وجود این عدم قطعیت، پوپ ذکر کرد که امکان پشت سر گذاشتن ۶۰,۰۰۰ دلار توسط بیت‌کوین پیش از هاوینگ بعدی روی میز است.

نمودار هفتگی قیمت BTC/USD

او همچنین نسبت به اصلاحات احتمالی در بازار هشدار داد و پیشنهاد کرد که پولبک قیمتی در میان روند صعودی جاری احتمالی است. هرچند افزایش اخیر بیت‌کوین چشمگیر بوده، پوپ به آماده بودن برای نوسانات بازار توصیه کرده است.

با نگاهی به نمودار قیمتی که توسط پوپ به اشتراک گذاشته شده، انتظار می‌رود که بیت‌کوین بین ۵۶,۰۰۰ تا ۵۸,۰۰۰ دلار اصلاح شود و ممکن است تا پایین‌تر از ۵۰,۰۰۰ دلار کاهش یابد.

وضعیت فعلی بیت‌کوین

تحلیل پوپ نشان‌دهنده حس میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران رمزارز است که قیمت‌های بیت‌کوین را در دوره‌ای از نوسان بالای بازار به دقت دنبال می‌کنند. همانطور که بیت‌کوین به سطوح مقاومت کلیدی نزدیک می‌شود، شرکت‌کنندگان بازار به نمودار قیمت بزرگترین رمزارز نگاهی دقیق دارند تا جهت آینده قیمت آن را تعیین کنند.

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، “پادشاه رمزارزها” در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته و به بالاترین حد ۵۶,۷۳۳ دلار رسیده است. در زمان نگارش این مقاله، بیت‌کوین با کاهشی اندک، با افزایش ۱۰.۸۱ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در حال معامله به قیمت ۵۶,۵۷۸ دلار است.

افزایش اخیر قیمت بیت‌کوین همچنین همراه با افزایش ۲۱۵ درصدی حجم معاملات است. آخرین داده‌ها نشان می‌دهند که حجم معاملات نزدیک به رسیدن به نشانه ۵۰ میلیارد دلار است، در حال حاضر در ۴۹.۴ میلیارد دلار قرار دارد.

منبع: CoinTurk News

نوشته تحلیل بیت کوین؛ سقف قیمت BTC کجاست؟ (۸ اسفند ۱۴۰۲) اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها