تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

لورس :تحلیل بیت کوین (۲۰ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر : 2605820
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
لورس :تحلیل بیت کوین (۲۰ آذر ۱۴۰۲)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیل بیت کوین (۲۰ آذر ۱۴۰۲) اشتراک گذاری tweet بازار خرید و فروش و معامله ارز دیجیتال از گذشته تا امروز، گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاران بوده است تا با استفاده از روش‌های تحلیل تکنیکال بیت‌ کوین و سایر رمز ارزها و سرمایه‌گذاری و خرید بیت کوین ،به کسب سودهای زیاد و چند برابر کردن دارایی خود بپردازند.
فهرست مطالب
تحلیل بیت کوین شنبه ۱۸ آذرتحلیل بیت کوین چهارشنبه ۱۵ آذر تحلیل بیت کوین سه‌شنبه ۱۴ آذرتحلیل بیت کوین امروز ۱۳ آذر تحلیل بیت کوین ۱۲ آذرتحلیل بیت کوین شنبه ۱۱ آذرتحلیل بیت کوین چهارشنبه ۸ آذرتحلیل بیت کوین سه‌شنبه ۷ آذرتحلیل بیت کوین دوشنبه ۶ آذرتحلیل بیت کوین یکشنبه ۵ آذرتحلیل بیت کوین شنبه ۴ آذرتحلیل بیت کوین چهارشنبه ۱ آذرتحلیل بیت کوین سه‌شنبه ۳۰ آبانتحلیل بیت کوین دوشنبه ۲۹ آبانتحلیل بیت کوین یکشنبه ۲۸ آبانتحلیل بیت کوین شنبه ۲۷ آبانتحلیل بیت کوین چهارشنبه ۲۴ آبانتحلیل بیت کوین سه شنبه ۲۳ آبانتحلیل بیت کوین دوشنبه ۲۲ آبانتحلیل بیت کوین یکشنبه ۲۱ آبانتحلیل بیت کوین شنبه ۲۰ آبانتحلیل بیت کوین چهارشنبه ۱۷ آبانتحلیل بیت کوین چهارشنبه ..

فهرست مطالب

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیل بیت کوین (۲۰ آذر ۱۴۰۲) اشتراک گذاری

  • tweet

بازار خرید و فروش و معامله ارز دیجیتال از گذشته تا امروز، گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاران بوده است تا با استفاده از روش‌های تحلیل تکنیکال بیت‌ کوین و سایر رمز ارزها و سرمایه‌گذاری و خرید بیت کوین ،به کسب سودهای زیاد و چند برابر کردن دارایی خود بپردازند.

بخوانید  رئیس سابق پی پال: درباره آینده بیت کوین در پرداخت های جهانی بیاناتی را منتشر کرد

فهرست مطالب

  • تحلیل بیت کوین شنبه ۱۸ آذر
  • تحلیل بیت کوین چهارشنبه ۱۵ آذر
  • تحلیل بیت کوین سه‌شنبه ۱۴ آذر
  • تحلیل بیت کوین امروز ۱۳ آذر
  • تحلیل بیت کوین ۱۲ آذر
  • تحلیل بیت کوین شنبه ۱۱ آذر
  • تحلیل بیت کوین چهارشنبه ۸ آذر
  • تحلیل بیت کوین سه‌شنبه ۷ آذر
  • تحلیل بیت کوین دوشنبه ۶ آذر
  • تحلیل بیت کوین یکشنبه ۵ آذر
  • تحلیل بیت کوین شنبه ۴ آذر
  • تحلیل بیت کوین چهارشنبه ۱ آذر
  • تحلیل بیت کوین سه‌شنبه ۳۰ آبان
  • تحلیل بیت کوین دوشنبه ۲۹ آبان
  • تحلیل بیت کوین یکشنبه ۲۸ آبان
  • تحلیل بیت کوین شنبه ۲۷ آبان
  • تحلیل بیت کوین چهارشنبه ۲۴ آبان
  • تحلیل بیت کوین سه شنبه ۲۳ آبان
  • تحلیل بیت کوین دوشنبه ۲۲ آبان
  • تحلیل بیت کوین یکشنبه ۲۱ آبان
  • تحلیل بیت کوین شنبه ۲۰ آبان
  • تحلیل بیت کوین چهارشنبه ۱۷ آبان
  • تحلیل بیت کوین چهارشنبه ۱۰ آبان
  • تحلیل بیت کوین سه شنبه ۹ آبان
  • تحلیل بیت کوین دوشنبه ۸ آبان
  • تحلیل بیت کوین یکشنبه ۷ آبان
  • تحلیل بیت کوین امروز شنبه ۶ آبان
  • تحلیل بیت کوین چهارشنبه ۳ آبان
  • تحلیل بیت کوین سه شنبه ۲ آبان
  • تحلیل بیت کوین دوشنبه ۱ آبان
  • مروری بر ارزش بیت کوین در سال ۱۴۰۱
  • تریدر کیست؟
  • انواع تحلیل‌های ارز دیجیتال
    • تحلیل تکنیکال Technical
    • تحلیل فاندامنتال Fundamental

اما نباید فراموش کرد که این بازار نیز مانند همه بازارهای مالی، ریسک‌ها و چالش‌های خود را دارد و به همان اندازه که سودهای بالایی را نصیب سرمایه‌گذاران خود می‌کند، ممکن است ضررهای جبران‌ناپذیری را هم به افراد وارد کند. به همین دلیل افراد تازه‌کار برای ورود به بازار خرید ارز دیجیتال، نیاز به آموزش دارند و باید با اصطلاحات مهم و کاربردی این حوزه به‌‌خوبی آشنا باشند تا بتوانند تجربه خوبی از معاملات خود به‌دست آورند. یکی از کاربردی‌ترین روش‌های کسب سود و موفقیت در بازار رمز ارزها، یادگیری مهارت انجام تحلیل ارزهای دیجیتال و اطلاع از قیمت ارز دیجیتال است.

بخوانید  راه اندازی ترید جی پی تی توسط صرافی بای‌بیت

تحلیل بیت کوین دوشنبه ۲۰ آذر

بیت کوین در ادامه تحلیل روز قبل با تکمیل الگوی Double Top شکل گرفته با اصلاح شدیدی روبه‌رو شد. به‌طوری‌که با shadow بلند به تا محدوده قیمتی ۴۰۴۰۰ دلار ریزش قیمتی داشت. درحال‌حاضر شکست حمایت ۴۲۰۰۰ دلار، می‌تواند منجربه اصلاح تا محدوده ۴۱۳۰۰ دلار شود.

تحلیل بیت کوین یکشنبه ۱۹ آذر

بیت کوین در درحال تشکیل الگوی سقف دوقلو ( Double Top ) می‌باشد، تکمیل الگوی نامبرده با شکست خط روند ترسیم شده می‌تواند منجربه اصلاح قیمتی تا محدوده ۴۳۰۰۰ دلار شود. درغیراین‌صورت و با Failed شدن الگوی تشکیل شده، ادامه روند صعودی تا محدوده ۴۴۷۰۰ دلار ممکن است.

تحلیل بیت کوین یکشنبه 19 آذر

تحلیل بیت کوین شنبه ۱۸ آذر

قیمت بیت کوین روز گذشته با اعلام داده‌های اشتغال آمریکا با صعود خود به محدوده ۴۴۰۰۰ دلار رسید. با توجه به اوردربلاک موجود در این ناحیه قیمتی اصلاح تا خط روند ترسیم شده محتمل است. درصورت واکنش نسبت به خط روند مشخص شد، ادامه حرکت قیمتی تا محدوده ۴۴۷۰۰ دلار و حتی ۴۵۰۰۰ دلار دورازانتظار نیست.

تحلیل بیت کوین شنبه 18 آذر

تحلیل بیت کوین چهارشنبه ۱۵ آذر

براساس ناحیه قیمت ۲۵۰۰۰ دلار، بیت کوین می‌تواند تا قیمت ۵۰۰۰۰ دلار رشد نماید ولی با توجه به منطقه ۴۴۰۰۰ دلار درصورت اصلاح حمایت‌های ۳۸۰۰۰ دلار و ۳۵۰۰۰ دلار می‌تواند افت قیمتی داشته باشد.

تحلیل بیت کوین چهارشنبه 15 آذر

تحلیل بیت کوین سه‌شنبه ۱۴ آذر

امروز ۱۴ آذر قیمت بیت کوین تا محدوده ۴۲۴۰۰ دلار صعود قیمتی داشت. با توجه به تکمیل الگوی RBR شکل گرفته، انتظار می‌رود با واکنش نسبت به محدوده مقاومت ۴۲۰۰۰ دلار، اصلاح تا محدوده ۴۱۳۰۰ دلار صورت گیرد. تثبیت در ناحیه حمایت ۴۱۳۰۰ دلار، می‌تواند منجربه حرکت قیمتی تا نقطه hint مشخص شده (۴۲۵۰۰ دلار) شود.

بخوانید  مدافعان حریم خصوصی امریکا در برابر ارز دیجیتال دولتی می‌ایستند!
تحلیل بیت کوین سه‌شنبه 14 آذر

تحلیل بیت کوین امروز ۱۳ آذر

مطابق آنچه در تحلیل قبل اعلام شد، قیمت بیت کوین وارد کانال ۴۰۰۰۰ دلار شده است. این مورد با توجه به الگوی RBR شکل گرفته و همینطور شکست محدوده مقاومت ۴۰۰۰۰ دلار، منجربه تاچ محدوده قیمتی ۴۰۸۷۰ دلار شده است. تثبیت در ناحیه زون فعلی می‌تواند منجربه ادامه روند صعودی تا محدوده ۴۲۰۰۰ دلار شود.

تحلیل بیت کوین امروز 13 آذر

تحلیل بیت کوین ۱۲ آذر

بیت کوین روز گذشته تا محدوده ۳۹۷۰۰ دلار رشد قیمتی را تجربه کرد. واکنش به محدوده مقاومت فعلی و حرکت اصلاحی تا محدوده ۳۸۹۰۰ دلار محتمل است. درنظر داشته باشید واکنش به خط روند ترسیم شده در محدوده قیمتی ۳۹۰۰۰ دلار امکان پولبک به محدوده ۴۰۰۰۰ دلار را ممکن می‌سازد.

تحلیل بیت کوین 12 آذر

تحلیل بیت کوین شنبه ۱۱ آذر

بیت کوین در انتهای هفته تا محدوده ۳۹۰۰۰ دلار پیش‌روی داشت. با توجه به اوردربلاک موجود، واکنش به این محدوده و خط روند ترسیم شده، می‌تواند منجربه اصلاح تا محدوده ۳۸۵۰۰ دلار شود. درحال‌حاضر نوسان بین حمایت ۳۸۵۰۰ دلار و محدوده مقاومت ۳۹۰۰۰ دلار محتمل است.

تحلیل بیت کوین شنبه 11 آذر

تحلیل بیت کوین چهارشنبه ۸ آذر

قیمت بیت کوین روز گذشته با واکنش نسبت به محدوده حمایت ۳۷۰۰۰ دلار تا ۳۸۴۰۰ دلار صعود داشت. درحال‌حاضر با توجه به اوردربلاک موجود در این سطح قیمتی اصلاح تا محدوده ۳۷۵۰۰ دلار محتمل است.

تحلیل بیت کوین چهارشنبه 8 آذر

تحلیل بیت کوین سه‌شنبه ۷ آذر

ارزش بیت کوین در ادامه تحلیل روز قبل به محدوده ۳۶۸۰۰ دلار رسید. با توجه به خطوط روند ترسیم شده، عدم تثبیت در حمایت ۳۷۰۰۰ دلار و واکنش نسبت به خط روند ترسیم شده، می‌تواند منجربه اصلاح قیمتی تا محدوده ۳۶۶۰۰ دلار شود. درغیراین‌صورت پولبک به محدوده ۳۷۵۰۰ دلار دورازانتظار نیست.

بخوانید  نهنگ‌ها می‌توانند قیمت بیت‌ کوین را پیش از جلسه فدرال رزرو تکان دهند؟
تحلیل بیت کوین سه‌شنبه 7 آذر

تحلیل بیت کوین دوشنبه ۶ آذر

بیت کوین در ادامه تحلیل روز قبل به محدوده ۳۷۳۰۰ دلار رسید. درصورت تکمیل واکنش نسبت به خز روند ترسیم شده، اصلاح بیشتر تا محدوده حمایت ۳۷۰۰۰ دلار و حتی محدوده قیمتی ۳۶۸۰۰ دلار محتمل است.

تحلیل بیت کوین 6 آذر

تحلیل بیت کوین یکشنبه ۵ آذر

بیت کوین در محدوده حمایت ۳۷۵۰۰ دلار و ۳۸۰۰۰ دلار درحال نوسان است. با توجه به خط روند ترسیم شده، واکنش به محدوده ۳۷۵۰۰ دلار و حرکت قیمتی به سمت کنج ترسیم شده (محدوده اوردربلاک) محتمل است. درغیراین‌صورت و با شکست خط روند و حمایت ۳۷۵۰۰ دلار، اصلاح تا محدوده ۳۷۳۰۰ دلار دورازانتظار نیست.

تحلیل بیت کوین یکشنبه 5 آذر 1402

تحلیل بیت کوین شنبه ۴ آذر

بیت کوین در انتهای هفته به محدوده ۳۸۴۰۰ دلار رسید. با توجه به محدوده اوردربلاک موجود در این ناحیه قیمتی با اصلاح روبه‌رو شد. درحال‌حاضر در محدوده قیمتی ۳۷۸۰۰ دلار قرار دارد. واکنش به مقاومت فعلی می‌تواند منجربه اصلاح قیمتی تا محدوده ۳۷۵۰۰ دلار شود.

تحلیل بیت کوین شنبه 4 آذر 1402

تحلیل بیت کوین چهارشنبه ۱ آذر

همان‌طور که مشاهده می‌کنید به‌دنبال تحلیل‌های قبلی، بیت‌کوین در تایم فریم ۴ ساعته بنابر اخبار منتشر شده و جو احساسات نزولی حاکم بر بازار، پس از خروج از ترند صعودی خود با یک کندل بزرگ تا محدوده ۳۵۵۰۰ سقوط کرد و با واکنش مناسب به محدوده مقاومتی مشخص شده به خوبی خود را بازیابی کرد و دوباره به محدوده‌ی ۳۶۵۰۰ رساند. برای ادامه‌ی روند صعودی، بیت‌کوین باید خود را دوباره به بالای ۳۷۰۰۰ هزار دلار برساند.

بخوانید  انتقال ۳۰ میلیون دلاری لایت کوین توسط یک نهنگ، ریزش قیمت در راه است؟
تحلیل بیت کوین چهارشنبه 1 آذر

تحلیل بیت کوین سه‌شنبه ۳۰ آبان

بیت‌کوین در تایم فریم ۴ ساعته با حفظ روند اصلی و بزرگ خود و با تعهد به خط روند صعودی، همچنان روند رو به رشد ملایم خود را حفظ کرده است. ترند لاین صعودی کوچک‌تر در همین تایم نیز تا به حال به خوبی از پیش‌روی قیمت حمایت کرده است. هرچند قیمت چند مرتبه در صدد شکستن هر دو ترند بود اما صرفا چندمرتبه و با چند shadow این خط را آزمود و دوباره از آن فاصله گرفت. در حال حاضر شکستن مقاومت روانی ۳۸۰۰۰ مسیر رشد بیت‌کوین را به راحتی تا محدوده ۴۰۰۰۰ باز می‌کند. در صورت شکستن خط روند صعودی کوچک به پایین، محدوده ۳۶۵۰۰ تا ۳۷۰۰۰ و خط روند صعودی بزرگ حمایت‌های اصلی هستند. تقاضا بین ۳۳۲۰۰ تا ۳۳۸۰۰ دلار وجود دارد که می‌تواند در صورت شرایط نزولی کلی در بازار تا حدودی از ریزش قیمت جلوگیری کند.

تحلیل بیت کوین سه‌شنبه 30 آبان

تحلیل بیت کوین دوشنبه ۲۹ آبان

بیت کوین پس از شکست ساختار صعودی خود در تایم فریم ۴ ساعته نشانه هایی از ادامه روند صعودی را ثبت کرد و با اصلاح قیمت در تایم فریم پایین‌تر به ناحیه تقاضا ۴ ساعته خود رسید و روند صعودی را ادامه داد .در تایم فریم ۱ ساعته ناحیه تجمیع نقدینگی مشهود می باشد و انتظار میرود پس از جمع کردن نقدینگی ادامه روند صعودی خود را تا ناحیه عرضه روزانه ادامه دهد که باعت جمع کردن نقدینگی مشخص شده در تایم فریم ۴ ساعته هم می‌شود.

تحلیل بیت کوین دوشنبه 29 آبان

تحلیل بیت کوین یکشنبه ۲۸ آبان

بیت‌کوین در بازه زمانی چهارساعته توانسته تا حدودی خط روند صعودی شکل گرفته را دنبال کند. محدوده ۳۵۰۰۰ دلار تا ۳۵۶۰۰ می‌تواند به عنوان یک محدوده حمایت بالقوه در برابر ریزش قیمت عمل کند. در حال حاضر همچنان محدوده ۳۸۰۰۰ دلار سد اصلی بیت‌کوین در مقابل افزایش قیمت است.

بخوانید  اگر این الگو تکرار شود بیت کوین تا پایان سال 2023 به 50,000 دلار خواهد رسید
نمودار 4 ساعته تحلیل بیت کوین یکشنبه 28 آبان

تحلیل بیت کوین شنبه ۲۷ آبان

بیت کوین در ادامه تحلیل قبل، پس از تاچ محدوده ۳۸۰۰۰ دلار با اصلاح به محدوده ۳۶۰۰۰ دلار رسید. در وضعیت فعلی واکنش نسبت به مقاومت ۳۶۴۰۰ دلار می‌تواند منجربه حرکت قیمتی به سمت محدوده حمایت ۳۵۰۰۰ دلار شود.

تحلیل بیت کوین شنبه 27 آبان 1402

تحلیل بیت کوین چهارشنبه ۲۴ آبان

در ادامه تحلیل روز قبل، بیت کوین با اصلاح خود تا محدوده ۳۴۸۰۰ دلار رسید. این مورد با واکنش نسبت به اوردربلاک منجربه قرار گرفتن قیمت در محدوده ۳۵۵۰۰ دلار شده است. با توجه به گره معاملاتی موجود در این ناحیه قیمتی، تثبیت می‌تواند پولبک به محدوده ۳۶۰۰۰ دلار را محتمل کند.

تحلیل بیت کوین چهارشنبه 24 آبان 1402

تحلیل بیت کوین سه شنبه ۲۳ آبان

مطابق تحلیل قبل، بیت کوین به محدوده قیمتی ۳۶۴۰۰ تومان رسید. با توجه به از دست رفتن حمایت ۳۷۰۰۰ دلار، تاچ قیمت ۳۶۰۰۰ دلار دورازانتظار نیست. درغیراین‌صورت با رقابت بین تقاضاکنندگان و عرضه‌کنندگان، پولبک به محدوده ۳۷۰۰۰ دلار محتمل است.

تحلیل بیت کوین سه شنبه 23 آبان 1402

تحلیل بیت کوین دوشنبه ۲۲ آبان

بیت کوین نسبت به اوردربلاک محدوده ۳۷۰۰۰ دلار واکنش نشان داده است. درصورت تثبیت حرکت فعلی باید منتظر اصلاح تا محدوده ۳۶۴۰۰ دلار باشیم.

تحلیل بیت کوین دوشنبه 22 آبان 1402

تحلیل بیت کوین یکشنبه ۲۱ آبان

بیت کوین در محدوده ۳۷۰۰۰ دلار قرار دارد. واکنش به خط روند ترسیم شده در این سطح ممکن است منجربه حرکت قیمتی تا محدوده ۳۷۹۰۰ دلار شود. درغیراین‌صورت و با شکست این ناحیه قیمتی اصلاح تا محدوده ۳۶۰۰۰ دلار محتمل است.

تحلیل بیت کوین یکشنبه 21 آبان 1402

تحلیل بیت کوین شنبه ۲۰ آبان

بیت کوین در انتهای هفته به محدوده قیمتی ۳۸۰۰۰ دلار رسید. این مورد با عبور از خط روند ترسیم شده، ایجاد شده است. با توجه به محدوده اوردربلاک موجود در محدوده قیمتی فعلی و خط روند داینامیک میان مدت ترسیم شده، اصلاح تا محدوده ۳۶۰۰۰ دلار دوراز انتظار نیست.

بخوانید  قیمت بیت‌کوین و ارز‌های دیجیتال امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ مشخص شد
تحلیل بیت کوین شنبه 20 آبان

تحلیل بیت کوین چهارشنبه ۱۷ آبان

بیت کوین در محدوده مقاومتی مهمی قرار دارد. واکنش به خط روند ترسیم شده، می تواند منجربه حرکت قیمتی تا محدوده ۳۷۰۰۰ دلار شود. درغیراین صورت و با شکست حمایت ۳۵۰۰۰ دلار، اصلاح تا محدوده ۳۴۰۰۰ دلار محتمل است.

تحلیل بیت کوین چهارشنبه 17 آبان

تحلیل بیت کوین چهارشنبه ۱۰ آبان

ارزش بیت‌کوین در محدوه باکس زرد رنگ به حرکت سینوسی خود ادامه می‌دهد. با توجه به جلسه FOMC و اعلام نرخ بهره آمریکا در ساعت ۲۱:۳۰ امشب، بازار ممکن است با نوسان روبه‌رو شود. بنابراین درحال‌حاضر واکنش به خط روند ترسیم شده و اصلاح تا محدوده قیمتی ۳۳۰۰۰ دلار و پس از آن شکل‌گیری روند بازار محتمل است.

تحلیل بیت کوین چهارشنبه 10 آبان
نمودار ۴ ساعت بیت کوین

تحلیل بیت کوین سه شنبه ۹ آبان

بیت کوین در محدوده باکس زرد رنگ مشخص شده درحال رنج زدن است. با توجه به واکنش نسبت به تقاطع دو خط روند ترسیم شده، ممکن است درصورت شکست حمایت ۳۴۰۰۰ دلار با اصلاح تا محدوده کف باکس زرد رنگ روبه‌رو شویم.

تحلیل بیت کوین سه شنبه 9 آبان
نمودار ۴ ساعت بیت کوین

تحلیل بیت کوین دوشنبه ۸ آبان

بیت کوین روز گذشته با واکنش نسبت به خط روند ترسیم‌شده همراه بود. همین مورد منجر به حرکت قیمت به‌سمت ۳۴۷۰۰ دلار شد. درحال‌حاضر عبور از حمایت ۳۴۰۰۰ دلار، اصلاح تا محدوده قیمتی ۳۳۶۰۰ دلار را به‌همراه خواهد داشت.

تحلیل بیت کوین (20 آذر 1402)
نمودار ۴ ساعت بیت کوین

تحلیل بیت کوین یکشنبه ۷ آبان

بیت کوین روی خط روند ترسیم شده در قیمت ۳۴۰۰۰ دلار درحال نوسان است. واکنش به این محدوده میتواند منجربه حرکت قیمتی به سمت مقاومت ۳۵۰۰۰ دلار و کنج ترسیم شده شود. درنظر داشته باشید شکست حمایت فعلی، اصلاح تا محدوده ۳۳۳۰۰ دلار را به دنبال خواهد داشت.

بخوانید  تنظیمات مووینگ اوریج در تریدینگ ویو
تحلیل بیت کوین امروز یکشنبه 7 آبان
نمودار ۴ ساعت بیت کوین

تحلیل بیت کوین امروز شنبه ۶ آبان

بیت کوین پس از یک رالی پرقدرت قیمتی در محدوده اوردربلاک فعلی در وضعیت بیس قرار دارد. واکنش به این اوردربلاک می‌تواند منجربه اصلاح تا محدوده ۳۳۰۰۰ دلار شود. درغیراین‌صورت پولبک به ۳۵۰۰۰ دلار محتمل است.

تحلیل بیت کوین امروز شنبه 6 آبان
نمودار ۴ ساعت بیت کوین

تحلیل بیت کوین چهارشنبه ۳ آبان

ارزش بیت کوین روز گذشته با خبر حذف ETF اسپات شرکت بلک راک از لیست شرکت DTCC و همینطور واکنش نسبت به اوردربلاک در محدوده قیمتی ۳۵۰۰۰ دلار با اصلاح روبه‌رو شد. واکنش به خط روند ترسیم شده و تکمیل الگوی FLAG مشخص شده، می‌تواند منجربه اصلاح بیشتر تا محدوده ۳۳۰۰۰ دلار شود.

تحلیل بیت کوین امروز چهارشنبه 3 آبان 1402
نمودار ۴ ساعت بیت کوین

تحلیل بیت کوین سه شنبه ۲ آبان

در ادامه اخبار مبتنی بر تایید احتمالی ETF بیت کوین و همینطور فروش اوراق قرضه آمریکا توسط چین، شاهد افزایش ارزش بیت کوین تا محدوده ۳۵۰۰۰ دلار بودیم. این رشد شارپی در روز گذشته پس از شکست خط روند ترسیم شده در محدوده ۳۱۵۰۰ دلار اتفاق افتاد. با توجه به اوردربلاک موجود در این سطح، واکنش به این مقاومت و اصلاح تا محدوده حمایت ۳۳۰۰۰ دلار دورازانتظار نیست.

تحلیل بیت کوین امروز سه شنبه 2 آبان 1402
نمودار ۴ ساعت بیت کوین

تحلیل بیت کوین دوشنبه ۱ آبان

بیت کوین تا محدوده مقاومت ۳۰۸۰۰ دلار صعود قیمتی داشته است. اوردربلاک موجود می‌تواند زون مهمی برای واکنش و اصلاح باشد. با توجه به اینگالف مقاومت ۳۰۴۰۰ دلار در روز گذشته رنج در ناحیه قیمتی فعلی و و حتی تاچ محدوده ۳۱۰۰۰ دلار دورازانتظار نیست.

بخوانید  خروج 27 میلیون دلار سرمایه؛ صرافی رمزارز کوینکس هک شد؟
تحلیل بیت کوین امروز دوشنبه 1 آبان 1402
نمودار ۴ ساعت بیت کوین

مروری بر ارزش بیت کوین در سال ۱۴۰۱

بازار رمزارزها از ابتدای سال ۱۴۰۱ شرایط نه چندان مناسبی را تجربه کرد و از هر طرف مورد حمله قرار گرفت. در این سال تنش بین روسیه و اوکراین بالا گرفت و به زنجیره‌ی تامین جهانی آسیب زد و تورم جهانی را به دنبال داشت. به دنبال این تورم، بانک‌های مرکزی به خصوص بانک مرکزی آمریکا فشار سیاست‌های انقباضی خود را با هدف کاهش تورم افزایش داد و با افزایش پله‌ای نرخ بهره، سرمایه از بازارهای ریسکی خارج شد.

موج دیگر فشارها هیجان منفی بود که شکست پروژه‌ی لونا و ورشکستگی صرافی FTX به بازار وارد کرد. همین موارد دست به دست هم دادند و در نهایت سال خونینی را برای بازار رمزارزها ترتیب دادند. طی این مسیر، قیمت بیت کوین از ۴۶۵۰۰ دلار به ۱۶۳۰۰ دلار رسید. در ماه آخر سال ۱۴۰۱ شاهد ورشکستگی برخی بانک‌های آمریکا بودیم، در ابتدا این خبر شوک منفی به بازار وارد کرد، اما بعد از آن به نوعی باز هم شاهد ورود سرمایه به بازار رمزارزها بودیم.

حال بیت کوین ۳ هفته‌ی خوب را تجربه کرده و توانسته خود را از ۱۹۶۰۰ دلار به کانال ۲۹۰۰۰ دلار هم برساند. در تحلیل‌های بعدی با جزئیات بیشتر شرایط ارزش بیت کوین را در سال جدد شمسی بررسی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

نمودار قیمت هفتگی بیت کوین در سال ۱۴۰۱
نمودا‌ر هفتگی بیت کوین

تریدر کیست؟

تریدر یا معامله‌گر به کسی گفته می‌شود که خرید یا فروش ارزهای دیجیتال را در بازارهای مالی انجام می­‌دهد. تریدر می‌تواند این فعالیت مالی را برای خودش، شخص دیگر یا برای یک سازمان انجام دهد.

ترید بیت کوین

انواع تحلیل‌های ارز دیجیتال

تریدرهای حرفه‌ای برای کسب سود از بازار رمز ارزها زمان زیادی را صرف آموزش و یادگیری روش‌های تحلیل می‌کنند و با استفاده از روش‌های تحلیلی مختلف، خطرات و ریسک‌های سرمایه‌گذاری خود را کاهش داده و به حداقل می‌رسانند.

بخوانید  واچ لیست هفتگی ۲۰ شهریور؛ او ام پی فینکس

مهم‌ترین روش‌های تحلیل ارز دیجیتال عبارتند از:

تحلیل تکنیکال Technical

این روش یکی از معروف‌ترین و متداول‌ترین روش‌های تحلیل در بازار رمز ارزها محسوب می‌شود. معامله‌گران در روش تحلیل تکنیکال با استفاده از اندیکاتورها و اطلاعاتی مثل نوسانات قیمت رمز ارزها، حجم معاملات و عرضه و تقاضا‌ی آن دارایی، قیمت‌‌ آتی رمز ارز موردنظر خود در آینده را پیش‌بینی می‌کنند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین

از مهمترین اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • اندیکاتور میانگین متحرک Moving Average
  • اندیکاتور مکدی MACD
  • اندیکاتور فیبوناچی Fibonacci
  • اندیکاتور باند بولینگر Band Bollinger
  • اندیکاتور یا مقاومت نسبی RSI

تحلیل فاندامنتال Fundamental

تحلیل فاندامنتال یا بنیادی تکمیل‌کننده تحلیل دارایی به روش تکنیکال است. در این نوع از تحلیل، معامله‌گر تمامی متغیرهای مالی و اقتصادی مربوط به یک دارایی را ارزیابی می‌کند. به عبارتی ساده‌تر در تحلیل فاندامنتال همه موارد و فاکتورهایی که بر قیمت یک دارایی تاثیرگذار است مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این روش با استفاده از شاخص‌های مربوطه به بررسی این موضوع پرداخته می‌شود که آیا ارز دیجیتال مورد نظر بیشتر یا کمتر از ارزش واقعی، قیمت‌گذاری شده است و در نهایت معامله‌گر با ارزیابی این اطلاعات رمزارزهای موردنظر خود برای سرمایه‌گذاری را انتخاب می کند.

با این روش تریدر این فرصت را پیدا می کند تا در رمز ارزهایی که کمتر از ارزش واقعی خود قیمت‌گذاری شده‌اند را پیدا کرده و بهترین سود را از معامله آن‌ها کسب کند. برعکس زمانی که رمز ارزی با قیمت بیشتر از حد واقعی آن ارزش‌گذاری شده نشان دهنده فرصت خروج از سرمایه‌گذاری در آن دارایی است.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2605820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها