تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :تحلیل تکنیکال؛ رشد ۷۳ درصدی SUI در سه روز!

  • کد خبر : 2634729
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۷:۲۶
لورس :تحلیل تکنیکال؛ رشد ۷۳ درصدی SUI در سه روز!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

سویی (SUI) در اواخر دسامبر و اوایل ژانویه (دی) زیر یک نوار مقاومتی نزدیک به ۱ دلار گیر کرده بود. در طی چهار روز گذشته معاملات، خریداران این مقاومت را کاملاً شکستند.
فهرست مطالبتحلیل تکنیکال SUIسطوح فیبوناچی با توجه به نوسانات قیمت SUI کمک محدودی دارندتقاضا برای SUI کاهش یافته است تحلیل تکنیکال SUI تحلیل تکنیکال این توکن نشان داد که گرایش بازه زمانی بلندمدت به شدت صعودی است. از طرف دیگر، سودهای بزرگ چند روز گذشته می‌تواند منجر به یک ریزش عمده شود.
تحلیل بیت کوین؛ آیا ریزش BTC ادامه دارد؟ (۲۴ دی ۱۴۰۲) تقاضا در بازار اسپات در روزهای اخیر ضعیف بود، که مسیری را برای فروشندگان و سودبرداران برای هدایت قیمت‌ها به سمت حمایت ۱ دلاری باز کرد.
سطوح فیبوناچی با توجه به نوسانات قیمت SUI کمک محدودی دارند نمودار قیمت روزانه SUI/USDT در زمان نگارش، SUI با نرخ ۱٫۲۸۴۴ دلار معامله می‌شود. این توکن سطح مقاومتی ۱٫۲۴۵ دلاری از ماه می (اردیبهشت) ۲۰۲۳ را در نمودار یک روزه شکسته بود، که بسیار امیدوارکننده است. OBV نیز در شش هفته گذشته در یک روند صعودی قوی قرار دارد.
با این حال، RSI در ۷۵ قرار داشت و شرایط ا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

سویی (SUI) در اواخر دسامبر و اوایل ژانویه (دی) زیر یک نوار مقاومتی نزدیک به ۱ دلار گیر کرده بود. در طی چهار روز گذشته معاملات، خریداران این مقاومت را کاملاً شکستند.

فهرست مطالب

  • تحلیل تکنیکال SUI
  • سطوح فیبوناچی با توجه به نوسانات قیمت SUI کمک محدودی دارند
  • تقاضا برای SUI کاهش یافته است

تحلیل تکنیکال SUI

تحلیل تکنیکال این توکن نشان داد که گرایش بازه زمانی بلندمدت به شدت صعودی است. از طرف دیگر، سودهای بزرگ چند روز گذشته می‌تواند منجر به یک ریزش عمده شود.

  • تحلیل بیت کوین؛ آیا ریزش BTC ادامه دارد؟ (۲۴ دی ۱۴۰۲)

تقاضا در بازار اسپات در روزهای اخیر ضعیف بود، که مسیری را برای فروشندگان و سودبرداران برای هدایت قیمت‌ها به سمت حمایت ۱ دلاری باز کرد.

سطوح فیبوناچی با توجه به نوسانات قیمت SUI کمک محدودی دارند

نمودار قیمت روزانه SUI/USDT

در زمان نگارش، SUI با نرخ ۱٫۲۸۴۴ دلار معامله می‌شود. این توکن سطح مقاومتی ۱٫۲۴۵ دلاری از ماه می (اردیبهشت) ۲۰۲۳ را در نمودار یک روزه شکسته بود، که بسیار امیدوارکننده است. OBV نیز در شش هفته گذشته در یک روند صعودی قوی قرار دارد.

با این حال، RSI در ۷۵ قرار داشت و شرایط اشباع خرید را نشان می‌داد. اگرچه این به معنای فوریت بازگشت نیست، اما نشان می‌دهد که شرایط بازار بیش از حد گرم شده و بازگشت امکان‌پذیر است.

سطوح فیبوناچی نشان می‌دهند که سطوح حمایت ۱٫۰۲ و ۰٫۹۴ دلار کلیدی هستند. به ویژه، سطح ۰٫۹۴ دلار که در ژوئن (تیر) ۲۰۲۳ یک منطقه حمایت سابق بود، یک ماه پیش به عنوان مقاومت عمل کرده بود.

با این حال، سطح روانی ۱ دلار یک سطح حیاتی برای دفاع گاوها است و بازگشت به ۰٫۹۴ دلار ممکن است رخ ندهد.

تقاضا برای SUI کاهش یافته است

نمودار ۱ ساعته میانگین قیمت SUI/USD. منبع: Coinalyze
نمودار ۱ ساعته میانگین قیمت SUI/USD. منبع: Coinalyze

تحلیل AMBCrypto از داده‌های Coinalyze نشان می‌دهد که روحیه بازار در ۲۴ ساعت گذشته به طور ضعیفی خرسی بوده است. حجم معاملات باز (Open Interest) از ۱۸۵ میلیون دلار در ۱۳ ژانویه (۲۳ دی) به ۱۵۷٫۴ میلیون دلار در بیش از ۲۴ ساعت بعد کاهش یافته است.

قیمت در محدوده ۱٫۲۵-۱٫۳ دلار رکود داشته است. این دو نکته به احتیاط معامله‌گران فیوچرز اشاره دارد که منتظر حرکت بعدی برای ورود به بازار هستند.

CVD اسپات در ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) یک حرکت بزرگ به سمت بالا داشت، وقتی قیمت‌ها بالای ۱ دلار افزایش یافتند. از آن زمان، این شاخص به صورت افقی روند داشته است.

به نظر می‌رسد خریداران و فروشندگان بر اساس CVD اسپات قدرت مساوی دارند، که به این معنی است که نوسان احتمالی است. عدم تقاضای بیشتر می‌تواند تعادل را به نفع فروشندگان تغییر دهد.

منبع: AMBCrypto

نوشته تحلیل تکنیکال؛ رشد ۷۳ درصدی SUI در سه روز! اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2634729

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها