تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :تحلیل تکنیکال؛ قدم بعدی آلت‌کوین‌ها چیست؟

  • کد خبر : 2629245
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
لورس :تحلیل تکنیکال؛ قدم بعدی آلت‌کوین‌ها چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آلت کوین‌ها اخیراً رشد قابل توجهی داشته‌اند، به طوری که ارزش بازار جمعی آنها تنها در چند روز از ۵۷۵ میلیارد دلار به ۶۱۵ میلیارد دلار افزایش یافته است؛ رشدی معادل ۷ درصد.
واچ‌لیست هفته؛ تحلیل تکنیکال ۵ ارز دیجیتالی که این هفته باید زیرنظر بگیرید این مومنتوم، نشانه پتانسیل رشد بیشتر در آلت کوین‌ها است.
شکسته شدن الگوی مثلث نزولی ارزش بازار آلت کوین‌ها از زمان اوج سالانه خود در آوریل، در الگوی مثلث نزولی معامله می‌شد. این الگوی تکنیکال که با قله‌هایی پایین‌تر از قبلی اما کف‌های ثابت مشخص می‌شود، معمولاً نشان‌دهنده نشانه‌های بدبینانه است؛ به این معنی که هر رالی با فشار فروش بیشتری مواجه می‌شود که حرکت صعودی قیمت را مهار می‌کند.
اما در پایان هفته گذشته تغییر محوری رخ داد. ارزش بازار به طور قاطعانه از خط مقاومت بالایی الگوی مثلث عبور کرد و ۷ درصد رشد کرد. چنین شکست الگوی مثلث نزولی معمولاً الگویی خوش‌بینانه است و اغلب بیانگر معکوس شدن روند نزولی قبلی است. با این شکست، ارزش بازار اکنون به سمت هدفی حرکت می‌کند که توسط اوج اولیه الگو تعیین شده است که می‌تواند به معنای افزایش بیشتر ۷ درصد با..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آلت کوین‌ها اخیراً رشد قابل توجهی داشته‌اند، به طوری که ارزش بازار جمعی آنها تنها در چند روز از ۵۷۵ میلیارد دلار به ۶۱۵ میلیارد دلار افزایش یافته است؛ رشدی معادل ۷ درصد.

  • واچ‌لیست هفته؛ تحلیل تکنیکال ۵ ارز دیجیتالی که این هفته باید زیرنظر بگیرید

این مومنتوم، نشانه پتانسیل رشد بیشتر در آلت کوین‌ها است.

شکسته شدن الگوی مثلث نزولی

ارزش بازار آلت کوین‌ها از زمان اوج سالانه خود در آوریل، در الگوی مثلث نزولی معامله می‌شد. این الگوی تکنیکال که با قله‌هایی پایین‌تر از قبلی اما کف‌های ثابت مشخص می‌شود، معمولاً نشان‌دهنده نشانه‌های بدبینانه است؛ به این معنی که هر رالی با فشار فروش بیشتری مواجه می‌شود که حرکت صعودی قیمت را مهار می‌کند.

اما در پایان هفته گذشته تغییر محوری رخ داد. ارزش بازار به طور قاطعانه از خط مقاومت بالایی الگوی مثلث عبور کرد و ۷ درصد رشد کرد. چنین شکست الگوی مثلث نزولی معمولاً الگویی خوش‌بینانه است و اغلب بیانگر معکوس شدن روند نزولی قبلی است. با این شکست، ارزش بازار اکنون به سمت هدفی حرکت می‌کند که توسط اوج اولیه الگو تعیین شده است که می‌تواند به معنای افزایش بیشتر ۷ درصد باشد.

نمودار روزانه ارزش بازار آلت‌کوین‌ها

اهمیت این شکست بیشتر با توجه به این واقعیت مشخص می‌شود که ارزش بازار آلت کوین‌ها نه تنها از مقاومت عبور کرده بلکه از بالاترین قیمت قبلی خود در ماه ژوئیه (تیر) نیز فراتر رفته است. این شکست می‌تواند نشان دهد که بازار در حال گذار از فاز غلبه خرس‌ها به فازی خوش‌بینانه است که در آن خریداران کنترل را به دست گرفته‌اند و بازار را به اوج‌های جدید می‌رسانند.

کاهش سهم بازار بیت کوین

دامیننس بیت کوین اخیراً به ۵۲٫۵۰ درصد کاهش یافته است که نسبت به اوج سالانه ۵۴ درصد پایین‌تر است. این نوسان عادی بازار است با توجه به اینکه بیت کوین ۱۰ هفته متوالی افزایش سهم بازار داشته است.

با این حال، مهم است توجه شود که سهم بازار بیت کوین از سطح حمایتی حیاتی ۵۳ درصد پایین‌تر آمده است. اگر بیت کوین نتواند دامیننس را بالاتر از این سطح حمایتی بازپس بگیرد، می‌توان انتظار کاهش بیشتر تا سطح حمایتی بعدی ۴۹ درصد داشت که راهی برای تصاحب سهم بیشتری از ارزش بازار ارزهای دیجیتال توسط آلت کوین‌ها را باز می‌کند.

در بازارهای خرسی، سهم بازار بیت کوین معمولاً با کاهش بازار افزایش می‌یابد؛ بنابراین اگر بیت کوین بتواند قیمت خود را حفظ یا افزایش دهد، آلت کوین‌ها می‌توانند شاهد رالی‌های بیشتری باشند.

نمودار روزانه دامیننس بیت کوین
نمودار روزانه دامیننس بیت کوین

برعکس، افزایش بالاتر از سطح حمایتی ۵۳ درصد می‌تواند بیت کوین را به سمت مقاومت بعدی ۵۸ درصد سوق دهد که به قیمت کاهش سهم بازار آلت کوین‌ها خواهد بود.

از نظر تاریخی، بازارهای خوش‌بینانه اغلب با رهبری بیت کوین به دلیل رویدادهایی مانند هاوینگ که جریان ورود بیت کوین جدید را کاهش می‌دهد، آغاز می‌شوند.

با این حال، همچنان فازهایی وجود دارد که آلت کوین‌ها به سرعت مومنتوم کسب می‌کنند و افزایش قیمت قابل توجه و سریعی را تجربه می‌کنند. شکست بازاری فعلی، در کنار کاهش سلطه بیت کوین، اشاره به این دارد که چنین فازی اکنون بالقوه می‌تواند رخ دهد.

بیشترین سود آلت کوین‌ها

طی هفته گذشته، بسیاری از آلت کوین‌ها سود قابل توجهی کسب کرده‌اند. عملکرد برترین آنها به شرح زیر است:

  • پنکیک سوآپ: ۹۵٪+
  • توکن کیف پول تراست: ۵۳٪+
  • نئو: ۴۸٪+
  • مولتی‌ورس ایکس: ۴۶٪+
  • بلور: ۴۵٪+

منبع: NewsBTC

نوشته تحلیل تکنیکال؛ قدم بعدی آلت‌کوین‌ها چیست؟ اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629245

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها