تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
0

لورس :تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، اتریوم، BNB، سولانا و ریپل (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر : 2638867
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
لورس :تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، اتریوم، BNB، سولانا و ریپل (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بیت کوین و آلت کوین‌ها در روز قبل به رشد خوبی رسیدند و ممکن است در روزهای آینده به حرکت صعودی‌شان ادامه دهند.
خلاصه تحلیل فشار فروش بیت کوین ممکن است در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و سپس در میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه افزایش یابد. BNB در چند روز گذشته در رنج بزرگ بین ۴۹۵ تا ۶۳۵ دلار در نوسان بود و نشان داد هولدرهای آن همچنان مردد هستند. به گزارش کوین تلگراف، بیت کوین در روز قبل دوباره به کانال ۶۰٬۰۰۰ دلار برگشت. پیتر برانت (Peter Brandt)، معامله‌گر باتجربه بازار ارزهای دیجیتال، اعلام کرد که اگر بیت کوین در روزهای قبل به کف خود رسیده‌ باشد و دوباره به سقف بالاتری برسد؛ بازار صعودی آن دست‌نخورده باقی می‌ماند.
تحلیلگران نسبت به چشم‌انداز بلندمدت بیت کوین خوشبین هستند اما انتظار ندارند روند صعودی آن در کوتاه‌مدت شروع شود. گزارش پلتفرم بیت‌فینکس آلفا (Bitfinex Alpha) هم نشان می‌دهد که بیت کوین ممکن است در یک تا دو ماه آینده در رنج خود باقی بماند و در هر دو طرف به نوسانات ۱۰٬۰۰۰ دلاری مواجه شود. حال باید با تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین و سایر آلت کوین‌ها مهم‌ترین حمایت‌ها و مقاومت‌های آن‌ها..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بیت کوین و آلت کوین‌ها در روز قبل به رشد خوبی رسیدند و ممکن است در روزهای آینده به حرکت صعودی‌شان ادامه دهند.

خلاصه تحلیل

  • فشار فروش بیت کوین ممکن است در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و سپس در میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه افزایش یابد.
  • BNB در چند روز گذشته در رنج بزرگ بین ۴۹۵ تا ۶۳۵ دلار در نوسان بود و نشان داد هولدرهای آن همچنان مردد هستند.

به گزارش کوین تلگراف، بیت کوین در روز قبل دوباره به کانال ۶۰٬۰۰۰ دلار برگشت. پیتر برانت (Peter Brandt)، معامله‌گر باتجربه بازار ارزهای دیجیتال، اعلام کرد که اگر بیت کوین در روزهای قبل به کف خود رسیده‌ باشد و دوباره به سقف بالاتری برسد؛ بازار صعودی آن دست‌نخورده باقی می‌ماند.

تحلیلگران نسبت به چشم‌انداز بلندمدت بیت کوین خوشبین هستند اما انتظار ندارند روند صعودی آن در کوتاه‌مدت شروع شود. گزارش پلتفرم بیت‌فینکس آلفا (Bitfinex Alpha) هم نشان می‌دهد که بیت کوین ممکن است در یک تا دو ماه آینده در رنج خود باقی بماند و در هر دو طرف به نوسانات ۱۰٬۰۰۰ دلاری مواجه شود. حال باید با تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین و سایر آلت کوین‌ها مهم‌ترین حمایت‌ها و مقاومت‌های آن‌ها را مشخص کرد

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

نواحی ۵۰٪ و ۶۱.۸٪ فیبوناچی اصلاحی (در روند صعودی رسم‌شده از کف ۴۹٬۰۰۰ دلار تا سقف ۷۳٬۷۷۷ دلار) دو مورد از مهم‌ترین حمایت‌های بیت کوین هستند.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین

قیمت BTC در حال حاضر به بالای سطح شکست (Breakout) خود در ۳ مه (۱۴ اردیبهشت) یعنی ۵۹٬۶۰۰ رسید و نشان داد سقوط اخیر آن احتمالاً یک تله خرس بوده‌ است. با این حال، فشار فروش بیت کوین ممکن است در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۶۳٬۳۶۶ دلار) و سپس در میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۶۶٬۱۵۱ دلار) افزایش یابد.

اگر قیمت BTC به زیر میانگین‌های متحرک مذکور برسد، نشان می‌دهد که هولدرهای آن از حرکت‌های صعودی به عنوان فرصتی برای فروش توکن‌های خود استفاده می‌کنند. در این صورت قیمت بیت کوین ممکن است به زیر سطح ۵۶٬۵۰۰ دلار و یا حتی ۵۴٬۳۹۸ دلار برسد.

با این حال اگر کندل روزانه BTC در بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه بسته‌ شود، این ارز دیجیتال برای مدت بیشتری در رنج خود باقی بماند.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم

اتریوم در ۱ مه (۱۲ اردیبهشت) به زیر حمایت ۲٬۸۵۰ دلار سقوط کرد اما دنباله بلند کندل روزانه آن نشان داد هولدرها از سطوح پایین‌تر به عنوان فرصت خرید استفاده می‌کنند.

نمودار روزانه قیمت اتریوم
نمودار روزانه قیمت اتریوم

نزولی شدن‌ میانگین‌های متحرک و شاخص قدرت نسبی اتریوم (RSI) نشان می‌دهد فشار فروش اتریوم همچنان بیشتر از فشار خرید آن است. اگر قیمت اتریوم از سطوح فعلی یا بعد از برخورد به متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۳٬۱۵۲ دلار) کاهش یابد، در ادامه ممکن است تا حمایت الگوی کانال نزولی کاهش یابد.

برعکس اگر کندل روزانه اتریوم در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بسته شود، نشان می‌دهد که فشار فروش آن ممکن است کاهش یافته‌ باشد. ETH برای پایان دادن به روند نزولی خود باید به بالای مقاومت کانال نزولی‌اش برسد.

تحلیل تکنیکال قیمت BNB

BNB در چند روز گذشته در رنج بزرگ بین ۴۹۵ تا ۶۳۵ دلار در نوسان بود و نشان داد هولدرهای آن همچنان مردد هستند.

نمودار روزانه قیمت BNB
نمودار روزانه قیمت BNB

اگر قیمت BNB در پایین میانگین‌های متحرک آن باقی بماند، در ادامه می‌تواند تا حمایت قوی ۴۹۵ دلار کاهش یابد. با این حال فشار خرید BNB احتمالاً در این سطح افزایش می‌یابد و رنج آن از بین نمی‌رود. با این حال اگر فشار فروش BNB بیش از حد زیاد باشد، مهم‌ترین حمایت‌های آن در سطوح ۴۶۰ دلار و ۴۰۰ دلار قرار دارد.

در عوض اگر قیمت BNB به بالای میانگین‌های متحرک خود برسد، در ادامه ممکن است تا مقاومت سربار ۶۳۵ دلار رشد کند. این مقاومت اهمیت زیادی برای BNB دارد و اگر بتواند به بالای آن برسد، در ادامه ممکن است تا سطح ۶۹۲ دلار رشد کند.

تحلیل تکنیکال قیمت سولانا

سولانا در روزهای قبل به پایین حمایت ۱۲۶ دلار رسید اما فشار خرید آن افزایش یافت و در سطوح پایین باقی نماند.

نمودار روزانه قیمت سولانا
نمودار روزانه قیمت سولانا

قیمت SOL به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۱۴۵ دلار) رسیده است که اهمیت زیادی دارد. اگر سولانا بر این مقاومت غلبه کند، در ادامه ممکن است به سمت مقاومت سربار ۱۶۲ دلار برسد. البته فشار فروش سولانا ممکن است در این سطح افزایش یابد.

مهم‌ترین حمایت SOL در محدوده ۱۲۶ دلار قرار دارد. اگر قیمت سولانا به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و یا ۱۲۶ دلار برسد، نشان می‌دهد مرحله بعدی حرکت نزولی آن شروع شده‌ است. در این صورت قیمت SOL ممکن است تا سطح ۱۰۰ دلار سقوط کند.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل

رالی ریپل به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۵۳ دلار) رسیده است. این سطح اهمیت بسیار زیادی دارد و هولدرهای XRP باید به شدت مراقب آن باشند.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین
نمودار روزانه قیمت ریپل

اگر قیمت ریپل به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، فشار فروش آن افزایش یافته‌ و قیمت آن ممکن است به رنج ۰.۴۶ دلار تا ۰.۴۱ دلار بر گردد. با وجود این فشار خرید ریپل احتمالاً در این سطح افزایش می‌یابد.

با بسته شدن‌‌ کندل روزانه XRP در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه اولین سیگنال صعودی این ارز دیجیتال صادر خواهد شد. اگر ریپل به بالای این مقاومت برسد، در ادامه ممکن است با مقاومت محکم ۰.۵۷ دلار رشد کند. عبور از این مقاومت هم XRP را به ۰.۶۲ دلار می‌رسد.

نوشته تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، اتریوم، BNB، سولانا و ریپل (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2638867

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها