تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
0

لورس :تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین، تون کوین، کاردانو، آوالانچ و شیبا اینو (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر : 2638860
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
لورس :تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین، تون کوین، کاردانو، آوالانچ و شیبا اینو (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آلت کوین‌هایی مثل دوج کوین و تون کوین در روزهای گذشته به رشد قابل‌توجهی رسیدند و هولدرهای خود را به شدت امیدوار کردند.
خلاصه تحلیل قیمت دوج کوین در تاریخ ۱ مه (۱۲ اردیبهشت) به لطف حمایت ۰.۱۲ دلار رشد کرد. اگر تون کوین بر مقاومت میانگین متحرک ۲۰ روزه (۵.۵۳ دلار) غلبه کند، نشان می‌دهد که مرحله بعدی حرکت صعودی‌اش را آغاز کرده است. به گزارش کوین تلگراف، معامله‌گران از نزدیک جریان ورود و خروج سرمایه صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات را تحت نظر دارند. طبق داده‌های وب سایت فارساید اینوسترز (Farside Investors) این صندوق‌ها در روز گذشته بیش از ۳۰۰ میلیون دلار جریان ورود سرمایه داشتند. به نظر می‌رسد این اتفاق احساسات صعودی معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال را تقویت می‌کند.
آرتور هیز (Arthur Hayes)، مدیرعامل سابق صرافی «BitMEX»، باور دارد که فشار فروش بازار تمام شده‌ و ارزهای دیجیتال به زودی صعودی می‌شوند. با توجه به این مسئله تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین و ۴ آلت کوین دیگر را بررسی کرده‌ایم تا مهم‌ترین مقاومت‌های پیش روی آن‌ها را به دست آوریم.
تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین قیمت دوج کوین در..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آلت کوین‌هایی مثل دوج کوین و تون کوین در روزهای گذشته به رشد قابل‌توجهی رسیدند و هولدرهای خود را به شدت امیدوار کردند.

خلاصه تحلیل

  • قیمت دوج کوین در تاریخ ۱ مه (۱۲ اردیبهشت) به لطف حمایت ۰.۱۲ دلار رشد کرد.
  • اگر تون کوین بر مقاومت میانگین متحرک ۲۰ روزه (۵.۵۳ دلار) غلبه کند، نشان می‌دهد که مرحله بعدی حرکت صعودی‌اش را آغاز کرده است.

به گزارش کوین تلگراف، معامله‌گران از نزدیک جریان ورود و خروج سرمایه صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات را تحت نظر دارند. طبق داده‌های وب سایت فارساید اینوسترز (Farside Investors) این صندوق‌ها در روز گذشته بیش از ۳۰۰ میلیون دلار جریان ورود سرمایه داشتند. به نظر می‌رسد این اتفاق احساسات صعودی معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال را تقویت می‌کند.

آرتور هیز (Arthur Hayes)، مدیرعامل سابق صرافی «BitMEX»، باور دارد که فشار فروش بازار تمام شده‌ و ارزهای دیجیتال به زودی صعودی می‌شوند. با توجه به این مسئله تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین و ۴ آلت کوین دیگر را بررسی کرده‌ایم تا مهم‌ترین مقاومت‌های پیش روی آن‌ها را به دست آوریم.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین

قیمت دوج کوین در تاریخ ۱ مه (۱۲ اردیبهشت) به لطف حمایت ۰.۱۲ دلار رشد کرد و نشان داد که حمایت مذکور هنوز از دست نرفته‌ است.

نمودار روزانه قیمت دوج کوین

DOGE در تلاش است خود را به بالای محدوده مقاومتی بین میانگین متحرک ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۱۵ دلار) و خط روند نزولی (خط روند آبی تیره در تصویر بالا) برساند. با این حال فشار فروش دوج کوین در این سطح احتمالاً افزایش می‌یابد.

در این صورت قیمت دوج کوین ممکن است دوباره به سطح ۰.۱۲ دلار برگردد و الگوی سر و شانه نزولی خود را تکمیل کند. این اتفاق می‌تواند حرکت نزولی جدیدی را به سمت ۰.۱۰ دلار و یا حتی ۰.۰۸ دلار شروع کند. اگر کندل روزانه DOGE در بالای خط روند نزولی مذکور بسته شود، این دیدگاه نزولی در کوتاه‌مدت باطل می‌شود.

تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین

قیمت تون کوین در تلاش است حمایت خود را در محدوده بین ناحیه ۵۰٪ و ۶۱.۸٪ فیبوناچی اصلاحی (در روند صعودی رسم‌‌شده از کف ۳.۳ دلار تا سقف ۷.۶ دلار) پیدا کند.

نمودار روزانه قیمت تون کوین
نمودار روزانه قیمت تون کوین

TON در حال حاضر به میانگین‌های متحرک خود نزدیک شده‌ است که سطوح بسیار مهمی محسوب می‌شود. اگر قیمت تون کوین بعد از برخورد به میانگین‌های متحرک مذکور کاهش یابد، این ارز دیجیتال احتمالاً دوباره به حمایت ۴.۲۵ دلار می‌رسد.

از طرف دیگر اگر تون کوین بر مقاومت میانگین متحرک ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۵.۵۳ دلار) غلبه کند، نشان می‌دهد که مرحله بعدی حرکت صعودی‌اش را آغاز کرده است. در این صورت قیمت تون کوین ممکن است به ۶.۳۵ دلار برسد اما در این محدوده احتمالاً با فشار فروش زیادی مواجه می‌شود.

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو

کاردانو در تلاش است تا در بالای سطح شکست (Breakout) خود در محدوده ۰.۴۶ دلار بماند، اما به احتمال زیاد با فشار فروش زیادی مواجه می‌شود.

نمودار روزانه قیمت کاردانو
نمودار روزانه قیمت کاردانو

علاوه بر این ADA به احتمال زیاد در رنج بین ۰.۴۶ دلار و میانگین متحرک ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۴۸ دلار) با فشار فروش زیادی روبه‌رو می‌شود. اگر قیمت کاردانو بعد از رسیدن‌ به این محدوده کاهش یابد و به زیر ۰.۴۰ دلار برسد، در ادامه ممکن است مرحله بعدی روند نزولی‌اش را به سمت ۰.۳۵ دلار آغاز کند.

با وجود این اگر قیمت ADA در بالای میانگین متحرک ۲۰ روزه برسد، نشان می‌دهد که فشار فروش آن کاهش یافته‌ است. در این صورت کاردانو ممکن است تا سطح ۰.۵۲ دلار و یا حتی ۰.۵۷ دلار رشد کند.

تحلیل تکنیکال قیمت آوالانچ

قیمت آوالانچ در چند روز گذشته در رنج بین ۲۹ دلار و ۴۰ دلار در نوسان بوده‌ است.

نمودار روزانه قیمت آوالانچ
نمودار روزانه قیمت آوالانچ

شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۳۶.۵۶ دلار) و شاخص RSI نشان می‌دهد که فشار فروش آوالانچ هنوز به پایان نرسیده‌ است.

اگر قیمت AVAX بعد از رسیدن به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، احتمالاً دوباره به زیر ۲۹ دلار می‌رسد. در این صورت، AVAX ممکن است مرحله بعدی حرکت نزولی‌اش به سمت ۲۷.۲۴ دلار را آغاز کند.

برعکس،اگر قیمت آوالانچ در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه باقی بماند، نشان می‌دهد که فشار خرید آن در سطوح پایین‌تر افزایش می‌یابد. در این صورت AVAX ممکن است به ۴۰ دلار برسد. بسته‌ شدن‌ کندل AVAX در بالای این سطح نشان می‌دهد که روند آن صعودی شده‌ است.

تحلیل تکنیکال قیمت شیبا اینو

دنباله بلند کندل روزانه شیبا اینو در ۱ مه (۱۲ اردیبهشت) نشان داد که این ارز دیجیتال در تلاش است از سطح ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار دفاع کند.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین
نمودار روزانه قیمت شیبا اینو

فشار فروش شیبا اینو احتمالاً در نزدیکی میانگین‌های متحرک آن افزایش می‌یابد. در این صورت احتمال سقوط SHIB زیر ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار و یا حتی ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار وجود دارد.

شیبا اینو برای جلوگیری از کاهش قیمت خود باید به بالای میانگین‌های متحرک برسد. این اتفاق نشان می‌دهد فشار فروش آن کاهش یافته‌ و قیمت آن ممکن است به ۰.۰۰۰۰۲۸ دلار و یا حتی ۰.۰۰۰۰۳۳ دلار برسد.

نوشته تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین، تون کوین، کاردانو، آوالانچ و شیبا اینو (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2638860

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها