تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
0

لورس :تحلیل تکنیکال قیمت ریپل، تون کوین، دوج کوین و کاردانو (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر : 2639528
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
لورس :تحلیل تکنیکال قیمت ریپل، تون کوین، دوج کوین و کاردانو (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آلت کوین‌هایی مثل ریپل و تون کوین، برای حفظ حرکت صعودی خود در کوتاه‌مدت باید از حمایت‌های مهمی دفاع کنند.
خلاصه تحلیل به طور کلی اگر XRP بتواند خود را به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۰.۵۶ دلار) برساند، روند آن صعودی می‌شود. اگر تون کوین از مقاومت ۶.۴۹ دلار عبور کند، نشان می‌دهد فشار خرید زیادی دارد. به گزارش کوین تلگراف، رشد بیت کوین در سال ۲۰۲۴ به رشد بازار ارزهای دیجیتال کمک کرده است. داده‌های وب سایت روت‌دیتا (RootData) هم نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران خطرپذیر در هر یک از ماه‌های مارس و آوریل سال جاری بیش از ۱ میلیارد دلار روی پروژه‌های فعال در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این اتفاق (سرمایه‌گذاری بیش از یک میلیارد دلار در دو ماه متوالی) از اکتبر و نوامبر ۲۰۲۲ (مهر و آبان ۱۴۰۱) بی‌سابقه بوده‌ است.
در مطلب پیش رو با بررسی تحلیل تکنیکال قیمت ریپل و ۳ آلت کوین دیگر، مهم‌ترین حمایت‌ها و مقاومت‌های آن‌ها را مشخص کنیم.
تحلیل تکنیکال قیمت ریپل ریپل در ۶ مه (۱۷ اردیبهشت) به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۵۳ دلار) رسید و نشان داد اصلاح آن ممکن است به..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آلت کوین‌هایی مثل ریپل و تون کوین، برای حفظ حرکت صعودی خود در کوتاه‌مدت باید از حمایت‌های مهمی دفاع کنند.

خلاصه تحلیل

  • به طور کلی اگر XRP بتواند خود را به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۰.۵۶ دلار) برساند، روند آن صعودی می‌شود.
  • اگر تون کوین از مقاومت ۶.۴۹ دلار عبور کند، نشان می‌دهد فشار خرید زیادی دارد.

به گزارش کوین تلگراف، رشد بیت کوین در سال ۲۰۲۴ به رشد بازار ارزهای دیجیتال کمک کرده است. داده‌های وب سایت روت‌دیتا (RootData) هم نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران خطرپذیر در هر یک از ماه‌های مارس و آوریل سال جاری بیش از ۱ میلیارد دلار روی پروژه‌های فعال در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این اتفاق (سرمایه‌گذاری بیش از یک میلیارد دلار در دو ماه متوالی) از اکتبر و نوامبر ۲۰۲۲ (مهر و آبان ۱۴۰۱) بی‌سابقه بوده‌ است.

در مطلب پیش رو با بررسی تحلیل تکنیکال قیمت ریپل و ۳ آلت کوین دیگر، مهم‌ترین حمایت‌ها و مقاومت‌های آن‌ها را مشخص کنیم.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل

ریپل در ۶ مه (۱۷ اردیبهشت) به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۵۳ دلار) رسید و نشان داد اصلاح آن ممکن است به پایان رسیده‌ باشد.

شیب خنثای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرارگرفتن RSI ریپل کمی بالاتر از محور میانی (سطح ۵۰) نشان می‌دهد عرضه و تقاضای آن به تعادل رسیده‌ است. به طور کلی اگر XRP بتواند خود را به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۰.۵۶ دلار) برساند، روند آن صعودی می‌شود. در نتیجه ریپل می‌تواند خود را به مقاومت محکم ۰.۶۷ دلار برساند.

با این حال اگر قیمت ریپل از مقاومت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه عبور کند، فشار فروش آن احتمالاً افزایش می‌یابد. در این صورت XRP ممکن است تا پایین میانگین متحرک ۲۰ روزه کاهش یابد. مهم‌ترین حمایت ریپل هم در رنج ۰.۴۶ دلار تا ۰.۴۱ دلار قرار دارد.

تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین

قیمت تون کوین در ۳ مه (۱۴ اردیبهشت) به بالای میانگین‌های متحرک خود رسید و نشان داد تقاضای آن در سطوح پایین افزایش می‌یابد.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل، تون کوین، دوج کوین و کاردانو (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)

احتمالا این ارز دیجیتال با فشار فروش زیادی در محدوده بین ناحیه ۵۰٪ فیبوناچی اصلاحی (رسم‌شده در جریان روند نزولی از ۷.۶ دلار تا ۴.۶ دلار) و ماحیه ۶۱.۸٪ فیبوناچی اصلاحی روبه‌رو خواهد شد. اگر قیمت تون کوین بعد از رسیدن‌ به مقاومت این محدوده کاهش یابد، احتمال این وجود دارد که دوباره به زیر میانگین‌های متحرک خود برسد. در این صورت حمایت بعدی TON در محدوده ۴.۷۲ دلار قرار دارد.

با وجود این اگر تون کوین از مقاومت ۶.۴۹ دلار عبور کند، نشان می‌دهد فشار خرید زیادی دارد. در نتیجه TON باید با مقاومت بعدی خود در محدوده ۷.۲۴ دلار و ۷.۶۷ دلار دست‌وپنجه نرم کند.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین

دوج کوین با مقاومت زیادی در میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۰.۱۷ دلار) مواجه شده اما هنوز به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۱۵ دلار) نرسیده است.

نمودار روزانه قیمت دوج کوین
نمودار روزانه قیمت دوج کوین

اگر قیمت دوج کوین در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه باقی بماند، احتمالاً دوباره مقاومت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه را آزمایش می‌کند. عبور از این مقاومت DOGE را به محدوده ۰.۲۱ دلار خواهد رساند.

با این حال اگر DOGE نتواند از مقاومت مذکور عبور کند، ممکن ایت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد. در این صورت مهم‌ترین حمایت دوج کوین در محدوده ۰.۱۲ دلار قرار دارد.

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو

کاردانو در ۶ مه (۱۷ اردیبهشت) دوباره از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۴۷ دلار) عبور کرد اما نشان داد که فشار فروش زیادی در این محدوده دارد.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل
نمودار روزانه قیمت کاردانو

این ارز دیجیتال در حال تلاش است از حمایت ۰.۴۶ دلار دفاع کند چون اگر آن را از دست بدهد، احتمالاً تا محدوده ۰.۴۰ دلار کاهش می‌یابد. با این حال فشار خرید کاردانو احتمالاً در این سطح افزایش می‌یابد.

با وجود اگر ADA بتواند از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند، فشار فروش آن کاهش یافته و قیمت این ارز دیجیتال هم ممکن است به مقاومت سربار ۰.۵۷ دلار برسد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته تحلیل تکنیکال قیمت ریپل، تون کوین، دوج کوین و کاردانو (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2639528

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها