تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
0

لورس :تحلیل تکنیکال قیمت فانتوم؛ آیا زمان خرید FTM فرا رسیده است؟

  • کد خبر : 2638884
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
لورس :تحلیل تکنیکال قیمت فانتوم؛ آیا زمان خرید FTM فرا رسیده است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

قیمت فانتوم مدتی است که در حال تثبیت بوده‌‌‌ و هولدرهای آن بی‌صبرانه منتظر رشد این ارز دیجیتال هستند.
خلاصه تحلیل رشد فانتوم ممکن است در محدوده ۰.۷۹ دلار متوقف شود. حمایت ۰.۶۳ دلار اهمیت زیادی برای این ارز دیجیتال دارد. به گزارش بی‌این کریپتو، تا وقتی که قیمت FTM در بالای محدوده ۰.۶۳ دلار باشد؛ این ارز دیجیتال از سقوط بیشتر در امان می‌ماند. این حمایت تاکنون ۳ بار جلوی اصلاح فانتوم را گرفته‌ است. علاوه بر این واگرایی شاخص MACD هم از این مسئله حمایت می‌کند.
نمودار روزانه قیمت فانتوم علاوه بر این یک واگرایی در آدرس‌های فعال روزانه (DAA) به وجود آمده‌‌ که سرمایه‌گذاران معمولاً از آن به عنوان سیگنال خرید استفاده می‌کنند. این شاخص هر زمان که قیمت یک دارایی افزایش و مشارکت شبکه آن کاهش یابد، سیگنال فروش صادر می‌کند. در مقابل، افزایش مشارکت و کاهش قیمت نشان‌دهنده سیگنال خرید است.
شاخص DAA فانتوم‌ قیمت فانتوم در حال حاضر در محدوده ۰.۶۶ دلار قرار دارد که بالاتر از حمایت مهم ۰.۶۳ دلار است. این حمایت در سال جاری بارها آزمایش شده است و از اوایل ماه مارس (اسفند ۱۴۰۲) شکسته‌ نشده‌ است. البته مقا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

قیمت فانتوم مدتی است که در حال تثبیت بوده‌‌‌ و هولدرهای آن بی‌صبرانه منتظر رشد این ارز دیجیتال هستند.

خلاصه تحلیل

  • رشد فانتوم ممکن است در محدوده ۰.۷۹ دلار متوقف شود.
  • حمایت ۰.۶۳ دلار اهمیت زیادی برای این ارز دیجیتال دارد.

به گزارش بی‌این کریپتو، تا وقتی که قیمت FTM در بالای محدوده ۰.۶۳ دلار باشد؛ این ارز دیجیتال از سقوط بیشتر در امان می‌ماند. این حمایت تاکنون ۳ بار جلوی اصلاح فانتوم را گرفته‌ است. علاوه بر این واگرایی شاخص MACD هم از این مسئله حمایت می‌کند.

نمودار روزانه قیمت فانتوم

علاوه بر این یک واگرایی در آدرس‌های فعال روزانه (DAA) به وجود آمده‌‌ که سرمایه‌گذاران معمولاً از آن به عنوان سیگنال خرید استفاده می‌کنند. این شاخص هر زمان که قیمت یک دارایی افزایش و مشارکت شبکه آن کاهش یابد، سیگنال فروش صادر می‌کند. در مقابل، افزایش مشارکت و کاهش قیمت نشان‌دهنده سیگنال خرید است.

شاخص DAA فانتوم
شاخص DAA فانتوم‌

قیمت فانتوم در حال حاضر در محدوده ۰.۶۶ دلار قرار دارد که بالاتر از حمایت مهم ۰.۶۳ دلار است. این حمایت در سال جاری بارها آزمایش شده است و از اوایل ماه مارس (اسفند ۱۴۰۲) شکسته‌ نشده‌ است. البته مقاومت ۰.۷۹ دلار تا ۰.۸۸ دلار هم در همین مدت به عنوان مانع فانتوم عملکرد کرده‌ است. در نتیجه این ارز دیجیتال مدتی است که رنج مذکور در نوسان است.

نمودار ۸ ساعته قیمت فانتوم
نمودار ۸ ساعته قیمت فانتوم

در نتیجه حتی اگر FTM حرکت صعودی جدیدی شروع کند، ممکن است رشد آن در محدوده ۰.۷۹ دلار متوقف شود. به عبارت دیگر با اطمینان نمی‌توان ادعا کرد که آیا FTM موفق می‌شود از مقاومت ۰.۸۰ دلار عبور کند یا خیر. از طرف دیگر اگر حمایت ۰.۶۳ دلار شکسته شود، قیمت فانتوم ممکن است تا سطح ۰.۵۵ دلار کاهش یابد. سقوط به زیر این محدوده هم احساسات نزولی هولدرهای FTM را تقویت کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته تحلیل تکنیکال قیمت فانتوم؛ آیا زمان خرید FTM فرا رسیده است؟ اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2638884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها