تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
2

لورس :تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر)

  • کد خبر : 4268
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
لورس :تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، ایاس و استلار برای امروز (۲۰ آذر) را در ادامه می‌خوانید:
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین قیمت بیت‌ کوین در ۷,۸۵۶٫۷۶ دلار با مقاومتی سخت روبه رو است. این موضوع می‌تواند بیانگر این باشد که در شروع یک روند صعودی، فروشندگان از این مقاومت‌ها نهایت استفاده را خواهند برد و از هر فرصتی برای پایین کشیدن قیمت تا حمایت ۷,۰۰۰ دلار استفاده بهره می‌برند. در صورت شکسته شدن این حمایت، حرکتی نزولی تا ۶,۵۱۲٫۰۱ دلار از گزینه‌های روی میز است. هر نزول قیمتی از این سطح نیز تاثیری منفی بر روی قیمت خواهد گذاشت و می‌تواند قیمت بیت‌ کوین را تا سطح ۵,۵۳۳٫۹۰ دلار به پایین بکشد. هرچند احتمالی که به این حرکت نسبت داده می‌شود کم خواهد بود.
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) هرچند که در چهار روز گذشته خریداران موفق به تثبیت قیمت در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشده‌اند، اما خوشبختانه هنوز دست از تکاپو بر نداشته‌اند. بنابراین انتظار تلاشی دیگر از سمت خریداران برای بالا بردن قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و مقاومت پیش ر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، ایاس و استلار برای امروز (۲۰ آذر) را در ادامه می‌خوانید:

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین

قیمت بیت‌ کوین در ۷,۸۵۶٫۷۶ دلار با مقاومتی سخت روبه رو است. این موضوع می‌تواند بیانگر این باشد که در شروع یک روند صعودی، فروشندگان از این مقاومت‌ها نهایت استفاده را خواهند برد و از هر فرصتی برای پایین کشیدن قیمت تا حمایت ۷,۰۰۰ دلار استفاده بهره می‌برند. در صورت شکسته شدن این حمایت، حرکتی نزولی تا ۶,۵۱۲٫۰۱ دلار از گزینه‌های روی میز است. هر نزول قیمتی از این سطح نیز تاثیری منفی بر روی قیمت خواهد گذاشت و می‌تواند قیمت بیت‌ کوین را تا سطح ۵,۵۳۳٫۹۰ دلار به پایین بکشد. هرچند احتمالی که به این حرکت نسبت داده می‌شود کم خواهد بود.

بخوانید  بازگشت بیت کوین به کانال 23هزار دلاری
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین 11 دسامبر (20 آذر)
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر)

هرچند که در چهار روز گذشته خریداران موفق به تثبیت قیمت در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشده‌اند، اما خوشبختانه هنوز دست از تکاپو بر نداشته‌اند. بنابراین انتظار تلاشی دیگر از سمت خریداران برای بالا بردن قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و مقاومت پیش روی ۷,۸۵۶٫۷۶ دلار وجود دارد. اگر این حرکت محقق شود، می‌توان شاهد یک رالی قیمتی تا خط روند منفی بود. بر روی روند شاهد مقاومت بسیار قوی هستیم ولی اگر این مقاومت دینامیک نیز شکسته شود، نشان از شروع روندی مثبت وجود خواهد داشت. پیشنهاد به خرید نیز همچنان مشابه تحلیل گذشته خواهد بود.

  • مقاومت‌ها: میانگین متحرک نمایی – ۷,۸۵۰
  • حمایت‌ها: ۷,۰۰۰ – ۶,۵۱۰ – ۵,۵۳۰

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم

خریداران در سطح بالا سری ۱۵۱٫۸۲۹ دلار با مقاومت سختی مواجهند. اگر قیمت از این سطح به سمت پایین حرکت کند، سطوح ۱۴۰ دلار و ۱۳۱٫۴۸۴ دلار را نشانه خواهد گرفت. با وجود شیب منفی میانگین‎‌های متحرک و قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه‌ی منفی، برتری با فروشندگان است. شکست در زیر ۱۳۱٫۴۸۴ دلار منجر به ادامه دار شدن روند منفی خواهد شد.

بخوانید  اعلام نرخ بهره توسط فدرال رزرو به همراه کف محلی قیمت بیت کوین؛ در این هفته چه خواهد شد؟
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم 11 دسامبر (20 آذر)
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر)

در صعود قیمت، اگر خریداران موفق به بالا بردن قیمت از ۱۵۱٫۸۲۹ دلار شوند، هدف بعدی سطح ۱۵۷٫۵۰ دلار خواهد بود. پس از شکسته شدن این مقاومت و تثبیت در بالای آن، قیمت شتاب خواهد گرفت. معامله‌گران کوتاه مدت می‌توانند موقعیت‌های خرید خود را پس از تثبیت قیمت بالای ۱۵۷٫۵۰ دلار آغاز کنند. اولین هدف، رالی قیمتی تا ۱۷۳٫۸۴ دلار و بالای آن ۱۹۷٫۷۵۰ دلار خواهد بود.

  • مقاومت‌ها: ۱۵۷ – ۱۵۱
  • حمایت‌ها: ۱۴۰ – ۱۳۱

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل

فروشندگان با قدرت در حال دفاع از مقاومت ۰٫۲۳۲۶ دلاری هستند که نشان از فقدان خریداران در سطوح بالای قیمتی دارد. اگر قیمت ریپل بر روی روند صعودی فرعی خود حمایت شود، انتظار تلاش برای شکست مقاومت ۰٫۲۳۲۶ دلاری وجود خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 11 دسامبر (20 آذر)
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر)

نشانه‌های اولیه از تشکیل مثلث صعودی در قیمت ریپل مشاهده می‌شود که با شکست و تثبیت در بالای سطح ۰٫۲۳۲۶ دلار تکمیل خواهد شد. هدف این الگو ۰٫۲۶۴۷۹ دلار است که در نزدیکی میانگین متحرک ساده‌ ۵۰ روزه قرار دارد. گرچه در قیمت ۰٫۲۴۵۰۸ دلار مقاومت وجود دارد، احتمال به شکسته شدن آن می‌رود. برخلاف تصور اگر قیمت روند فرعی خود را به سمت پایین بشکند، سطح حمایت بعدی ۰٫۲۰۹۴۶ دلار خواهد بود و اگر قیمت در این سطح نیز حمایت نشود، قیمت ۰٫۲۰۰۴۱ دلار مدنظر خواهد بود. جفت ارز XRP/USD با شکست زیر این سطح، باری دیگر به روند منفی خود ادامه خواهد داد.

  • مقاومت‌ها: ۰٫۲۴ – ۰٫۲۳
  • حمایت‌ها: ۰٫۲۰۹ – ۰٫۲۰۰۴
بخوانید  رییس غول پرداخت پی‌پال: بیت کوین می‌تواند پرداخت‌های بین‌المللی را متحول کند!

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت‌ کوین کش

قیمت بیت‌ کوین کش بین دو حد پایین و بالای ۲۰۳٫۳۶ الی ۲۲۷٫۰۱ دلار محصور شده است که نشان از تعادلی نسبی بین خریداران و فروشندگان دارد. تشخیص شکست از این حدود بالا و پایین مشکل است، بنابراین پیشنهاد به معامله در این محدوده نمی‌شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت‌ کوین کش 11 دسامبر (20 آذر)
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت‌کوین کش ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر)

شکست از سطح ۲۲۷٫۰۱ دلار نشانه‌ای مثبت خواهد بود، چرا که خریداران موفق به غلبه بر فروشندگان شده‌اند. پس از شکست حد بالا یک رالی قیمت تا ۲۶۱٫۵۰ دلار و پس از آن تا ۳۰۶٫۷۸ دلار محتمل خواهد بود. بنابراین پیشنهاد به خرید بر طبق تحلیل گذشته باقی خواهد ماند. در مقابل اگر سطح ۲۰۳٫۳۶ دلار شکسته شود، شرایط بر وفق فروشندگان خواهد شد و احتمال دیده شدن دوباره‌ی سطح ۱۹۲٫۵۲ دلار وجود خواهد داشت. با شکست این سطح نیز روند منفی ادامه‌دار خواهد شد.

  • مقاومت‌ها: ۲۲۷
  • حمایت‌ها: ۲۰۳ – ۱۹۲

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت‌ کوین

دامنه‌ی حرکات قیمت لایت کوین از پنجم دسامبر رو به کاهش است. این مساله نشان می‌دهد که هر دو جبهه‌ی خریدار و فروشنده محتاط عمل کرده و اقدام به ریسک‌های بزرگ نمی‌کنند. بعید است این دوره‌ی نوسانات کم به طول بینجامد و در نهایت انتظار افزایش نوسانات در روزهای جاری را خواهیم داشت.

بخوانید  واچ لیست هفته؛ بررسی روند قیمت 5 ارز مهم بازار
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 11 دسامبر (20 آذر)
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر)

اگر مسیر نوسانات به سمت پایین باشد و قیمت به زیر سطح حمایت ۴۲٫۰۵۹۹ دلار حرکت کند، سطح حمایت بعدی ۳۶ دلار خواهد بود. به هر حال اگر قیمت از سطوح حمایتی یا سطوح فعلی به سمت بالا حرکتی را آغاز کند و مقاومت ۵۰ دلاری را بشکند، کف ۴۲٫۰۵۹۹ دلاری به عنوان کف قیمتی تایید خواهد شد. پیشنهاد به انجام معامله پس از تثبیت قیمت بالای ۵۰ دلار می‌شود.

  • مقاومت‌ها: ۵۰
  • حمایت‌ها: ۴۲ – ۳۶

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس

عدم موفقیت خریداران در پیشبرد قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه باعث جذب فروشندگان شده است. فروشندگان در تلاش هستند تا قیمت را به زیر حمایت ۲٫۵۸۰۴ دلار ببرند که اگر موفق به این کار شوند سطح حمایت ۲٫۴۰۰۱ باری دیگر دیده‌ خواهد شد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 11 دسامبر (20 آذر)
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر)

متقابلاً اگر ایاس در نزول‌های قیمتی خریداری شود و از مقاومت ۲٫۸۶۹۵ دلار عبور کند، رالی صعودی قیمت تا روند منفی در سطح ۳٫۴۳ دلار و در بالای آن تا ۳٫۶۹ دلار محتمل خواهد بود. اگر قیمت در تایم فریم چهارساعته بالای سطح ۲٫۸۶۹۵ دلار تثبیت شود، معامله گران کوتاه مدت می‌توانند از این حرکت احتمالی بهره ببرند.

  • مقاومت‌ها: میانگین متحرک نمایی – ۲٫۸۶
  • حمایت‌ها: ۲٫۵۸ – ۲٫۴۰
بخوانید  قیمت بیت کوین خیلی راحت در سال ۲۰۲۰ به ۵۰,۰۰۰ دلار می‌رسد

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت استلار

استلار در شش روز گذشته در نزدیکی مقاومت ۰٫۰۵۶ دلاری خود در حال معامله شدن است. این مساله نشانه‌ی مثبتی برای خریداران می‌تواند باشد چرا که فروشندگان بازار موفق به بازگرداندن قیمت تا حمایت ۰٫۰۵۱۰۱۴ دلاری نشده‎‌اند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت استلار 10 دسامبر (19 آذر)

اگر خریداران موفق به پیشبرد قیمت استلار به بالای مقاومت ۰٫۰۵۶ دلار شوند، حرکتی تا ۰٫۰۶ دلار امکان پذیر خواهد بود. در بالای این سطح فرآیند جذب خریداران افزایش خواهد یافت. بنابراین با تثبیت قیمت در بالای سطح ۰٫۰۶ دلار، پیشنهاد به معامله‌ی خرید با قرار دادن حد ضرر در سطح ۰٫۰۵۱ دلار می‌شود. اهداف پیش رو نیز ۰٫۰۷۱ و در بالای آن ۰٫۰۸۸۷۰۸ دلار در نظر گرفته می‌شوند.

دیدگاه صعودی با عدم موفقیت در شکستن مقاومت ها و نزول قیمت به زیر حمایت ۰٫۰۵۱۰۱۴ دلار اعتبار خود را از دست خواهد داد. در زیر این سطح، نزول قیمت تا ۰٫۰۴۱۷۴۸ دلار ادامه خواهد داشت.

  • مقاومت‌ها: ۰٫۰۶۰ – ۰٫۰۵۶
  • حمایت‌ها: ۰٫۰۵۱ – ۰٫۰۴۱
بخوانید  ۲ مانع مهم در رشد قیمت بیت کوین تا پایان ۲۰۲۳

The post تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) appeared first on ارزدیجیتال.

منبع

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=4268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها