تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

لورس :تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر)

  • کد خبر : 4258
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
لورس :تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، ایاس و استلار برای امروز (۲۶ آذر) را در ادامه می‌خوانید:
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین خریداران در تلاش هستند تا قیمت بیت کوین را دوباره به بالای سطح حمایت ۷,۰۸۵٫۸۰ دلار برگردانند. این موضوع خود بیانگر کاهش قیمتی است، چرا که فقدان خریداران در سطوح فعلی احساس می‌‎شود. شیب منفی میانگین‎‌های متحرک و قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه‌ی منفی نیز نشان دهنده‌ی برتری فروشندگان است.
با پایین کشیده شدن قیمت دلار زیر حمایت ۷،۰۰۰ دلاری، احتمال ریزش قیمت تا سطح حمایت بعدی در ۶,۵۱۲٫۰۱ دلار افزایش می‌یابد. شکست به زیر این سطح نیز تاثیر منفی قوی بر روی قیمت خواهد گذاشت و باعث ادامه‌دار شدن روند منفی خواهد شد.
در مقابل اگر خریداران موفق به حمایت از قیمت در سطح ۶,۵۱۲٫۰۱ دلار شوند، نوسانات قیمت بیت کوین برای چند روز بین دو حد پایین و بالای ۶,۵۱۲٫۰۱ و ۷,۸۵۶٫۷۶ دلار محدود خواهد شد. شکست در بالای مقاومت ۷,۸۵۶٫۷۶ دلار نیز به معنای قوی تر شدن تقاضا خواهد بود. انتظار از شروع روند مثبت جدید نیز با شکستن ضلع بالای الگوی کُنج (Wed..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، ایاس و استلار برای امروز (۲۶ آذر) را در ادامه می‌خوانید:

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین

خریداران در تلاش هستند تا قیمت بیت کوین را دوباره به بالای سطح حمایت ۷,۰۸۵٫۸۰ دلار برگردانند. این موضوع خود بیانگر کاهش قیمتی است، چرا که فقدان خریداران در سطوح فعلی احساس می‌‎شود. شیب منفی میانگین‎‌های متحرک و قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه‌ی منفی نیز نشان دهنده‌ی برتری فروشندگان است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین 17 دسامبر (26 آذر)

با پایین کشیده شدن قیمت دلار زیر حمایت ۷،۰۰۰ دلاری، احتمال ریزش قیمت تا سطح حمایت بعدی در ۶,۵۱۲٫۰۱ دلار افزایش می‌یابد. شکست به زیر این سطح نیز تاثیر منفی قوی بر روی قیمت خواهد گذاشت و باعث ادامه‌دار شدن روند منفی خواهد شد.

بخوانید  مدیرعامل هواوی از لزوم توسعه رقیبی چینی برای لیبرا می‌گوید

در مقابل اگر خریداران موفق به حمایت از قیمت در سطح ۶,۵۱۲٫۰۱ دلار شوند، نوسانات قیمت بیت کوین برای چند روز بین دو حد پایین و بالای ۶,۵۱۲٫۰۱ و ۷,۸۵۶٫۷۶ دلار محدود خواهد شد. شکست در بالای مقاومت ۷,۸۵۶٫۷۶ دلار نیز به معنای قوی تر شدن تقاضا خواهد بود. انتظار از شروع روند مثبت جدید نیز با شکستن ضلع بالای الگوی کُنج (Wedge) به وجود می‌آید.

  • مقاومت‌ها: ۷,۸۵۶٫۷۶ – ۷,۰۸۵٫۸۰ – ۷،۰۰۰
  • حمایت‌ها: ۶,۵۱۲٫۰۱

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم

خریداران در قیمت اتریوم هنوز در بازیابی قیمت از کفی که در ۱۲ دسامبر تشکیل شده است، موفق نبوده‌اند. این موضوع نشانه‌ای منفی است و از کمبود خریداران در سطوح بالایی خبر می‌دهد. فروشندگان بار دیگر موفق به پایین آوردن قیمت از سطح حمایت ۱۴۳٫۲۵۹ دلاری شده‌اند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم 17 دسامبر (26 آذر)

با توجه به شیب منفی میانگین‎‌های متحرک و قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه‌ی اشباع فروش، برتری با فروشندگان است و هرگونه شکست زیر سطح ۱۳۱٫۴۸۴ باعث ادامه‌دار شدن روند منفی خواهد شد. از طرفی اگر قیمت اتریوم از سطوح فعلی یا سطح ۱۳۱٫۴۸۴ دلار چرخش کند و به بالای سطح ۱۵۷٫۵۰ دلار برود، نشان از قدرت گرفتن خریداران خواهد بود و تا آن زمان به معامله‌گران پیشنهاد به آغاز معامله داده نمی‌شود.

  • مقاومت‌ها: ۱۵۷٫۵۰ – ۱۴۳٫۲۵۹
  • حمایت‌ها: ۱۳۱٫۴۸۴
بخوانید  سرمایه گذاران بیت کوین نسبت به ضرر ۱۰۰ میلیارد دلاری فدرال رزرو آمریکا خوش بین هستند

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل

عدم موفقیت خریداران در پیش بردن قیمت ریپل از سطح ۰٫۲۲ دلار، باعث جذب فروشندگان شده است. ریپل در ادامه‌ی روند منفی خود به سمت سطح ۰٫۲۰۰۴۱ دلار، در حال نزول است. با توجه به شیب منفی میانگین‎‌های متحرک و قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه‌ی اشباع فروش می‌توان گفت که برتری نسبی با فروشندگان است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 17 دسامبر (26 آذر)

اگر فروشندگان قیمت را به زیر ۰٫۲۰۰۴۱ دلار ببرند، روند منفی ادامه‌دار خواهد شد و سطح بعدی ۰٫۱۸ دلار خواهد بود. دیدگاه نزول قیمت در صورتی اعتبار خود را از دست خواهد داد که اگر قیمت از ۰٫۲۰۰۴۱ دلار جهش قیمتی تجربه کند و به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد. در بالای قیمت ۰٫۲۳۲۶ دلار نیز می‌توان گفت قیمت درمسیر روندی صعودی قرار گرفته است.

  • مقاومت‌ها: ۰٫۲۳۲۶ – ۰٫۲۲ – ۰٫۲۰۰۴۱
  • حمایت‌ها: ۰٫۱۸

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت‌ کوین کش

قیمت بیت کوین کش پس از نزدیک شدن به میانگین نمایی ۲۰ روزه در ۱۴ دسامبر به سمت پایین حرکت کرده است. از طرفی خریداران بار دیگر در حال دفاع از حمایت ۲۰۳٫۳۶ دلاری هستند. بدیهی است که با دیده شدن چندباره‌ی سطوح حمایتی از اعتبار آنها کاسته می‌شود، بنابراین انتظار حرکتی نزولی در قیمت بیت کوین کش تا سطح ۱۹۲٫۵۲ دلار را داریم.

بخوانید  سرمایه گذاری روی دامنه بیت کوین
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین کش 17 دسامبر (26 آذر)

اگر فروشندگان موفق به پایین آوردن قیمت از سطح ۱۹۲٫۵۲ دلار شوند، روند منفی ادامه‌دار خواهد شد و سطح حمایت بعدی ۱۶۶٫۹۸ دلار خواهد بود.

از طرفی اگر خریداران برنده‌ی این تقابل باشند و از سطح حمایت ۱۹۲٫۵۲ دلار حمایت کنند، قیمت بیت کوین کش بین حدود ۱۹۲٫۵۲ و ۲۲۷٫۰۱ دلار برای چند روز دیگر محدود خواهد ماند. تا شکسته شدن سطح مقاومت ۲۲۷٫۰۱ دلار حرکات قیمت به صورت خنثی باقی خواهد ماند.

  • مقاومت‌ها: ۲۲۷٫۰۱
  • حمایت‌ها: ۱۹۲٫۵۲ – ۱۶۶٫۹۸

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت‌ کوین

قیمت لایت کوین پس از برخورد به خط روند منفی، به سمت پایین چرخش کرده است. اکنون فروشندگان در تلاش برای پایین بردن بیشتر قیمت از این سطح هستند که اگر موفق عمل کنند، قیمت نزول بیشتری را تجربه خواهد کرد. سطح حمایت بعدی در مسیر نزولی سطح ۳۶ دلار است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 17 دسامبر (26 آذر)

واگرایی مثبت در اندیکاتور RSI قابل مشاهده است که در صورت حرکت قیمت به سمت بالا می‌توان بر روی آن حساب کرد. اگر قیمت لایت کوین از سطوح فعلی رشد قیمتی تجربه کند و به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برود، ممکن است تا قیمت ۵۰ دلار هم رشد داشته باشد. هرگونه شکست از بالای سطح ۵۰ دلار هم فرصت خرید به حساب می‌آید.

  • مقاومت‌ها: میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه – ۵۰
  • حمایت‌ها: ۳۶
بخوانید  ۷۵ درصد شرکت‌های اینترنت اشیا به دنبال اجرای بلاک چین هستند

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس

قیمت ایاس در ۱۴ دسامبر بار دیگر به زیر حمایت ۲٫۵۸۰۴ دلاری خود رفته که نشان می‌دهد احساسات بازار مبتنی بر فروش در ریزش های قیمتیِ سریع است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 17 دسامبر (26 آذر)

هرگونه جهش از قیمت ۲٫۴۰۰۱ دلار، باعث پیشبرد قیمت به سطح ۲٫۵۸۰۴ دلار خواهد شد. در بالای این سطح نیز حرکتی تا ۲٫۸۶۹۵ دلار امکان پذیر است. قبل از انجام هر معامله، پیشنهاد به مشاهده‌ی واکنش قیمت به سطح ۲٫۴۰۰۱ دلار می‌شود. اگر فروشندگان موفق به پایین بردن قیمت به زیر سطح ۲٫۴۰۰۱ دلار شوند، سطوح حمایت بعدی به ترتیب ۲٫۲ و ۱٫۵۵ دلار خواهند بود.

  • مقاومت‌ها: ۲٫۸۶۹۵ – ۲٫۵۸۰۴
  • حمایت‌ها: ۲٫۲ – ۱٫۵۵

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت استلار

قیمت استلار به زیر حمایت ۰٫۰۵۱۰۱۴ دلاری خود کشیده شده است و خریداران حتی موفق به تثبیت جهش قیمتی از این سطح نشده‌اند که نشان از عدم وجود تقاضا حتی در این سطوح دارد. با توجه به شیب منفی میانگین‎‌های متحرک و قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه‌ی اشباع فروش، می‌توان گفت که برتری نسبی با فروشندگان است.

بخوانید  مدیر عامل یوگا لبز: متا اصطلاح متاورس را خراب کرد، اما اکنون در حال تکامل است
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت استلار 17 دسامبر (26 آذر)

اگر قیمت موفق به چرخش از سطوح فعلی و تثبیت در بالای سطح ۰٫۰۵۱۰۱۴ دلار نشود، روند منفی ادامه‌دار خواهد شد. سطح حمایت بعدی در نزول قیمت ۰٫۰۴۱۷۴۸ دلار خواهد بود.

در مقابل اگر قیمت استلار معکوس شود و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه را بشکند، نشانی از قدرت گرفتن قیمت را خواهیم دید. با توجه به اینکه قیمت کف سالانه‌ی جدیدی ساخته است فعلاً از معامله‌ی خرید دست می‌کشیم و منتظر تشکیل الگوهای برگشتی در قیمت می‌مانیم.

  • مقاومت‌ها: میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه – ۰٫۰۵۱۰۱۴
  • حمایت‌ها: ۰٫۰۴۱۷۴۸

The post تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) appeared first on ارزدیجیتال.

منبع

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=4258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها