تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3

لورس :تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۳۱ دسامبر (۱۰ دی)

  • کد خبر : 4238
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
لورس :تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۳۱ دسامبر (۱۰ دی)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، ایاس و استلار برای امروز (۱۰ دی) را در ادامه می‌خوانید:
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین فروشندگان عامل بی اثر شدن تلاش خریداران بیت کوین برای تماس دوباره قیمت بیت کوین با سطح میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه بودند. این مساله نشان دهنده‌ی فشار فروش موجود در سطوح بالاتر قیمتی است. با افقی شدن میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و نزدیک شدن اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) به ناحیه‌ی میانی محدوده‌ی خود، حرکات قیمتی کم نوسان و محدود برای چند روز آینده مدنظر خواهد بود.
سیگنال تغییر روند در قیمت بیت کوین هنگامی به وجود می‌آید که فشار خرید قیمت را به بالای مقاومت ۷,۸۵۶٫۷۶ دلاری هدایت کند. خط روند منفی نیز درست بالای این مقاومت قرار گرفته است. بنابراین انتظار شکسته شدن این سطح را برای شروع روند جدید خواهیم داشت.
در مقابل اگر خریداران موفق به هدایت قیمت به این سطح نشوند، نوسانات محدود قیمت برای چند روز دیگر ادامه خواهد داشت. اگر قیمت در ناحیه‌ی ۷،۰۰۰ الی ۷,۸۵۶٫۷۶ به تحکیم جای پای خود بپردازد و شروع به نوسان کند، نشانی از انباشته شدن ق..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، ایاس و استلار برای امروز (۱۰ دی) را در ادامه می‌خوانید:

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین

فروشندگان عامل بی اثر شدن تلاش خریداران بیت کوین برای تماس دوباره قیمت بیت کوین با سطح میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه بودند. این مساله نشان دهنده‌ی فشار فروش موجود در سطوح بالاتر قیمتی است. با افقی شدن میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و نزدیک شدن اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) به ناحیه‌ی میانی محدوده‌ی خود، حرکات قیمتی کم نوسان و محدود برای چند روز آینده مدنظر خواهد بود.

سیگنال تغییر روند در قیمت بیت کوین هنگامی به وجود می‌آید که فشار خرید قیمت را به بالای مقاومت ۷,۸۵۶٫۷۶ دلاری هدایت کند. خط روند منفی نیز درست بالای این مقاومت قرار گرفته است. بنابراین انتظار شکسته شدن این سطح را برای شروع روند جدید خواهیم داشت.

بخوانید  زمستان بیت کوین به پایان نرسیده است؟ /تحلیل تکنیکال و آن چین بازار رمزارزها و اتریوم
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین 31 دسامبر (10 دی)

در مقابل اگر خریداران موفق به هدایت قیمت به این سطح نشوند، نوسانات محدود قیمت برای چند روز دیگر ادامه خواهد داشت. اگر قیمت در ناحیه‌ی ۷،۰۰۰ الی ۷,۸۵۶٫۷۶ به تحکیم جای پای خود بپردازد و شروع به نوسان کند، نشانی از انباشته شدن قدرت در قیمت خواهد بود.

در هر صورت هرگونه شکست زیر حمایت ۷,۰۰۰ دلار به منزله‌ی قوی شدن روند منفی خواهد بود. اولین حمایت در مسیر نزول ۶,۴۳۵ دلار خواهد بود. همین طور می‌دانیم که دیده شدن چندباره‌ی سطوح حمایت و مقاومت باعث تضعیف این سطوح می‌شود. هرگونه شکست قیمت زیر سطح ۶,۴۳۵ دلار، اثر منفی شدیدی بر روی قیمت خواهد گذاشت و منجر به افزایش فشار فروش بر اثر هراس معامله‌گران خواهد شد.

  • مقاومت‌ها: ۷,۸۵۶٫۷۶
  • حمایت‌ها: ۷،۰۰۰ – ۶,۴۳۵

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم

خریداران در قیمت اتریوم موفق به بالا کشیدن قیمت به بالای مقاومت ۱۳۱٫۸۴ دلاری و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه‌ در ۱۳۳ دلار شده‌اند. این اولین بار از ۱۰ام نوامبر بوده است که قیمت موفق به تثبیت در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شده است.

بخوانید  هشدار انجمن بلاکچین به کاربران صرافی کوینکس
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم 31 دسامبر (10 دی)

اما خریدارن موفق به افزایش مومنتوم (اندازه حرکت) در جهت صعود نشده‌اند و قیمت درگیر با مقاومت قوی در سطح روند نزولی است. فروشندگان درتلاش هستند تا بار دیگر قیمت را تا ۱۳۱٫۴۸۴ دلار به پایین بکشند که اگر موفق عمل کنند، نزول قیمت تا ۱۲۲٫۴۹۶ دلار امکان پذیر خواهد بود.

اگر خریداران از سطح ۱۲۲٫۴۹۶ دلاری حمایت کنند، حرکاتی کم نوسان و محدود را برای چند روز انتظار خواهیم داشت. جفت ارز اتریوم به دلار آمریکا پس از شکست روند منفی احتمالاً افزایش مومنتوم را تجربه خواهد کرد. در بالای این سطح یک رالی قیمتی تا سطح ۱۵۷٫۵۰ دلار امکان پذیر خواهد بود. سطح ۱۴۹ دلار مقاومتی جزئی بر سر راه قیمت است اما انتظار شکسته شدن آن می‌رود.

  • مقاومت‌ها: ۱۵۷٫۵۰ – ۱۴۹
  • حمایت‌ها: ۱۳۱٫۴۸۴ – ۱۲۲٫۴۹۶

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل

در حال حاضر ریپل در محدوده‌ی ۰٫۱۸۳۳۹ و ۰٫۲۰۰۴۱ دلار در حال معامله شدن است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در نزدیکی حد بالای این محدوده ( ۰٫۲۰۰۴۱ دلار) واقع شده است، بنابراین این سطح را می‌توان مقاومتی سنگین برای قیمت به حساب آورد.

بخوانید  استیبل کوین جدید پی پال
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 31 دسامبر (10 دی)

اگر قیمت ریپل از سطوح فعلی به سمت پایین چرخش کند، احتمالاً دوره‌ی حرکات محدود و کم نوسان آن کمی طولانی تر خواهد شد. شکست در زیر حد پایین این محدوده ( ۰٫۱۸۳۳۹ دلار) به منزله‌ی ادامه دار شدن روند منفی خواهد بود. در هر حال اگر خریداران موفق به بالا کشیدن قیمت و تثبیت آن در بالای سطح ۰٫۲۰۰۴۱ دلار شوند، یک رالی قیمتی تا قیمت ۰٫۲۳۲۶ دلار مدنظر خواهد بود. معامله‌گران ریسک پذیر با تثبیت قیمت در بالای سطح ۰٫۲۰۰۴۱ دلار و قرار دادن حد ضرر بر روی ۰٫۱۸۳ دلار می‌توانند وارد معامله‌ی خرید شوند.

  • مقاومت‌ها: ۰٫۲۳۲۶ – ۰٫۲۰۰۴۱
  • حمایت‌ها: ۰٫۱۸۳۳۹

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت‌ کوین کش

قیمت بیت کوین کش در ۲۷ نوامبر به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه رفته و در ۲۸ نوامبر در بالای سطح ۲۰۳٫۳۶ دلار تثبیت شده است. این حرکت باعث فعال شدن معامله‌ی خرید پیشنهادی در تحلیل گذشته شده است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در حال چرخش به سمت بالا است و شاخص قدرت نسبی به بالای ناحیه‌ی ۵۰ رفته است که بازگشت خریداران را نوید می‌دهند.

بخوانید  آیا رشد استیکینگ کاردانو می‌تواند منجر به افزایش قیمت ADA شود؟
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین کش 31 دسامبر (10 دی)

در وضعیت فعلی فروشندگان در حال تلاش برای دفاع از میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه هستند که شیب منفی به خود گرفته است. اگر قیمت از سطوح فعلی چرخیده و به زیر حمایت ۲۰۳٫۳۶ دلاری برود، نشان از کمبود خریداران در سطوح بالاتر دارد. بنابراین معامله گران می‌توانند حد ضرر معاملات خرید خود را بر روی سطح ۱۸۱ دلار قرار دهند.

در مقابل اگر قیمت بیت کوین کش به بالای میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه برود، قیمت می‌تواند تا سطح ۲۲۷٫۰۱ دلار که مقاومتی بر سر راه قیمت محسوب می‌شود، حرکت کند. معامله گران در این سطح می‌توانند سود معاملات خود را ذخیره کنند و در صورت حرکت قیمت به بالای آن، پیشنهاد به تنظیم حد ضرر معاملات نزدیک به حرکات قیمت می‌شود.

  • مقاومت‌ها: میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه – ۲۲۷٫۰۱
  • حمایت‌ها: ۲۰۳٫۳۶ – ۱۸۱

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت‌ کوین

قیمت لایت کوین در تاریخ ۲۹ دسامبر، بالای سطح ۴۳ دلار تثبیت شد که پیشنهاد به ورود به معامله‌ی خرید در تحلیل گذشته را فعال کرده است. گرچه قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه رفته است اما با فقدان مومنتوم و قدرت مواجه است. این موضوع نشان می‌دهد خریداران در سطوح بالاتر عجله‌ای برای ورود به بازار ندارند.

بخوانید  اتحادیه اروپا عملی را برای دسترسی سریع به ابر رایانه استارت‌ آپ‌ هوش اعلام کرد
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 31 دسامبر (10 دی)

به هر حال اگر خریداران موفق به حمایت از قیمت در سطح ۴۲٫۰۵۹۹ دلار نشوند، قیمت می‌تواند بار دیگر تا ۳۹٫۲۵۲ دلار کاهش یابد. در ادامه اگر این سطح حمایتی برای باری دیگر شکسته شود، ممکن است کف اخیر قیمتی در ۳۵٫۸۵۸۲ دلار برای بار دیگر دیده شود.

اما اگر خریدارن موفق به حمایت از قیمت در سطح ۴۲٫۰۵۹۹ دلار شوند، انتظار رشد قیمت تا میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه در قیمت ۴۶٫۶ دلار و بالاتر از آن تا ۵۰ دلار را خواهیم داشت. معامله‌گران حد ضرر اولیه معاملات خود را می توانند در قیمت ۳۸ دلار نگه دارند و در ادامه آن را به سطوح بالاتر منتقل کنند.

  • مقاومت‌ها: ۵۰ – ۴۶٫۶
  • حمایت‌ها: ۴۲٫۰۵۹۹ – ۳۹٫۲۵۲ – ۳۵٫۸۵۸۲

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس

خریدارن موفق به بالا بردن قیمت ایاس از مقاومت ۲٫۵۸۰۴ دلاری در ۲۷ نوامبر شدند که باعث فعال شدن معامله‌ی خرید پیشنهادی در تحلیل گذشته شد. قیمت به میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه که به عنوان مقاومتی سنگین بر سر راه قیمت عمل می‌کند، رسیده است. اگر قیمت از سطوح فعلی چرخش کرده و به زیر سطح ۲٫۵۸۰۴ دلار برود، خبر از فقدان خریداران در سطوح بالاتر می‌دهد. معامله‌گران می‌توانند حد ضرر معاملات خود را بر روی ۲٫۴۰ دلار قرار دهند.

بخوانید  انواع بلاک چین به زبان ساده
تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 31 دسامبر (10 دی)

اگر خریداران موفق به نگه داشتن قیمت در بالای سطح ۲٫۵۸۰۴ دلار شوند، این امر نشان ‌دهنده‌ی افزایش قدرت خواهد بود. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در تلاش برای چرخش به سمت بالا است و اندیکاتور RSI نیز در ناحیه‌ی مثبت خود قرار دارد که نشان از بازگشت احتمالی خریداران دارد.

شکست در بالای میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه (مقاومت سنگین) می‌تواند باعث رشد قیمت تا سطح ۲٫۸۶۹۵ دلار شود. پیشنهاد به نظارت حرکات قیمت در این سطوح برای حفظ سود می‌شود.

  • مقاومت‌ها: میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه – ۲٫۸۶۹۵
  • حمایت‌ها: ۲٫۵۸۰۴ – ۲٫۴۰ – ۲٫۵۸۰۴

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت استلار

قیمت استلار در حال معامله شدن بین دو سطح ۰٫۰۴۲۱۳۳ و ۰٫۰۴۷۷۹۹ دلار است. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نیز در در نزدیکی حد بالای این محدوده قرار گرفته است، بنابراین احتمال دفاع از این سطح توسط فروشندگان زیاد است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت استلار 31 دسامبر (10 دی)

اگر قیمت از سطوح فعلی به سمت پایین چرخش کند، قیمت برای چند روز دیگر در این محدوده به نوسان خود ادامه خواهد داد. قیمت با شکست این محدوده از پایین ( ۰٫۰۴۲۱۳۳ دلار) روند منفی خود را ادامه می‌دهد.

بخوانید  دامیننس (Dominance)چیست؟ و چه کاربردی در بازار ارز دیجیتال دارد؟

در طرف مقابل اگر خریداران موفق به بالا بردن قیمت از سطح ۰٫۰۴۷۷۹۹ دلار شوند، نشانی از قدرت گرفتن خریداران خواهد بود. انتظار برخورد قیمت استلار به سطح ۰٫۰۵۱۰۱۴ دلار را داریم. قبل از تثبیت قیمت در بالای این سطح پیشنهاد به معامله نمی‌شود.

  • مقاومت‌ها: میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه – ۰٫۰۵۱۰۱۴ – ۰٫۰۴۷۷۹۹
  • حمایت‌ها: ۰٫۰۴۲۱۳۳

The post تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) appeared first on ارزدیجیتال.

منبع

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=4238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها