تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت کاردانو (۳۱ شهریور ۱۴۰۲)

  • کد خبر : 2618605
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۹
لورس :تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت کاردانو (۳۱ شهریور ۱۴۰۲)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۳ دقیقهقیمت کاردانو (ADA)، در هفته‌های اخیر تحولات جالبی را تجربه کرد. پس از تکمیل الگوی کف دوقلو (Double Bottom) در تاریخ ۱۱ سپتامبر، کاردانو نشانه‌هایی از انعطاف‌پذیری و فضایی مناسبی برای رشد را نشان داده است. با این حال، مسیر کاردانو در برابر بیت کوین (BTC) تصویر متفاوتی را ترسیم می‌کند و شاخص‌های نزولی غالب است.
اصلاح قیمتی کاردانو پس از تشکیل الگوی کف دوقلو تحلیل تکنیکال کاردانو در بازه زمانی روزانه نشان می‌دهد که الگوی کف دوقلو توانسته است از خط مقاومت نزولی که از ۱۴ جولای برقرار بوده، خارج شود. این خط مقاومت، قیمت کاردانو را به سمت پایین سوق ‌داد، که منجر به رسیدن این رمزارز به ناحیه قیمتی ۰.۲۴ دلار در ۱۷ آگوست ‌شد. با این حال، در ۱۱ سپتامبر، کاردانو به این سطح بازگشت و رشد قابل توجهی را تجربه کرد و عملاً یک الگوی کف دوقلو را تشکیل داد. این الگو معمولاً یک الگوی صعودی در نظر گرفته می‌شود و اغلب نشانه‌ای از یک روند افزایشی قریب‌الوقوع است.
اهمیت این الگوی کف دوقلو بیشتر توسط شاخص قدرت نسبی (RSI) تایید می‌شود. معامله‌گران اغلب از شاخص قدرت نسبی به عنوان یک شاخص حرکت..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

قیمت کاردانو (ADA)، در هفته‌های اخیر تحولات جالبی را تجربه کرد. پس از تکمیل الگوی کف دوقلو (Double Bottom) در تاریخ ۱۱ سپتامبر، کاردانو نشانه‌هایی از انعطاف‌پذیری و فضایی مناسبی برای رشد را نشان داده است. با این حال، مسیر کاردانو در برابر بیت کوین (BTC) تصویر متفاوتی را ترسیم می‌کند و شاخص‌های نزولی غالب است.

اصلاح قیمتی کاردانو پس از تشکیل الگوی کف دوقلو

تحلیل تکنیکال کاردانو در بازه زمانی روزانه نشان می‌دهد که الگوی کف دوقلو توانسته است از خط مقاومت نزولی که از ۱۴ جولای برقرار بوده، خارج شود. این خط مقاومت، قیمت کاردانو را به سمت پایین سوق ‌داد، که منجر به رسیدن این رمزارز به ناحیه قیمتی ۰.۲۴ دلار در ۱۷ آگوست ‌شد. با این حال، در ۱۱ سپتامبر، کاردانو به این سطح بازگشت و رشد قابل توجهی را تجربه کرد و عملاً یک الگوی کف دوقلو را تشکیل داد. این الگو معمولاً یک الگوی صعودی در نظر گرفته می‌شود و اغلب نشانه‌ای از یک روند افزایشی قریب‌الوقوع است.

بخوانید  نقش اقتصاد دیجیتال در برنامه هفتم توسعه به ویژه رمزارزها

اهمیت این الگوی کف دوقلو بیشتر توسط شاخص قدرت نسبی (RSI) تایید می‌شود. معامله‌گران اغلب از شاخص قدرت نسبی به عنوان یک شاخص حرکت قیمتی برای ارزیابی اینکه آیا یک دارایی به قلمرو اشباع خرید یا فروش رسیده است، استفاده می‌کنند. زمانی که شاخص قدرت نسبی بالاتر از سطح ۵۰ باشد و روند صعودی باشد، نشان می‌دهد که گاوهای بازار اختیار روند را در دست دارند.

تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت کاردانو (۳۱ شهریور ۱۴۰۲)

در حال حاضر، شاخص قدرت نسبی برای کاردانو در حال افزایش است و به مرز ۵۰ نزدیک می‌شود. علاوه بر این، همان‌طور که با خط سبز در نمودار شاخص قدرت نسبی نشان داده شده، واگرایی صعودی قابل توجهی در نمودار کاردانو مشهود است. این واگرایی زمانی رخ می‌دهد که کاهش قیمت با افزایش همزمان شاخص قدرت نسبی به سطوح بالا همراه باشد. این امر اغلب با قیمت‌های پایین‌ همسو می‌شود و قبل از حرکت‌های صعودی نمایان می‌گردد.

شکست قیمتی و اهداف احتمالی کاردانو

در پی شکل‌گیری الگوی کف دوقلو، کاردانو یک افزایش قیمت را تجربه کرد و به نظر می‌رسد از خط مقاومت نزولی که قبلا ذکر شد، خارج شده است. اگر این حرکت صعودی ادامه یابد، ناحیه مقاومت قابل توجه بعدی حدود ۰.۳۰ دلار پیش‌بینی می‌شود، که نشان‌دهنده افزایش احتمالی ۲۵ درصدی نسبت به قیمت فعلی است. با این حال، ذکر این نکته ضروری است که در صورت نمایان شدن ضعف در حرکت صعودی، کاردانو می تواند ۱۰ درصد کاهش یابد و به پایین‌ترین حد سالانه خود در قیمت ۰.۲۲ دلار بازگردد.

بخوانید  درخواست سران گروه ۲۰ برای اجرای چارچوب دارایی‌‌های رمزارزی

در حالی که نمودار ADAUSD چشم‌انداز صعودی را نشان می‌دهد، عملکرد کاردانو در برابر بیت کوین تصویر متفاوتی را ترسیم می‌کند. حرکات قیمتی کاردانو در برابر بیت کوین نشان‌دهنده تشکیل یک الگوی مثلث نزولی است که معمولاً منجر به کاهش قیمت می‌شود. شاخص قدرت نسبی (RSI) روزانه برای ADABTC زیر سطح ۵۰ است و در حال حاضر روند نزولی به خود گرفته است که هر دو نشان‌دهنده یک مسیر نزولی برای کاردانو هستند.

تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت کاردانو (۳۱ شهریور ۱۴۰۲)

در صورت شکسته شدن حمایت الگو، قیمت می‌تواند به میزان ارتفاع مثلث کاهش یابد. در اینصورت قیمت کاردانو در برابر بیت کوین می‌تواند تا ۲۳ درصد کاهش یابد و به ۷۰۰ ساتوشی برساند. در مقابل، بریک آوت قیمت می‌تواند منجر به افزایش ۱۵ درصدی شود و سطح مقاومت بعدی ۱۱۰۰ ساتوشی را هدف قرار دهد. با این حال، احتمال چنین شکستی در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

بخوانید  مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی هفته؛ سخنرانی رییس فدرال رزرو در جکسون هول

نوشته تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت کاردانو (۳۱ شهریور ۱۴۰۲) اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2618605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها