تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :تحلیل دلار؛ علت افزایش قیمت دلار و تتر چیست؟ (۲۳ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر : 2633660
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
لورس :تحلیل دلار؛ علت افزایش قیمت دلار و تتر چیست؟ (۲۳ دی ۱۴۰۲)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در آخر هفته پیشین قیمت دلار و تتر افزایش محسوسی داشته است. به طوری‌که قیمت تتر در روز شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ تا نزدیکی ۵۲۹۰۰ تومان در صرافی نوبیتکس معامله شده است. کارشناسان بازار ارز علت افزایش قیمت دلار و تتر را فرا رسیدن ماه‌های پایانی سال و تحولات منطقه‌ای می‌دانند.
فهرست مطالبچرا قیمت دلار و تتر بالا رفت؟افزایش قیمت طلا و سکهتحلیل تکنیکال تتر چرا قیمت دلار و تتر بالا رفت؟ در تازه‌ترین تحولات، یکی از دیپلمات‌های سابق با اظهارنظری در مورد ارز، پیامی جدید به بازار ارز تهران فرستاد. ظاهراً، این اظهارنظر نشان می‌دهد که دسترسی ایران به برخی از دارایی‌های ارزی خود به شکل محدودی متوقف شده است. این خبر هنوز به طور رسمی تایید یا رد نشده است، اما به نظر می‌رسد که فعالان بازار این را به عنوان دلیل اصلی افزایش اخیر قیمت‌ها در نظر گرفته‌اند. علاوه بر این، برخی بر این باورند که نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال و رویدادهای منطقه‌ای موجب افزایش تقاضا برای خرید دلار و تتر و حتی طلا شده است.
افزایش قیمت طلا و سکه در پی افزایش قیمت دلار در بازار ، شاهد رشد قابل توجه نرخ سکه طلا در بازار بودیم. به گزارش معا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در آخر هفته پیشین قیمت دلار و تتر افزایش محسوسی داشته است. به طوری‌که قیمت تتر در روز شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ تا نزدیکی ۵۲۹۰۰ تومان در صرافی نوبیتکس معامله شده است. کارشناسان بازار ارز علت افزایش قیمت دلار و تتر را فرا رسیدن ماه‌های پایانی سال و تحولات منطقه‌ای می‌دانند.

فهرست مطالب

  • چرا قیمت دلار و تتر بالا رفت؟
  • افزایش قیمت طلا و سکه
  • تحلیل تکنیکال تتر

چرا قیمت دلار و تتر بالا رفت؟

در تازه‌ترین تحولات، یکی از دیپلمات‌های سابق با اظهارنظری در مورد ارز، پیامی جدید به بازار ارز تهران فرستاد. ظاهراً، این اظهارنظر نشان می‌دهد که دسترسی ایران به برخی از دارایی‌های ارزی خود به شکل محدودی متوقف شده است. این خبر هنوز به طور رسمی تایید یا رد نشده است، اما به نظر می‌رسد که فعالان بازار این را به عنوان دلیل اصلی افزایش اخیر قیمت‌ها در نظر گرفته‌اند. علاوه بر این، برخی بر این باورند که نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال و رویدادهای منطقه‌ای موجب افزایش تقاضا برای خرید دلار و تتر و حتی طلا شده است.

افزایش قیمت طلا و سکه

در پی افزایش قیمت دلار در بازار ، شاهد رشد قابل توجه نرخ سکه طلا در بازار بودیم. به گزارش معاملات دیروز، هر قطعه سکه طلا امامی با افزایشی حدود ۱ میلیون تومانی، به قیمت ۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، که این رقم از اوایل خرداد ماه تا به حال بی‌سابقه بوده است. همچنین، نیم و ربع سکه طلا نیز در روز گذشته افزایش قیمت قابل توجهی داشتند.

تحلیل تکنیکال تتر

قیمت تتر بعد از چندین هفته روند خنثی، اکنون سقف ۵۲۵۰۰ تومان را شکسته است. در صورتی که بانک مرکزی قادر نباشد عرضه دلار در بازار افزایش دهد، با توجه به درگیری‌های یمن و نزدیک شدن به سال نو شمسی، به نظر می‌رسد قیمت تتر می‌تواند به سمت سقف قبلی در ۵۴۵۰۰ توامان حرکت کند.

  • بهترین صرافی ایرانی برای خرید تتر کدام است؟

در غیر اینصورت اگر تتر خود را بالای ۵۳۰۰۰ تومان تثبیت نکند، احتمال کاهش قیمت به ۵۱۰۰۰ تومان در نظر گرفته می‌شود.

نمودار روزانه قیمت تتر به تومان

نوشته تحلیل دلار؛ علت افزایش قیمت دلار و تتر چیست؟ (۲۳ دی ۱۴۰۲) اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2633660

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها