تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
0

لورس :تحلیل طلای داخلی

  • کد خبر : 2602911
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
لورس :تحلیل طلای داخلی
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

طلا در بلند مدت روند صعودی داشته و این روند صعودی هم در داخل ایران و هم در کشورهای دیگر ادامه پیدا کرده است. زوم ارزی های عزیز در این مقاله قصد داریم تا تحلیل نمودار طلای داخلی ۱۸ عیار را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.
تحلیل طلای داخلی امروز ۲ شهریور ۱۴۰۲ تحلیل ویدیویی طلای داخلی امروز ۲ شهریور ۱۴۰۲ طلا دقیقا از یک سال گذشته یعنی ۳۶۵ روز قبل مجددا روند صعودی به خود گرفت و از کانال رنجی که در مدت ۱ سال و نیم تشکیل داده بود، خارج شد. رشد خیره کننده آن به همراه افزایش نرخ دلار داخلی، تا محدوده رند ۳ میلیون تومان ادامه پیدا کرد. به دلیل اینکه سابقه قیمتی در گذشته نمودار طلا در این قیمت ها نبوده، یکی از محدوده های مقاومت و اهداف قیمتی معمولا اعداد رند در نظر گرفته می شوند.
همچنین با توجه به کانال صعودی که روی نمودار مشاهده می کنید، این مقاومت دقیقا با سقف کانال صعودی همپوشانی دارد و موجب واکنش منفی شدیدی شده است. همان طور که مشاهده می کنید، بعد از این واکنش منفی شاهد تشکیل یک کانال رنج داخل کانال صعودی اصلی هستیم. مقاومت سقف کانال رنج در محدوده ۲۸۷۰۰۰۰ الی ۲۷۵۰۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است…

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

طلا در بلند مدت روند صعودی داشته و این روند صعودی هم در داخل ایران و هم در کشورهای دیگر ادامه پیدا کرده است. زوم ارزی های عزیز در این مقاله قصد داریم تا تحلیل نمودار طلای داخلی ۱۸ عیار را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.

تحلیل طلای داخلی امروز ۲ شهریور ۱۴۰۲

تحلیل ویدیویی طلای داخلی امروز ۲ شهریور ۱۴۰۲

طلا دقیقا از یک سال گذشته یعنی ۳۶۵ روز قبل مجددا روند صعودی به خود گرفت و از کانال رنجی که در مدت ۱ سال و نیم تشکیل داده بود، خارج شد. رشد خیره کننده آن به همراه افزایش نرخ دلار داخلی، تا محدوده رند ۳ میلیون تومان ادامه پیدا کرد. به دلیل اینکه سابقه قیمتی در گذشته نمودار طلا در این قیمت ها نبوده، یکی از محدوده های مقاومت و اهداف قیمتی معمولا اعداد رند در نظر گرفته می شوند.

همچنین با توجه به کانال صعودی که روی نمودار مشاهده می کنید، این مقاومت دقیقا با سقف کانال صعودی همپوشانی دارد و موجب واکنش منفی شدیدی شده است. همان طور که مشاهده می کنید، بعد از این واکنش منفی شاهد تشکیل یک کانال رنج داخل کانال صعودی اصلی هستیم. مقاومت سقف کانال رنج در محدوده ۲۸۷۰۰۰۰ الی ۲۷۵۰۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است. همچنین حمایت واکنشی طلا در محدوده ۲۱۰۰۰۰۰ تومان به عنوان حمایت اول در نظر گرفته شده است. در شرایطی که وضعیت بازار مساعد شود، احتمال اینکه حتی قیمت طلا تا محدوده ۱۸۹۰۰۰۰ کاهش داشته باشد، وجود دارد. روی نمودار شاهد تشکیل یک کانال رنج کوچکتر بین دو محدوده ۲۲۲۰۰۰۰ الی ۲۴۰۰۰۰۰ تومان هستیم.

احتمال اینکه کف این کانال رنج شکسته شود و قیمت تا حمایت اصلی کاهش داشته باشد وجود دارد. همچنین سقف کانال هم احتمال شکست فیک و برخورد قیمت تا محدوده ۲۵۰۰۰۰۰ تومان را دارد. این مقاومت تا زمانی که پرقدرت شکسته نشود، روند رنج می تواند ادامه داشته باشد.

بازه زمانی روزانه:

تحلیل طلای داخلی امروز 2 شهریور ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه
تحلیل طلای داخلی امروز ۲ شهریور ۱۴۰۲ بازه زمانی روزانه
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2602911

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها