تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :تحلیل قیمت ریپل: آیا XRP موفق به شکستن مقاومت ۰٫۶ دلاری خواهد شد؟

  • کد خبر : 2633402
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
لورس :تحلیل قیمت ریپل: آیا XRP موفق به شکستن مقاومت ۰٫۶ دلاری خواهد شد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهارز دیجیتال ریپل با وجود پیروزی‌های اخیر خود در دعوای حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، از نوامبر ۲۰۲۳ در حدود ۰.۶ دلار معامله شده است. در همین راستا، دیگر خبری از انتشار ۱ میلیارد توکنی XRP در روز اول هر ماه نیست. در واقع، ریپل ۸۰ درصد (۸۰۰ میلیون) از توکن‌ها را در صندوق امانی خود نگه داشته و تنها ۲۰ درصد (۲۰۰ میلیون) باقی‌مانده را در بازار عرضه می‌کند.
در همین حال، بسیاری از علاقه‌مندان معتقدند که فروش ماهانه صدها میلیون ریپل در بازارهای ثانویه مانع از شکستن سطح مقاومت ۰.۶ دلاری این ارز دیجیتال شده است. در مقابل، چندین تحلیلگر این فرضیات را رد کرده و تأکید دارند که قدرت عرضه و تقاضا، حرکت قیمت ریپل را تعیین می‌کنند.
در حال حاضر، نمودار XRP/USDT نشان می‌دهد که این رمزارز بین میانگین متحرک نمایی (EMA) ۵۰ و ۱۰۰ روزه در نوسان است. از لحاظ تاریخی، این میانگین‌ها به عنوان شاخص‌های قدرت صعودی عمل می‌کنند. به‌طور خاص، EMA ۵۰ روزه به‌طور مداوم حمایت اصلی را ارائه کرده، به‌طوری که قیمت XRP چندین بار از این خط جهش کرده که نشان از علاقه شدید خریداران به..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ارز دیجیتال ریپل با وجود پیروزی‌های اخیر خود در دعوای حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، از نوامبر ۲۰۲۳ در حدود ۰.۶ دلار معامله شده است. در همین راستا، دیگر خبری از انتشار ۱ میلیارد توکنی XRP در روز اول هر ماه نیست. در واقع، ریپل ۸۰ درصد (۸۰۰ میلیون) از توکن‌ها را در صندوق امانی خود نگه داشته و تنها ۲۰ درصد (۲۰۰ میلیون) باقی‌مانده را در بازار عرضه می‌کند.
در همین حال، بسیاری از علاقه‌مندان معتقدند که فروش ماهانه صدها میلیون ریپل در بازارهای ثانویه مانع از شکستن سطح مقاومت ۰.۶ دلاری این ارز دیجیتال شده است. در مقابل، چندین تحلیلگر این فرضیات را رد کرده و تأکید دارند که قدرت عرضه و تقاضا، حرکت قیمت ریپل را تعیین می‌کنند.
در حال حاضر، نمودار XRP/USDT نشان می‌دهد که این رمزارز بین میانگین متحرک نمایی (EMA) ۵۰ و ۱۰۰ روزه در نوسان است. از لحاظ تاریخی، این میانگین‌ها به عنوان شاخص‌های قدرت صعودی عمل می‌کنند. به‌طور خاص، EMA ۵۰ روزه به‌طور مداوم حمایت اصلی را ارائه کرده، به‌طوری که قیمت XRP چندین بار از این خط جهش کرده که نشان از علاقه شدید خریداران به XRP دارد. این علاقه می‌تواند به ریپل کمک کند تا از سطح مقاومت ۰.۶ دلاری عبور کرده و این در صورتی حادث می‌شود که برگشت مجدد قیمت در هر بار، مقاومت بالاسری را تضعیف کند.

علاوه بر این، نمودار XRP یک مثلث نزولی و نیز شکل‌گیری یک مثلث متقارن را نشان می‌دهد. این دو خط روند نمایانگر آن است که ریپل می‌تواند برای یک حرکت تعیین‌کننده آماده شود.
در این میان، ترکیبی از افزایش حجم معاملات و یک بریک آوت بزرگ می‌تواند XRP را از سطح مقاومت ۰.۶ دلار فراتر ببرد. جالب اینجاست که با پیروی این ارز دیجیتال از ساختار مثلث متقارن، احتمال بریک آوت به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. در همین حال، به لحاظ تاریخی، XRP سابقه‌ای طولانی در غلبه بر سطوح مقاومت قابل توجه در طول ریکاوری قیمت خود دارد و می‌تواند همان الگو را در شرایط فعلی هم تکرار کند.
در نهایت، این امر مزایای روانی مهمی را برای XRP ارائه می‌دهد که می‌تواند به آن در عبور از سطح مقاومتی ۰.۶ دلار کمک کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیل قیمت ریپل: آیا XRP موفق به شکستن مقاومت ۰٫۶ دلاری خواهد شد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2633402

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها