تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :تحلیل قیمت ریپل: امیدهایی برای بازگشت قیمت به مسیر صعودی وجود دارد!

  • کد خبر : 2602511
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
لورس :تحلیل قیمت ریپل: امیدهایی برای بازگشت قیمت به مسیر صعودی وجود دارد!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۳ دقیقهنوسانات اخیر بازار، به ویژه در ارزش بیت کوین، به کاهش قابل توجه قیمت ریپل دامن زده است. با این وجود و علی‌رغم این رکود، بارقه‌ای از خوش‌بینی برای وقفه‌ای کوتاه‌مدت احتمالی در روند نزولی غالب ریپل وجود دارد.
این خوش‌بینی ناشی از نزدیک شدن قیمت به یک سطح حمایتی قوی است که با میانگین متحرک ۲۰۰ روزه نمایان شده است.
سطوح قیمتی کلیدی برای ریپل جو فعلی بازار منعکس‌کننده افزایش فشار فروش و چشم‌انداز نزولی است که منجر به کاهش قابل توجه قیمت شده است. این رکود عملاً حرکت صعودی قبلی را متوقف کرده و منجر به ریزش قابل توجهی شده است. در نتیجه، قیمت ریپل به زیر میانگین متحرک ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه کاهش یافته که به ترتیب در ۰٫۵۵ دلار و ۰٫۴۹ دلار قرار گرفته‌اند.
با این حال، با نزدیک شدن قیمت به حدود ۰٫۴۲ دلار، ریپل با حمایت قابل توجهی مواجه شده است. این حمایت منجر به بازگشت ریپل شده و قیمت آن را به بالای میانگین متحرک ۲۰۰ روزه بازگردانده است. این سطح حمایتی خاص، توان جلوگیری از حرکت رو به پایین بیشتر در ریپل را دارد و ممکن است یک مرحله تثبیت مختصر را تسهیل کند.
در حال حاضر، ریپل در محدود..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

نوسانات اخیر بازار، به ویژه در ارزش بیت کوین، به کاهش قابل توجه قیمت ریپل دامن زده است. با این وجود و علی‌رغم این رکود، بارقه‌ای از خوش‌بینی برای وقفه‌ای کوتاه‌مدت احتمالی در روند نزولی غالب ریپل وجود دارد.

این خوش‌بینی ناشی از نزدیک شدن قیمت به یک سطح حمایتی قوی است که با میانگین متحرک ۲۰۰ روزه نمایان شده است.

سطوح قیمتی کلیدی برای ریپل

جو فعلی بازار منعکس‌کننده افزایش فشار فروش و چشم‌انداز نزولی است که منجر به کاهش قابل توجه قیمت شده است. این رکود عملاً حرکت صعودی قبلی را متوقف کرده و منجر به ریزش قابل توجهی شده است. در نتیجه، قیمت ریپل به زیر میانگین متحرک ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه کاهش یافته که به ترتیب در ۰٫۵۵ دلار و ۰٫۴۹ دلار قرار گرفته‌اند.

بخوانید  حداقل خرید بیت کوین در صرافی های ایرانی چقدر است؟

با این حال، با نزدیک شدن قیمت به حدود ۰٫۴۲ دلار، ریپل با حمایت قابل توجهی مواجه شده است. این حمایت منجر به بازگشت ریپل شده و قیمت آن را به بالای میانگین متحرک ۲۰۰ روزه بازگردانده است. این سطح حمایتی خاص، توان جلوگیری از حرکت رو به پایین بیشتر در ریپل را دارد و ممکن است یک مرحله تثبیت مختصر را تسهیل کند.xrp-can-stage-a-rally-price-analysis

در حال حاضر، ریپل در محدوده باریکی که با میانگین متحرک ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه تعریف شده است، معامله می‌شود. خروج از این محدوده می‌تواند به عنوان شاخصی از مسیر قریب‌الوقوع ریپل و نشان‌دهنده یک مرحله اصلاحی قبل از ادامه روند نزولی باشد. از سوی دیگر، این حرکات قیمتی می‌تواند یک معکوس شدن روند حرکتی با هدف قرار دادن سطح مقاومتی در ۰٫۸۵ دلار را به همراه داشته باشد.

بازه زمانی کوچک‌تر، حاکی از رشد!

با بررسی نمودار ۴ ساعته، مشخص می‌شود که قیمت از یک روند صعودی طولانی پیروی کرده و به اوج سالانه خود در حدود ۰٫۹۵ دلار رسیده است. با این حال، کاهش اخیر منجر به بازگشت به یک خط روند صعودی چندماهه شد، که به طور مداوم به عنوان یک سطح حمایتی شناخته می‌شود.xrp-can-stage-a-rally-price-analysis

بخوانید  ارز دیجیتال آوالانچ Avalanche چیست؟

در حالی که ریپل با رسیدن به این خط روند صعودی حیاتی، با حمایت روبرو شد و یک اصلاح جزئی را تجربه کرد، یک حرکت نزولی دیگر همچنان محتمل است. چنین احتمالی می‌تواند قیمت را به پایین‌تر از سطح حمایت بحرانی مذکور بکشاند و افت بعدی به سمت سطح بعدی در ۰٫۴۲ دلار محتمل‌تر شود. از سوی دیگر، اگر خریداران بتوانند قیمت را در نزدیکی این خط روند محوری حفظ کنند، می‌توانند باعث افزایش مجدد به سمت آستانه ۰٫۸۵ دلار شوند و نوسانات بالاتری را در بازار ایجاد کنند.

در خاتمه و صرف نظر از نتیجه، نظارت دقیق بر نوسانات قیمت بسیار مهم است؛ زیرا تأثیر متقابل بین این سطوح حمایت و مقاومت، نقش تعیین‌کننده‌ای در شکل دادن به مسیر قیمتی ریپل خواهد داشت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیل قیمت ریپل: امیدهایی برای بازگشت قیمت به مسیر صعودی وجود دارد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

بخوانید  مایکل ون دی‌ پوپ: آلت‌کوین‌ها به زودی صعودی می‌شوند
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2602511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها