تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :تحلیل قیمت شیبا اینو: آیا زمان فروش فرا رسیده؟

  • کد خبر : 2610681
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
لورس :تحلیل قیمت شیبا اینو: آیا زمان فروش فرا رسیده؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهدر پی جو بی‌ثبات بازار، قیمت شیبا اینو (SHIB) هم در آب‌های متلاطم حرکت می‌کند. از ۳۰ آگوست، قیمت این میم کوین از ۰٫۰۰۰۰۰۸۴۶ دلار به طور قابل‌توجهی کاهش یافت و به مرز ۰٫۰۰۰۰۰۷۳۹ دلار سقوط کرد. پس از ثبت زیان ۱۲٫۶۵ درصدی، در واکنش به افزایش عدم اطمینان در بازار، روند قیمت وارد فاز تثبیت شد.
با نگاهی دقیق‌تر به نمودار چهار ساعته، می‌توان مشاهده کرد که در نتیجه این پرایس اکشن، یک الگوی پرچم سه گوش (pennant pattern) در حال شکل‌گیری است.در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۷۵۹ دلار معامله می‌شود و بیش از ۲ درصد کاهش روزانه را متحمل شده است. تقویت‌کننده این روایت نزولی، کندل‌هایی هستند که در مقاومت‌های بالاسری رد شده‌اند که نشان می‌دهد یک معکوس نزولی دیگر در راه است.
در این میان، ارزیابی احساسات غالب هم نشان می‌دهد که فروشندگان ممکن است به زودی کنترل را در دست بگیرند و به طور بالقوه، شیبا را به زیر خط روند پایینی پرچم هدایت کنند. اگر این پیش‌بینی نزولی محقق شود، می‌توانیم شاهد کاهش ۷ درصدی قیمت SHIB باشیم که پشتیبانی ۰٫۰۰۰۰۰۷ دلاری را آزمایش می‌کند.
در حالی که ی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در پی جو بی‌ثبات بازار، قیمت شیبا اینو (SHIB) هم در آب‌های متلاطم حرکت می‌کند. از ۳۰ آگوست، قیمت این میم کوین از ۰٫۰۰۰۰۰۸۴۶ دلار به طور قابل‌توجهی کاهش یافت و به مرز ۰٫۰۰۰۰۰۷۳۹ دلار سقوط کرد. پس از ثبت زیان ۱۲٫۶۵ درصدی، در واکنش به افزایش عدم اطمینان در بازار، روند قیمت وارد فاز تثبیت شد.

با نگاهی دقیق‌تر به نمودار چهار ساعته، می‌توان مشاهده کرد که در نتیجه این پرایس اکشن، یک الگوی پرچم سه گوش (pennant pattern) در حال شکل‌گیری است.shib-price-prediction-triangle-setup-hints-8-dropدر زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۷۵۹ دلار معامله می‌شود و بیش از ۲ درصد کاهش روزانه را متحمل شده است. تقویت‌کننده این روایت نزولی، کندل‌هایی هستند که در مقاومت‌های بالاسری رد شده‌اند که نشان می‌دهد یک معکوس نزولی دیگر در راه است.

در این میان، ارزیابی احساسات غالب هم نشان می‌دهد که فروشندگان ممکن است به زودی کنترل را در دست بگیرند و به طور بالقوه، شیبا را به زیر خط روند پایینی پرچم هدایت کنند. اگر این پیش‌بینی نزولی محقق شود، می‌توانیم شاهد کاهش ۷ درصدی قیمت SHIB باشیم که پشتیبانی ۰٫۰۰۰۰۰۷ دلاری را آزمایش می‌کند.

بخوانید  بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است

در حالی که یک سناریوی نزولی برای قیمت SHIB معتبرتر به نظر می‌رسد، لازم به ذکر است که الگوی مثلث امکان معکوس کردن روند قبلی را هم دارد. بنابراین، اگر قیمت از خط روند بالایی بشکند، خریداران ممکن است قیمت را به ۰٫۰۰۰۰۰۸۵ دلار برسانند.

شاخص‌های تکنیکال

باند بولینگر: محدوده باریک اندیکاتور باند بولینگر احساس عدم تصمیم‌گیری در میان معامله‌گران را نشان می‌دهد.

واگرایی/ همگرایی میانگین متحرک: علی‌رغم افزایش اندیکاتور MACD، پرایس اکشن که در حال ثبت اوج‌های پایین‌تر است، نشان می‌دهد که خریداران تأثیر قابل‌توجهی ندارند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیل قیمت شیبا اینو: آیا زمان فروش فرا رسیده؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610681

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها