تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

لورس :تحلیل قیمت شیبا اینو: نرخ شیباسوزی ۷۰۰ درصد افزایش یافت!

  • کد خبر : 2613494
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
لورس :تحلیل قیمت شیبا اینو: نرخ شیباسوزی ۷۰۰ درصد افزایش یافت!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۴ دقیقهشیبا اینو (SHIB) با فشار شدید فروش مواجه شده، و قیمت آن به ۰٫۰۰۰۰۰۷ دلار رسیده است. در بحبوحه احساسات نزولی که بازارهای میم کوین‌ها را فرا گرفته است، شیبا اینو نیز به همراه این روند گسترده، کاهش یافته است.
با این حال، تحولات اخیر در شبکه لایه ۲ شیباریوم، و افزایش قابل توجه نرخ توکن‌سوزی، کنجکاوی را در بین سرمایه‌گذاران این میم کوین برانگیخته است. در این مطلب رمزارز نیوز، پیامدهای این تحولات را بر قیمت شیبا اینو بررسی خواهیم کرد.
رشد فعالیت شبکه شیباریوم به دنبال شروعی پرتلاطم که با ترس، شک، عدم قطعیت بازار و مشکلات زیادی همراه بود، شبکه شیباریوم شروع به تثبیت و نشان دادن نشانه‌هایی از رشد کرده است. داده‌های شیباریوم اسکن نشان می‌دهند که در ۱ سپتامبر، تنها ۷۳۶۰۰ تراکنش پردازش شده است.
با این حال، این تعداد به طور پیوسته افزایش یافته و در ۱۱ سپتامبر به ۲۰۲۹۰۰ تراکنش رسیده است که نشان‌دهنده رشد قابل توجه ۱۷۵ درصدی فعالیت شبکه در کمتر از دو هفته است.
افزایش تعداد تراکنش‌های روزانه پیامدهای مثبتی دارد. اولاً، این امر نشان‌دهنده پذیرش گسترده‌تر شبکه و تقاضای فزاینده ب..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

شیبا اینو (SHIB) با فشار شدید فروش مواجه شده، و قیمت آن به ۰٫۰۰۰۰۰۷ دلار رسیده است. در بحبوحه احساسات نزولی که بازارهای میم کوین‌ها را فرا گرفته است، شیبا اینو نیز به همراه این روند گسترده، کاهش یافته است.

با این حال، تحولات اخیر در شبکه لایه ۲ شیباریوم، و افزایش قابل توجه نرخ توکن‌سوزی، کنجکاوی را در بین سرمایه‌گذاران این میم کوین برانگیخته است. در این مطلب رمزارز نیوز، پیامدهای این تحولات را بر قیمت شیبا اینو بررسی خواهیم کرد.

رشد فعالیت شبکه شیباریوم

به دنبال شروعی پرتلاطم که با ترس، شک، عدم قطعیت بازار و مشکلات زیادی همراه بود، شبکه شیباریوم شروع به تثبیت و نشان دادن نشانه‌هایی از رشد کرده است. داده‌های شیباریوم اسکن نشان می‌دهند که در ۱ سپتامبر، تنها ۷۳۶۰۰ تراکنش پردازش شده است.

بخوانید  استخراج بیت کوین به سخت ترین دوران رسیده است: رکورد سختی و هشرت پیک تعریف سپتامبر ۲۰۲۳

با این حال، این تعداد به طور پیوسته افزایش یافته و در ۱۱ سپتامبر به ۲۰۲۹۰۰ تراکنش رسیده است که نشان‌دهنده رشد قابل توجه ۱۷۵ درصدی فعالیت شبکه در کمتر از دو هفته است.shibarium-gains-shib-price-bullish

افزایش تعداد تراکنش‌های روزانه پیامدهای مثبتی دارد. اولاً، این امر نشان‌دهنده پذیرش گسترده‌تر شبکه و تقاضای فزاینده برای خدمات و توکن‌های میزبانی‌شده بر روی آن است. علاوه بر این، کارایی و پایداری بهبود‌یافته را در خود شبکه شیباریوم نمایان می‌کند.

طبق اظهارات قبل از راه‌اندازی شیباریوم توسط تیم شیبا اینو، اگر این روند صعودی ادامه یابد، به طور بالقوه می‌تواند سرعت نرخ توکن‌سوزی SHIB را تسریع کند. اگر رویداد با تقاضا مطابقت داشته باشد، می‌تواند باعث افزایش قیمت شیبا اینو شود.

نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو در حال افزایش است

در تأیید ظاهری ادعاهای تیم شیبا اینو، نرخ توکن‌سوزی SHIB نیز در این ماه افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است. داده‌ها نشان می‌دهند که تعداد توکن‌های سوزانده‌شده روزانه شیبا اینو به کمترین میزان در دو ماه گذشته، یعنی ۱۰٫۰۶ میلیون SHIB در ۱ سپتامبر کاهش یافته بود. با این حال، با بهبود فعالیت شبکه شیباریوم، نرخ توکن‌سوزی ۷۰۰ درصد افزایش یافته و به ۷۰٫۳ میلیون SHIB رسیده است.shibarium-gains-shib-price-bullish

بخوانید  ارز دیجیتال؛ بدون نیاز به سرمایه

توکن‌سوزی شامل حذف دائمی مقدار معینی از یک ارز دیجیتال از گردش با ارسال توکن‌ها به آدرسی است که نمی‌توان آنها را بازیابی کرد. با کاهش کل عرضه در گردش شیبا اینو، و در صورت ثابت ماندن تقاضا، افزایش مداوم نرخ توکن‌سوزی می‌تواند قیمت‌ SHIB را افزایش دهد. همبستگی بین رشد کشش شیباریوم و افزایش نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو بین ۱ و ۱۲ سپتامبر، ارتباط محکمی را بین این دو روند ایجاد می‌کند.

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو

شاخص‌های حیاتی درون زنجیره‌ای که در بالا مورد بحث قرار گرفت، نشان می‌دهند که شیبا اینو ممکن است تقاضای کافی برای دفاع از سطح حمایت ۰٫۰۰۰۰۰۷ دلار پیدا کند. داده‌های جهانی ورودی/خروجی پول حول قیمت(GIOM)، که توزیع قیمت‌های خرید را در بین دارندگان فعلی شیبا اینو نشان می‌دهد، این تصور را تقویت می‌کند. داده‌ها نشان می‌دهند که ۵۷۹۴۰ میلیون سرمایه‌گذار ۱۹٫۸ تریلیون توکن شیبا اینو را با حداکثر قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۷ دلار خریداری کرده‌اند. اگر نرخ توکن‌سوزی همچنان به افزایش خود ادامه دهد، این سرمایه‌گذاران ممکن است موقعیت خود را حفظ کنند و به طور بالقوه باعث افزایش قیمت شیبا اینو شوند.shibarium-gains-shib-price-bullish

بخوانید  نحوه ساخت کیف پول تراست ولت

با این حال، اگر خرس‌های بازار موفق به شکستن این سطح حمایتی شوند، قیمت شیبا اینو می‌تواند تا ۰٫۰۰۰۰۰۵ دلار کاهش یابد. از سوی دیگر، اگر ترس و شک در بازار میم‌کوین‌ها کاهش یابد، گاوها ممکن است شیبا اینو را به سمت ۰٫۰۰۰۰۱۰ دلار سوق دهند.

با این وجود، ۴۲۹۱۵۰ آدرس ۳۰۱٫۵ تریلیون SHIB را با حداقل قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۸ دلار خریداری کرده‌اند، و اگر این آدرس‌ها تصمیم به فروش داشته باشند، قیمت شیبا اینو با سقوط همراه خواهد شد. در نهایت اگر سطح مقاومتی مذکور شکسته شود، بازگشت سریع قیمت به ۰٫۰۰۰۰۱۰ دلار می‌تواند در میان گزینه‌ها باشد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیل قیمت شیبا اینو: نرخ شیباسوزی ۷۰۰ درصد افزایش یافت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2613494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها