تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

لورس :تحلیل قیمت پپه: آیا می‌توان انتظار رشد ۵۰ درصدی را داشت؟

  • کد خبر : 2611248
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
لورس :تحلیل قیمت پپه: آیا می‌توان انتظار رشد ۵۰ درصدی را داشت؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۳ دقیقهمیم کوین پپه (PEPE) از اواسط جولای در یک روند نزولی قرار گرفته است. در همان بازه زمانی، این میم کوین کف‌های پایین‌تر و سقف‌های پایین‌تری را به ثبت رساند و در زمان نگارش این خبر به ۰٫۰۰۰۰۰۰۶۹ دلار رسیده است. پپه در ماه آگوست بیش از ۳۵ درصد از ارزش خود را از دست داد.
حرکت قیمت در سه ماهه سوم باعث ایجاد یک کانال نزولی شد و بر قدرت فروشندگان تأکید کرد. با این حال، پپه نتوانسته است محدوده پایین کانال را شکست دهد. بنابراین، اگر حمایت ۰٫۰۰۰۰۰۰۶۹ دلار نتواند حفظ شود، می‌توانیم انتظار واکنش مثبت قیمت در محدوده پایین‌تر، نزدیک به ۰٫۰۰۰۰۰۰۶۳ دلار را داشته باشیم.
در صورت بازگشت، قیمت باید از سطح ۰٫۲۳ فیبوناچی اصلاحی در قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۸۷ دلار یا ۰٫۰۰۰۰۰۰۸۲ دلار عبور کند تا امکان هدف قرار دادن محدوده نزدیک به اوردر بلاک نزولی (OB) در قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۱۰۵ دلار را داشته باشد. این به معنی یک رالی صعودی و رشد ۵۰ درصدی خواهد بود.
اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار(SEC) صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم را تأیید کند، ‌می‌توانیم شاهد افزایش قیمت و شکل گرفتن روند صعودی در اواسط اکتبر باشیم..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

میم کوین پپه (PEPE) از اواسط جولای در یک روند نزولی قرار گرفته است. در همان بازه زمانی، این میم کوین کف‌های پایین‌تر و سقف‌های پایین‌تری را به ثبت رساند و در زمان نگارش این خبر به ۰٫۰۰۰۰۰۰۶۹ دلار رسیده است. پپه در ماه آگوست بیش از ۳۵ درصد از ارزش خود را از دست داد.

حرکت قیمت در سه ماهه سوم باعث ایجاد یک کانال نزولی شد و بر قدرت فروشندگان تأکید کرد. با این حال، پپه نتوانسته است محدوده پایین کانال را شکست دهد. بنابراین، اگر حمایت ۰٫۰۰۰۰۰۰۶۹ دلار نتواند حفظ شود، می‌توانیم انتظار واکنش مثبت قیمت در محدوده پایین‌تر، نزدیک به ۰٫۰۰۰۰۰۰۶۳ دلار را داشته باشیم.pepe-prints-a-new-low-a-recovery-likely

در صورت بازگشت، قیمت باید از سطح ۰٫۲۳ فیبوناچی اصلاحی در قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۸۷ دلار یا ۰٫۰۰۰۰۰۰۸۲ دلار عبور کند تا امکان هدف قرار دادن محدوده نزدیک به اوردر بلاک نزولی (OB) در قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۱۰۵ دلار را داشته باشد. این به معنی یک رالی صعودی و رشد ۵۰ درصدی خواهد بود.

بخوانید  تصمیم جدید بازار OpenSea صدای خالقان NFT را درآورد!

اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار(SEC) صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم را تأیید کند، ‌می‌توانیم شاهد افزایش قیمت و شکل گرفتن روند صعودی در اواسط اکتبر باشیم. در مقابل، ادامه فشار نزولی و یک شکست از کانال نزولی، می‌تواند پپه را با سرعت بیشتری به سمت پایین‌ترین قیمت خود در محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۰۵۱ دلار برساند.

در همین حال، دو شاخص قدرت نسبی (RSI) و جریان پول چایکین (CMF) در زمان نگارش این خبر، در وضعیت منفی و نزولی قرار داشتند که نشان‌دهنده ضعف در فشار خرید و جریان ورودی سرمایه بود.pepe-prints-a-new-low-a-recovery-likely

نرخ سود باز (Open Interest) پپه در محدوده ۱تا ۷ سپتامبر بهبود یافت، اما پس از آن مجدد کاهش پیدا کرد. این مورد نشان می‌دهد که تقاضا برای پپه در بازار مشتقات در آخر هفته کاهش یافته و خبر از یک روند نزولی کوتاه مدت می‌دهد.

با وجود احساسات نزولی حاکم، فروشندگان باید مراقب باشند. شاخص دلتای حجم تجمعی (CVD) در اواخر ماه آگوست کاهش یافته و قدرت نزولی فروشندگان را تقویت کرده است. اما از تاریخ ۷ سپتامبر، این شاخص نسبت به جهت حرکت قیمت، متغیر شد، به این معنا که قیمت ممکن است به هر دو جهت حرکت کند.

بخوانید  بیت کوین، اتریوم و تتر بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید هستند؟

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیل قیمت پپه: آیا می‌توان انتظار رشد ۵۰ درصدی را داشت؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2611248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها