تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :تحلیل قیمت پپه: آیا PEPE می‌تواند یک صفر خود را در ماه سپتامبر حذف ‌کند؟

  • کد خبر : 2607860
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۵۷
لورس :تحلیل قیمت پپه: آیا PEPE می‌تواند یک صفر خود را در ماه سپتامبر حذف ‌کند؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهدر میان افزایش اخیر فشار عرضه در بازار، قیمت پپه (PEPE) شکست قاطعی را از پایین‌ترین سطح حمایتی ماه آگوست، یعنی ۰٫۰۰۰۰۰۰۷۸ دلار نشان داد. از دست دادن این سطح حمایتی به افزایش فشار فروش و پتانسیل بالاتر برای ادامه روند نزولی اشاره دارد.
با این حال، عدم موفقیت فروشندگان PEPE در ارائه پیگیری مناسب، نشان‌دهنده ضعف در اعتقاد آنها است. حال سوالی که وجود دارد، این است که آیا خریداران می‌توانند از این عدم قطعیت برای بازپس‌گیری موقعیت‌های بالاتر استفاده کنند؟
علی‌رغم شکست حمایت ۰٫۰۰۰۰۰۰۷۸ دلاری در یکم سپتامبر، قیمت PEPE شاهد بازگشت فوری و صعود به بالای حمایت شکسته‌شده در روز بعد بود. در زمان نگارش این خبر، میم کوین پپه با قیمت نزدیک به ۰٫۰۰۰۰۰۰۸ دلار معامله می‌شود و یک رشد ۲ درصدی نسبت به روز گذشته دارد. اگر کندل روزانه بالای ۰٫۰۰۰۰۰۰۷۸ دلار بسته شود، شکست قبلی به عنوان تله خرسی علامت‌گذاری خواهد شد.
چنین سناریوهایی اغلب منجر به افزایش فشار خرید می‌شوند؛ زیرا فروشندگان به دام افتاده از موقعیت خود با خرید خارج می‌شوند. برای تأیید رالی بهبود، قیمت باید به بالاترین سطح یکم سپ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در میان افزایش اخیر فشار عرضه در بازار، قیمت پپه (PEPE) شکست قاطعی را از پایین‌ترین سطح حمایتی ماه آگوست، یعنی ۰٫۰۰۰۰۰۰۷۸ دلار نشان داد. از دست دادن این سطح حمایتی به افزایش فشار فروش و پتانسیل بالاتر برای ادامه روند نزولی اشاره دارد.

با این حال، عدم موفقیت فروشندگان PEPE در ارائه پیگیری مناسب، نشان‌دهنده ضعف در اعتقاد آنها است. حال سوالی که وجود دارد، این است که آیا خریداران می‌توانند از این عدم قطعیت برای بازپس‌گیری موقعیت‌های بالاتر استفاده کنند؟

علی‌رغم شکست حمایت ۰٫۰۰۰۰۰۰۷۸ دلاری در یکم سپتامبر، قیمت PEPE شاهد بازگشت فوری و صعود به بالای حمایت شکسته‌شده در روز بعد بود. در زمان نگارش این خبر، میم کوین پپه با قیمت نزدیک به ۰٫۰۰۰۰۰۰۸ دلار معامله می‌شود و یک رشد ۲ درصدی نسبت به روز گذشته دارد. اگر کندل روزانه بالای ۰٫۰۰۰۰۰۰۷۸ دلار بسته شود، شکست قبلی به عنوان تله خرسی علامت‌گذاری خواهد شد.pepe-price-prediction-will-pepe-coin-reclaim-0-00000

بخوانید  نگهداری و فروش بیت کوین برای بانک‌های آلمانی قانونی می‌شود!

چنین سناریوهایی اغلب منجر به افزایش فشار خرید می‌شوند؛ زیرا فروشندگان به دام افتاده از موقعیت خود با خرید خارج می‌شوند. برای تأیید رالی بهبود، قیمت باید به بالاترین سطح یکم سپتامبر در ۰٫۰۰۰۰۰۰۸۳ دلار صعود کند.

با این حال، توجه به این نکته ضروری است که این بهبود، همچنان تحت تاثیر الگوی کانال نزولی قرار دارد. قیمت پپه طی دو ماه گذشته شاهد روند نزولی ثابتی در محدوده این کانال بوده است. بنابراین، برای به دست آوردن تأیید بهتر شروع بازیابی، خریداران باید خط روند بالایی را بشکنند. این بریک آوت می‌تواند قیمت پپه را از مرز ۰٫۰۰۰۰۰۱ دلار فراتر ببرد.

شاخص قدرت نسبی: قرار داشتن RSI روزانه در منطقه اشباع فروش، می‌تواند خریداران بیشتری را برای ایجاد یک برگشت صعودی جذب کند.

باند بولینگر: افزایش باند پایینی اندیکاتور باند بولینگر، حمایت بیشتری را برای خریداران ایجاد خواهد کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

بخوانید  10 ارزی که در سال 2019 بهترین عملکرد را داشته‎اند

نوشته تحلیل قیمت پپه: آیا PEPE می‌تواند یک صفر خود را در ماه سپتامبر حذف ‌کند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2607860

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها