تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

لورس :تحلیل وضعیت بیت کوین و آلتکوین ها

  • کد خبر : 2607190
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۱۲
لورس :تحلیل وضعیت بیت کوین و آلتکوین ها
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیل بیت کوین بیت کوین در روز گذشته با یک ریزش حدودا ۵ درصدی از قیمت ۳۰ هزار دلاری به کانال ۲۹ هزار دلاری بازگشت. در تحلیل‌های قبلی بیت کوین به این کاهش قیمت اشاره کرده بودیم و طبق همان تحلیل انتظار داریم که بیت کوین تا محدوده ۲۸۷۰۰ دلار (باکس آبی) پایین بیاید. البته با اینکه محدوده ذکر شده یک منطقه خرید قوی به نظر می‌رسد ولی احتمال اینکه بیت تا کف کانال صعودی بلند مدت خود در حدود ۲۷۸۰۰ دلار پایین بیاید کم نیست. در حال حاضر پیشنهاد می‌شود که در روزهای آینده حرکت قیمت بیت کوین را از نزدیک زیر نظر داشته باشیم و ببینیم که در برخورد با مناطق ذکر شده چه عکس العملی را نشان می‌دهد.
تحلیل بیت کوین در نمودار روزانه
تحلیل اتریوم آلتکوین ها در روز گذشته فعالیت مشابه بیت کوین را از خود نشان دادند. اتر (ETH)، رمزارز بومی شبکه اتریوم نیز از این قاعده مستثنی نبود. اتر پس از نزدیک شدن به قیمت ۲۰۰۰ دلار و ثبت یک فیک بریک اوت، یک روند ریزشی را در پی گرفته بود و تاکنون درحال از دست دادن ارزش خود بوده است. در زمان نگارش مقاله قیمت اتریوم در حدود ۱۸۵۰ دلار نوسان می‌کند اما انتظار می‌رود که قیمت تا حمایت..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تحلیل بیت کوین

بیت کوین در روز گذشته با یک ریزش حدودا ۵ درصدی از قیمت ۳۰ هزار دلاری به کانال ۲۹ هزار دلاری بازگشت. در تحلیل‌های قبلی بیت کوین به این کاهش قیمت اشاره کرده بودیم و طبق همان تحلیل انتظار داریم که بیت کوین تا محدوده ۲۸۷۰۰ دلار (باکس آبی) پایین بیاید. البته با اینکه محدوده ذکر شده یک منطقه خرید قوی به نظر می‌رسد ولی احتمال اینکه بیت تا کف کانال صعودی بلند مدت خود در حدود ۲۷۸۰۰ دلار پایین بیاید کم نیست. در حال حاضر پیشنهاد می‌شود که در روزهای آینده حرکت قیمت بیت کوین را از نزدیک زیر نظر داشته باشیم و ببینیم که در برخورد با مناطق ذکر شده چه عکس العملی را نشان می‌دهد.

تحلیل بیت کوین در نمودار روزانه

تحلیل اتریوم

آلتکوین ها در روز گذشته فعالیت مشابه بیت کوین را از خود نشان دادند. اتر (ETH)، رمزارز بومی شبکه اتریوم نیز از این قاعده مستثنی نبود. اتر پس از نزدیک شدن به قیمت ۲۰۰۰ دلار و ثبت یک فیک بریک اوت، یک روند ریزشی را در پی گرفته بود و تاکنون درحال از دست دادن ارزش خود بوده است. در زمان نگارش مقاله قیمت اتریوم در حدود ۱۸۵۰ دلار نوسان می‌کند اما انتظار می‌رود که قیمت تا حمایت اصلی خود در حدود ۱۷۸۰ دلار (باکس سبز) و تلاقی آن با خط روند صعودی بلند مدت پایین بیاید.

بخوانید  مقامات آمریکایی ارز دیجیتال بانک مرکزی را متوقف می کنند

تحلیل بیت کوین تحلیل اتریوم 

تحلیل اتریوم در نمودار روزانه

در وضعیت فعلی به نظر می‌رسد که چند روزی شاهد ریزش‌ قیمت‌ها باشیم تا رمزارزها، بخصوص بیت کوین، به محدوده‌های انباشت اوردرهای خرید خود برسند تا روند فعلی تغییر کند.

۲.۵/۵ – (۲ امتیاز) منبع مقاله : مشاهده سلب مسئولیت :

مسئولیت سرمایه‌گذاری در هر پروژه تماما بر عهده سرمایه‌گذاران آن است، محتوا ی این صفحه به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت ارزینجا نمی باشد

کلمات کلیدی : تحلیل اتریوم تحلیل بیت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2607190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها