تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
1

لورس :تحلیل و پیش‌بینی قیمت ون؛ میم‌کوینی با ۵۵ درصد سوددهی در ۲۴ ساعت گذشته!

  • کد خبر : 2636431
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
لورس :تحلیل و پیش‌بینی قیمت ون؛ میم‌کوینی با ۵۵ درصد سوددهی در ۲۴ ساعت گذشته!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهقیمت ارز دیجیتال ون (WEN)، یک میم کوین محبوب و نسبتا جدید در بلاکچین سولانا، در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ درصد افزایش یافت و به ۰٫۰۰۰۱۳۹ دلار رسید. همزمان با این رشد قیمتی، حجم معاملات ۲۴ ساعته این میم کوین هم با یک رشد ۱۸۰ درصدی به بیش از ۸۷ میلیون دلار افزایش یافته است.
در حال حاضر، مقاومت موجود در سطح ۰٫۰۰۰۱۳۹ دلار منجر به اصلاح نزولی کوتاه مدت برای ون شده است، ولی اگر گاوها به اندازه کافی انعطاف‌پذیر باشند، می‌توانند کنترل اوضاع را دوباره به دست آورند و حرکت صعودی را ادامه دهند.اگرچه در حال حاضر به نظر می‌رسد که خرس‌ها حرکت صعودی را متوقف کرده‌اند، اما میانگین‌های متحرک ساده ۵۰ و ۱۰۰ و تقاطع صعودی این دو، سناریوی افزایش قیمت WEN را تقویت می‌کنند.
علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) از خط میانی ۵۰ درصد برگشته و به محدوده ۷۰ (منطقه اشباع خرید) صعود کرده که نشان‌دهنده فشار خرید شدید است.
بنابراین، اگر حرکت صعودی اخیر تداوم داشته باشد، گاوها این بار می‌توانند سطح ۰٫۰۰۰۱۵۳ دلار را هدف قرار دهند. در مقابل، اگر خرس‌ها به اصلاح فعلی ادامه دهند، می‌توانند قیمت را تا سطح ۰٫۰۰۰۱۰..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قیمت ارز دیجیتال ون (WEN)، یک میم کوین محبوب و نسبتا جدید در بلاکچین سولانا، در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ درصد افزایش یافت و به ۰٫۰۰۰۱۳۹ دلار رسید. همزمان با این رشد قیمتی، حجم معاملات ۲۴ ساعته این میم کوین هم با یک رشد ۱۸۰ درصدی به بیش از ۸۷ میلیون دلار افزایش یافته است.

در حال حاضر، مقاومت موجود در سطح ۰٫۰۰۰۱۳۹ دلار منجر به اصلاح نزولی کوتاه مدت برای ون شده است، ولی اگر گاوها به اندازه کافی انعطاف‌پذیر باشند، می‌توانند کنترل اوضاع را دوباره به دست آورند و حرکت صعودی را ادامه دهند.wen-price-prediction-wen-skyrockets-55-as-this-new-ai-meme-coin-races-towards-1-millioاگرچه در حال حاضر به نظر می‌رسد که خرس‌ها حرکت صعودی را متوقف کرده‌اند، اما میانگین‌های متحرک ساده ۵۰ و ۱۰۰ و تقاطع صعودی این دو، سناریوی افزایش قیمت WEN را تقویت می‌کنند.

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) از خط میانی ۵۰ درصد برگشته و به محدوده ۷۰ (منطقه اشباع خرید) صعود کرده که نشان‌دهنده فشار خرید شدید است.

بنابراین، اگر حرکت صعودی اخیر تداوم داشته باشد، گاوها این بار می‌توانند سطح ۰٫۰۰۰۱۵۳ دلار را هدف قرار دهند. در مقابل، اگر خرس‌ها به اصلاح فعلی ادامه دهند، می‌توانند قیمت را تا سطح ۰٫۰۰۰۱۰۷ دلار کاهش دهند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیل و پیش‌بینی قیمت ون؛ میم‌کوینی با ۵۵ درصد سوددهی در ۲۴ ساعت گذشته! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636431

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها