تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
0

لورس :ترامپ می‌گوید که بیت کوین جایگاه دلار را تصاحب خواهد کرد، این موضوع را باور کنیم؟

  • کد خبر : 2599221
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
لورس :ترامپ می‌گوید که بیت کوین جایگاه دلار را تصاحب خواهد کرد، این موضوع را باور کنیم؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهدونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده نسبت به کاهش تسلط دلار به عنوان ارز ذخیره جهانی ابراز نگرانی کرده است. وی به تضعیف دلار و تأثیر منفی احتمالی آن بر موقعیت جهانی ایالات متحده اشاره کرد. ترامپ برخی از تصمیمات سیاست داخلی انرژی و بدهی فزاینده ایالات متحده را به عنوان عوامل موثر در این کاهش مقصر دانست. در میان این نگرانی‌ها، بیت کوین به عنوان یک رقیب احتمالی برای ارز ذخیره جهان ظاهر می‌شود.
اظهارات ترامپ همزمان با ظهور بیت کوین است که در شبکه‌های غیرمتمرکز عمل می‌کند و توسط هیچ دولتی مهار نمی‌شود. ویژگی‌های منحصربه‌فرد بیت ‌کوین و پذیرش رو‌به‌رشد آن به ‌عنوان یک دارایی و وسیله مبادله، این ارز دیجیتال را به یک جایگزین جذاب، به ‌ویژه در مواجهه با بدهی‌های فزاینده ایالات متحده، تبدیل کرده است. در حالی که هنوز برای اعلام بیت کوین به عنوان جایگزینی برای دلار زود است، محبوبیت و پذیرش فزاینده آن باعث ایجاد بحث‌هایی در مورد نقش احتمالی آن در سیستم مالی جهانی شده است. اظهارات ترامپ بر عدم اطمینان فزاینده پیرامون آینده تسلط دلار به عنوان ارز ذخیره جهانی تاکید می‌کند. ه..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده نسبت به کاهش تسلط دلار به عنوان ارز ذخیره جهانی ابراز نگرانی کرده است. وی به تضعیف دلار و تأثیر منفی احتمالی آن بر موقعیت جهانی ایالات متحده اشاره کرد. ترامپ برخی از تصمیمات سیاست داخلی انرژی و بدهی فزاینده ایالات متحده را به عنوان عوامل موثر در این کاهش مقصر دانست. در میان این نگرانی‌ها، بیت کوین به عنوان یک رقیب احتمالی برای ارز ذخیره جهان ظاهر می‌شود.

اظهارات ترامپ همزمان با ظهور بیت کوین است که در شبکه‌های غیرمتمرکز عمل می‌کند و توسط هیچ دولتی مهار نمی‌شود. ویژگی‌های منحصربه‌فرد بیت ‌کوین و پذیرش رو‌به‌رشد آن به ‌عنوان یک دارایی و وسیله مبادله، این ارز دیجیتال را به یک جایگزین جذاب، به ‌ویژه در مواجهه با بدهی‌های فزاینده ایالات متحده، تبدیل کرده است. در حالی که هنوز برای اعلام بیت کوین به عنوان جایگزینی برای دلار زود است، محبوبیت و پذیرش فزاینده آن باعث ایجاد بحث‌هایی در مورد نقش احتمالی آن در سیستم مالی جهانی شده است. اظهارات ترامپ بر عدم اطمینان فزاینده پیرامون آینده تسلط دلار به عنوان ارز ذخیره جهانی تاکید می‌کند. همان‌طور که چشم‌انداز مالی تکامل می‌یابد، نقش بیت کوین در تغییر شکل اقتصاد جهانی همچنان موضوعی قابل توجه و حدس و گمان است.

بخوانید  خرید و فروش استیبل کوین‌ها در کانادا ممنوع شد، علت چیست؟

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ترامپ می‌گوید که بیت کوین جایگاه دلار را تصاحب خواهد کرد، این موضوع را باور کنیم؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2599221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها