تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :ترید در دنیای معاملات با چراغ

  • کد خبر : 2618965
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۲۲
لورس :ترید در دنیای معاملات با چراغ
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :طعم شیرین چندین برابر کردن دارایی ظرف مدت زمان مشخص، از طریق سرمایه‌گذاری و معامله در بازارهای مالی، همان چیزی است که افراد را به سمت این بازارها سوق میدهد. این روزها، خیلی از افراد را میبینیم که ورود سرمایه‌هایشان به دنیای معاملات را بر راکد نگه داشتن […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

طعم شیرین چندین برابر کردن دارایی ظرف مدت زمان مشخص، از طریق سرمایه‌گذاری و معامله در بازارهای مالی، همان چیزی است که افراد را به سمت این بازارها سوق میدهد. این روزها، خیلی از افراد را میبینیم که ورود سرمایه‌هایشان به دنیای معاملات را بر راکد نگه داشتن و ذخیره آنها در حسابهای بانکی، ترجیح میدهند. واقعیت ماجرا این است که در بازارهای جهانی مثل بورس، ارز دیجیتال، فارکس و …، فرصتهای زیادی برای کسب سود وجود دارد. اما نه برای همه! بی تعارف بگوییم. با دو دو تا چهار تا کردن سر سری و توسل به پیشنهادات دوستان و آشنایان، نمیتوان یک شبه ره صد ساله رفت و جام موفقیت در سرمایه‌گذاری را از آن خود کرد. به شانس و اقبال و هر چه پیش آید خوش آید هم دل نبندید! هیچ سرمایه‌گذار موفقی در دنیا وجود ندارد که با این افکار وارد میدان شده باشد.

چراغ به عنوان منبع و راهنمای مطمئن برای ورود شما به بازار سرمایه‌گذاری، میگوید  موفقیت در بازارهای مالی، چیزی فراتر از اینهاست! برای موفقیت در این عرصه، بایستی حساب شده عمل کنید. شما باید:

آموزش ببینید، آموزش ببینید و باز هم آموزش ببینید!

یک سرمایه‌گذاری موفق به سادگی اتفاق نمی‌افتد. اول از همه باید آموزش ببینید و سطح دانش و آگاهی خود در زمینه معامله و سرمایه‌گذاری را بالا ببرید. درست تحلیل کردن را بیاموزید. دنیای سرمایه‌گذاری پر از شایعات رنگارنگ است! اینکه فلان سهم را بفروشید که دیگر قیمتش بالاتر از این نخواهد رفت، با سرمایه‌گذاری در فلان سهام، یک ماهه سود کلان میکنید، فلان کارگزاری کلاهبردار است و کلی موارد این چنینی دیگر. در صورتی که سواد معاملاتی خود را بالا ببرید، هیچ کدام از این اخبار را بدون تحقیق باور نخواهید کرد. پس آموزش ببینید، آموزش ببینید و باز هم آموزش ببینید! اما این  بدان معنا نیست که معامله‌گران آموزش دیده و حرفه‌ای هرگز در معاملات خود شکست نخواهند خورد. ضرر در معاملات عنصر جدایی‌ناپذیر تمام بازارهای مالی است.

در کارگزاری‌ها و بروکرهای معتبر ثبت نام کنید.

از دیگر مواردی که برای موفقیت در بازارهای مالی نیاز دارید، انتخاب یک کارگزاری و بروکر مناسب است. در واقع بروکر و کارگزاری به عنوان رابط میان شما و بازار سرمایه‌گذاری هستند. با انتخاب صحیح این موارد، قطعاً یک پله به سمت موفقیت نزدیک خواهید شد. وضعیت امنیت و اعتبار کارگزاری و بروکر، تنوع خدمات و حساب‌های معاملاتی در آن، سرعت اجرای سفارشات، میزان کارمزد، اسپرد و …، از جمله مواردی هستند که حتما باید به آنها توجه کنید.

یک صرافی مطمئن انتخاب نمایید.

دقت نمایید که انتخاب یک صرافی مطمئن و معتبر، کمک میکند تا با محدودیت کمتری در بازارهای مالی فعالیت کنید. برای معامله در این بازارها، معمولا باید از ارزهای بین‌المللی مثل دلار و یورو استفاده نمایید. اما زیر ساختهای مالی در کشور ایران به گونه‌ای نیست که از طریق پرداختهای اینترنتی معاملات خود را انجام دهید. بنابراین شما عملا به یک واسطه مطمئن برای تبدیل یا به اصطلاح چنج کردن پول‌هایتان نیاز دارید.

👈با توجه به تحریم‌های کنونی علیه کشور ایران، در انتخاب بروکر و صرافی باید با دقت بیشتری عمل نمایید.👉

با یک مشاور مطمئن مشورت کنید.

موفقیت در بازارهای مالی بین‌المللی، مشورت با یک مشاور مطمئن که مشاوره‌های درست و مطئن در اختیارتان قرار دهد را نیز میطلبد. کسی را انتخاب کنید که از خودتان بالاتر باشد و به قول معروف خاک صحنه خورده باشد! این افراد اطلاعات کاملی نسبت به سرمایه‌گذاری و فعالیتهای مالی دارند. پس نقش مهمی در پیشبرد اهداف شما و موفقیتتان ایفا خواهند کرد.

همین حالا در سایت چراغ ثبت نام کنید!

چراغ به عنوان پایگاه بررسی صرافی ارز دیجیتال، بروکر فارکس و کارگزاری بورس با در اختیار قرار دادن امکانات و خدمات متنوعی که در بالا به آنها اشاره کردیم، به شما در مسیر سرمایه‌گذاری درست و کارآمد کمک خواهد کرد. خدماتی که در سایت چراغ دریافت خواهید کرد شامل موارد زیر هستند:

🔸آموزش‌های جامع و ساده برای ورود به بازارهای مالی همچون بورس، فارکس، ارز دیجیتال و …

🔸بررسی شرایط و اعتبار بروکرها و صرافیها

🔸ورود و ثبت نام در بروکرها و صرافیها

🔸اشتراک تجارب و نظرات با تریدرهای دیگر

🔸ارائه آخرین اخبار اقتصادی

🔸لایو ترید رایگان و روزانه

🔸مشاوره و پشتیبانی آنلاین

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2618965

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها