تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :تریلیون ها شیبا اینو از بایننس ایالات متحده انتقال یافت

  • کد خبر : 2598535
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تریلیون ها شیبا اینو از بایننس ایالات متحده انتقال یافت سرویس محبوب ردیابی بلاکچین Whale Alert که تراکنش‌های ارزهای دیجیتال بزرگ را ردیابی می‌کند، مقدار زیادی از کوین‌های شیبا اینو را شناسایی کرده است که از صرافی Binance.US منتقل شده‌اند. ارزش این معامله کمتر از ۱۸۷۷۱۵۷۰ دلار آمریکا نیست.
در این میان، SHIB همچنان موقعیت‌های خود را در بازار از دست می‌دهد و علی‌رغم راه‌اندازی آتی بلاکچین لایه ۲ خود، Shibarium، با ارزش بازار به جایگاه بیستم بازگردانده شده است.
به ازای هر داده به اشتراک گذاشته شده توسط Whale Alert، در مجموع ۲,۴۱۶,۸۳۶,۶۵۶,۶۷۶ شیبا اینو در یک تراکنش واحد، ۱۱ ساعت پیش از صرافی ارز دیجیتال منتقل شد.
Whale Alert نشان می دهد که این تریلیون ها SHIB به یک کیف پول ناشناس منتقل شده است. با این حال، جزئیات ارائه شده توسط Arkham Intelligence نشان می دهد که این آدرس متعلق به Binance.US است. این پلتفرم انتقال های متعدد شیبا اینو را بین کیف پول های داخلی این صرافی پیشرو ارز دیجیتال نشان می دهد. با این حال، تراکنش فوق‌الذکر که دارای ۲.۴ تریلیون SHIB بود، توسط Arkham ذکر نشد و فقط هزارا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تریلیون ها شیبا اینو از بایننس ایالات متحده انتقال یافت

سرویس محبوب ردیابی بلاکچین Whale Alert که تراکنش‌های ارزهای دیجیتال بزرگ را ردیابی می‌کند، مقدار زیادی از کوین‌های شیبا اینو را شناسایی کرده است که از صرافی Binance.US منتقل شده‌اند. ارزش این معامله کمتر از ۱۸۷۷۱۵۷۰ دلار آمریکا نیست.

در این میان، SHIB همچنان موقعیت‌های خود را در بازار از دست می‌دهد و علی‌رغم راه‌اندازی آتی بلاکچین لایه ۲ خود، Shibarium، با ارزش بازار به جایگاه بیستم بازگردانده شده است.

به ازای هر داده به اشتراک گذاشته شده توسط Whale Alert، در مجموع ۲,۴۱۶,۸۳۶,۶۵۶,۶۷۶ شیبا اینو در یک تراکنش واحد، ۱۱ ساعت پیش از صرافی ارز دیجیتال منتقل شد.

Whale Alert نشان می دهد که این تریلیون ها SHIB به یک کیف پول ناشناس منتقل شده است. با این حال، جزئیات ارائه شده توسط Arkham Intelligence نشان می دهد که این آدرس متعلق به Binance.US است. این پلتفرم انتقال های متعدد شیبا اینو را بین کیف پول های داخلی این صرافی پیشرو ارز دیجیتال نشان می دهد. با این حال، تراکنش فوق‌الذکر که دارای ۲.۴ تریلیون SHIB بود، توسط Arkham ذکر نشد و فقط هزاران و میلیون‌ها شیبا اینو را نشان می‌دهد که توسط صرافی Binance.US در داخل جابجا شده‌اند.

بخوانید  چطور از آربیتراژ بیت کوین در بازار ارز دیجیتال کسب درآمد کنیم؟

اکسپلورر Shibburn نشان می دهد که تلاش های ارتش SHIB برای کاهش عرضه در گردش در حال کاهش است. در طول ۲۴ ساعت گذشته، این تلاش ها به سوزاندن ۸۴,۹۴۶,۸۸۹ SHIB کمک کرده است. از نظر درصد، این ۲۲.۱۶ درصد کمتر از چیزی است که در روز چهارشنبه، زمانی که ارتش SHIB موفق شد بیش از ۱۰۰ میلیون توکن شیبا اینو را به آتش بکشد، تخریب شد.

همانطور که قبلا گزارش شد، در روز چهارشنبه، یک نهنگ خفته SHIB بیدار شد و تکه ای از بیش از ۷۷.۵ میلیون شیبا اینو را به یک کیف پول مرده منتقل کرد. بر اساس داده های ارائه شده توسط Etherscan، آدرس ارسال تقریباً ۲.۲ سال غیرفعال باقی مانده بود. در طول شب، بیشترین مقدار شیبا اینو که توسط علاقه مندان و نهنگ های SHIB سوزانده شد، در مجموع به ۳۳,۰۰۶,۵۲۴ SHIB میم کوین رسید. به طور کلی، تا کنون ۲۰ تراکنش انجام شده است که ۸۵ میلیون شیبا اینو فوق الذکر را سوزانده است.

بخوانید  نسخه‌ی جدید صرافی فرهاد اکسچنج منتشر شد!

منبع: U.Today

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2598535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها