تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
1

لورس :تست دروغ سنجی بایننس از رونالدو با چه هدفی انجام شد؟

  • کد خبر : 2607938
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
لورس :تست دروغ سنجی بایننس از رونالدو با چه هدفی انجام شد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تست دروغ سنجی بایننس از رونالدو با چه هدفی انجام شد؟ لباسی با طرح لوگوی صرافی بایننس را پوشیده است، آرام به نظر می‌رسد و با لبخند در مقابل دو نفر از پرسشگران قرار گرفته است تا تست دروغ سنجی انجام دهد. این نمایی از ویدیو تبلیغاتی و سرگرم‌کننده صرافی بایننس با کریستیانو رونالدو است. فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال قبلا گفته بود که به تجارت علاقمند است و قصد دارد تاجر موفقی شود. برهمین اساس احتمالا تازه‌ترین همکاری او با بایننس صرفا یک تبلیغات ساده نیست. آیا رونالدو روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کند؟
به گزارش والکس و به نقل از cryptopotato، برخلاف انتظار در تست دروغ سنجی صرافی بایننس هیچ سوال غیرفوتبالی و حتی کریپتویی از رونالدو پرسیده نمی‌شود. پرسشگران که ژست بازجوها را به خود گرفته‌اند در اتاقی تاریک صرفا سوالات کلیشه‌ای را مطرح می‌کنند. آیا فرگوسن بهترین مربی تاریخ بود؟ پرسش‌هایی که رونالدو گاهی از پاسخ بله یا خیر گفتن به آن‌ها طفره می‌رود. اما مهم‌ترین سوالاتی که در ذهن جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد شده این است که اگر این ویدیو را صرفا یک تبلیغات ساده در نظر نگیریم پس هدف ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تست دروغ سنجی بایننس از رونالدو با چه هدفی انجام شد؟

لباسی با طرح لوگوی صرافی بایننس را پوشیده است، آرام به نظر می‌رسد و با لبخند در مقابل دو نفر از پرسشگران قرار گرفته است تا تست دروغ سنجی انجام دهد. این نمایی از ویدیو تبلیغاتی و سرگرم‌کننده صرافی بایننس با کریستیانو رونالدو است. فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال قبلا گفته بود که به تجارت علاقمند است و قصد دارد تاجر موفقی شود. برهمین اساس احتمالا تازه‌ترین همکاری او با بایننس صرفا یک تبلیغات ساده نیست. آیا رونالدو روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کند؟

به گزارش والکس و به نقل از cryptopotato، برخلاف انتظار در تست دروغ سنجی صرافی بایننس هیچ سوال غیرفوتبالی و حتی کریپتویی از رونالدو پرسیده نمی‌شود. پرسشگران که ژست بازجوها را به خود گرفته‌اند در اتاقی تاریک صرفا سوالات کلیشه‌ای را مطرح می‌کنند. آیا فرگوسن بهترین مربی تاریخ بود؟ پرسش‌هایی که رونالدو گاهی از پاسخ بله یا خیر گفتن به آن‌ها طفره می‌رود. اما مهم‌ترین سوالاتی که در ذهن جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد شده این است که اگر این ویدیو را صرفا یک تبلیغات ساده در نظر نگیریم پس هدف پنهان بایننس از ادامه همکاری با رونالدو چیست؟ آیا در آینده باید شاهد موارد بیشتری از این دست باشیم؟

بخوانید  معرفی بهترین ایردراپ‌های 2023 + کسب ارز دیجیتال رایگان و بدون ریسک!
cristiano-ronaldo-takes-lie-detector-test-for-binance
تست دروغ سنجی بایننس از رونالدو

هنوز جواب مشخصی برای پاسخ به این پرسش‌ها وجود ندارد. شرکت رونالدو در تست دروغ سنجی تقریبا دو ماه پس از راه‌اندازی دومین مجموعه توکن غیرقابل تعویض (NFT) او به نام «Forever CR7: The GOAT» در بایننس انجام می‌شود. کریستیانو رونالدو و صرافی بایننس در ژوئن ۲۰۲۲ یک همکاری انحصاری چند ساله برای ایجاد مجموعه‌های NFT امضا کردند که طرفداران رونالدو را به فضای Web3 جذب کند. رونالدو به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال با پنج توپ طلا، ۸۵۰ گل حرفه‌ای، ده‌ها رکورد باورنکردنی و میلیون‌ها دنبال‌کننده در فضای مجازی و حقیقی، به چنان چهره تاثیرگذاری تبدیل شده است که ورودش به هرجایی و هر زمینه و موضوعی همه توجهات را به آن‌جا جلب می‌کنند.

رونالدو اولین مجموعه NFT خود را با برچسب “CR7” در نوامبر منتشر کرد. مجموعه جدید لحظات گلزنی رونالدو را از دوران حرفه‌ای او به تصویر می‌کشد، از جمله گل قیچی برگردان رونالدو مقابل یوونتوس در سال ۲۰۱۸ که CR7 آن را بهترین گل خود می‌داند اما دستگاه دروغ سنج بایننس این را رد می‌کند! موضوعی که باعث تعجب او می‌شود و توضیح می‌دهد که این گل در دسته زیباترین و سخت‌ترین گل‌ها قرار دارد.

بخوانید  سقوط قیمت بیت کوین به ۸۰۰۰ دلار؛ سیر نزولی بازار ارزهای دیجیتال ادامه دارد

مدیر عامل بایننس می‌گوید کاربرانی که نادرترین NFTهای مجموعه جدید رونالدو را خریداری کنند می‌توانند فرصتی برای ملاقات خصوصی با او داشته باشند. رونالدو از ادامه عرضه NFTهای مرتبط با خود استقبال کرده است و احتمالا با گذشت زمان مجموعه‌های NFT بیشتری از او در بایننس منتشر می‌شود. اما سوالی اصلی و هیجان‌انگیزی که جواب آن را فعلا نمی‌دانیم این است که رونالدو روی کدام رمزارز سرمایه‌گذاری کرده یا سرمایه‌گذاری خواهد کرد؟ نظر شما چیست؟

نوشته های مشابه

  • تست دروغ سنجی بایننس از رونالدو تست دروغ سنجی بایننس از رونالدو با چه هدفی انجام شد؟ ۱۴ شهریور ۱۴۰۲
  • کاهش قیمت گالا گیمز کاهش ۸ درصدی قیمت گالا گیمز (توکن GALA) و بررسی علت آن ۱۳ شهریور ۱۴۰۲
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2607938

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها