تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

لورس :تشکیل الگوی صعودی سر و شانه معکوس در نمودار سولانا؛ برای خرید آماده شویم؟

  • کد خبر : 2621090
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
لورس :تشکیل الگوی صعودی سر و شانه معکوس در نمودار سولانا؛ برای خرید آماده شویم؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهدر ماه سپتامبر، ارز دیجیتال سولانا (SOL) به صورت جانبی معامله شد و در حدود ۱۹ دلار در نوسان بود. در حالی که در طول این تثبیت، هیچ پیشرفتی در هر دو جهت مشاهده نشد، نگاهی به نمودار روزانه سولانا، شکل‌گیری یک الگوی برگشتی صعودی به نام سر و شانه معکوس را نشان می‌دهد.
همزمان با بهبود اخیر در بازار کریپتو، خریداران توانستند قیمت سولانا را از خط گردن این الگو بالاتر ببرند که نشان‌دهنده پتانسیل رشد بیشتر است.با رشد روزانه ۶٫۸۵ درصدی، قیمت سولانا یک بریک آوت قاطع را از مقاومت خط گردن الگوی سر و شانه معکوس تجربه کرده است. این الگو اغلب در پایین‌ترین سطح بازار مشاهده می‌شود و یک نشانه‌ اولیه از بازگشت صعودی است.
در زمان نگارش این خبر، سولانا در محدوده ۲۱٫۶۵ دلار معامله می‌شود. اگر قیمت بالاتر از سطح بریک آوت باقی بماند، خریداران حمایت مناسبی از این سطح برای تقویت رالی خواهند داشت.
رالی پس از بریک آوت احتمالاً قیمت سولانا را ۱۷ درصد افزایش خواهد داد تا آن را به مرز ۲۵ دلار برساند. نگاهی به بازه زمانی بزرگ‌تر نشان می‌دهد که قیمت SOL از اول ژانویه تحت تأثیر الگوی کانال افزایشی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در ماه سپتامبر، ارز دیجیتال سولانا (SOL) به صورت جانبی معامله شد و در حدود ۱۹ دلار در نوسان بود. در حالی که در طول این تثبیت، هیچ پیشرفتی در هر دو جهت مشاهده نشد، نگاهی به نمودار روزانه سولانا، شکل‌گیری یک الگوی برگشتی صعودی به نام سر و شانه معکوس را نشان می‌دهد.

همزمان با بهبود اخیر در بازار کریپتو، خریداران توانستند قیمت سولانا را از خط گردن این الگو بالاتر ببرند که نشان‌دهنده پتانسیل رشد بیشتر است.bullish-pattern-in-play-sets-sol-price-recovery-to-hit-25با رشد روزانه ۶٫۸۵ درصدی، قیمت سولانا یک بریک آوت قاطع را از مقاومت خط گردن الگوی سر و شانه معکوس تجربه کرده است. این الگو اغلب در پایین‌ترین سطح بازار مشاهده می‌شود و یک نشانه‌ اولیه از بازگشت صعودی است.

در زمان نگارش این خبر، سولانا در محدوده ۲۱٫۶۵ دلار معامله می‌شود. اگر قیمت بالاتر از سطح بریک آوت باقی بماند، خریداران حمایت مناسبی از این سطح برای تقویت رالی خواهند داشت.

رالی پس از بریک آوت احتمالاً قیمت سولانا را ۱۷ درصد افزایش خواهد داد تا آن را به مرز ۲۵ دلار برساند. نگاهی به بازه زمانی بزرگ‌تر نشان می‌دهد که قیمت SOL از اول ژانویه تحت تأثیر الگوی کانال افزایشی، روند بهبود را طی کرده است.

تا زمانی که خط روند حمایتی این الگو دست‌نخورده باقی بماند، از یک اصلاح بزرگ برای این آلت کوین جلوگیری خواهد شد.

شاخص‌های تکنیکال

شاخص میانگین جهت‌دار: افزایش شیب ADX که با کندل بریک آوت مذکور همسو شده است، نشان می‌دهد که خریداران قدرت کافی برای یک رالی دیگر را دارند.

میانگین‌های متحرک نمایی: مقاومت موجود در میانگین‌ متحرک نمایی ۲۰۰ روزه در حدود ۲۲٫۲ دلار، یک منطقه عرضه بالا را در مسیر صعود سولانا ایجاد می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تشکیل الگوی صعودی سر و شانه معکوس در نمودار سولانا؛ برای خرید آماده شویم؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2621090

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها