تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
1

لورس :تشکیل واحد تخصصی ۴۰ نفره در لندن برای مقابله با مجرمان کریپتو

  • کد خبر : 2626867
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

پلیس متروپولیتن لندن یک تیم ۴۰ نفره برای بررسی جرایم مرتبط با کریپتو ایجاد کرد. به دلیل استفاده‌ی فزاینده از ارزهای دیجیتال در جرایم سازمان‌یافته، موارد کلاهبرداری کریپتو در بریتانیا ۴۱% افزایش یافته است.
خلاصه‌ی خبر در اقدامی قاطع برای مقابله با افزایش استفاده از ارزهای دیجیتال در فعالیت‌های مجرمانه، پلیس متروپولیتن لندن یک تیم ۴۰ نفره‌ی متخصص در تحقیقات ارزهای دیجیتال را تأسیس کرد. آمارهای اخیر شرکت حقوقی RPC، افزایش ۴۱ درصدی موارد گزارش شده در مورد کلاهبرداری کریپتو در بریتانیا را در سال گذشته نشان می‌دهد که به رقم خیره‌کننده‌ی ۳۰۶ میلیون پوند رسیده است. اقدامات قاطع پلیس افزایش ۴۱ درصدی پرونده‌های کلاهبرداری کریپتو در بریتانیا، که مجموعاً به ۳۰۶ میلیون پوند در سال می‌رسد، اقدام قاطع پلیس متروپولیتن لندن را برانگیخته است. ارزهای دیجیتال در حال حاضر به شدت درگیر جرایم سازمان‌یافته هستند و یک تیم تخصصی ۴۰ نفره برای مقابله با این موضوع ایجاد شده است.
اقدامات پیشگیرانه برای مبارزه با فعالیت‌های جنایی این گروه تخصصی از زمان تشکیل در ماه مه تاکنون ۷۴ مورد ارجاع اطلاعاتی دریافت کرده است ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

پلیس متروپولیتن لندن یک تیم ۴۰ نفره برای بررسی جرایم مرتبط با کریپتو ایجاد کرد. به دلیل استفاده‌ی فزاینده از ارزهای دیجیتال در جرایم سازمان‌یافته، موارد کلاهبرداری کریپتو در بریتانیا ۴۱% افزایش یافته است.

خلاصه‌ی خبر

  • در اقدامی قاطع برای مقابله با افزایش استفاده از ارزهای دیجیتال در فعالیت‌های مجرمانه، پلیس متروپولیتن لندن یک تیم ۴۰ نفره‌ی متخصص در تحقیقات ارزهای دیجیتال را تأسیس کرد.
  • آمارهای اخیر شرکت حقوقی RPC، افزایش ۴۱ درصدی موارد گزارش شده در مورد کلاهبرداری کریپتو در بریتانیا را در سال گذشته نشان می‌دهد که به رقم خیره‌کننده‌ی ۳۰۶ میلیون پوند رسیده است.

اقدامات قاطع پلیس

افزایش ۴۱ درصدی پرونده‌های کلاهبرداری کریپتو در بریتانیا، که مجموعاً به ۳۰۶ میلیون پوند در سال می‌رسد، اقدام قاطع پلیس متروپولیتن لندن را برانگیخته است. ارزهای دیجیتال در حال حاضر به شدت درگیر جرایم سازمان‌یافته هستند و یک تیم تخصصی ۴۰ نفره برای مقابله با این موضوع ایجاد شده است.

اقدامات پیشگیرانه برای مبارزه با فعالیت‌های جنایی

این گروه تخصصی از زمان تشکیل در ماه مه تاکنون ۷۴ مورد ارجاع اطلاعاتی دریافت کرده است که ۱۹ مورد از این ارجاعات، موجب آغاز تحقیقات جنایی فعال شده است. شبکه‌های جنایی به سمت ارزهای دیجیتال به ویژه بیت‌کوین جذب می‌شوند زیرا می‌توانند دارایی‌های خود را مخفی کنند و تراکنش‌های فرامرزی انجام دهند. این مساله برای مجریان قانون در سطح جهانی چالش‌برانگیز است.

نقش رو به گسترش ارزهای دیجیتال در سازمان‌های جنایی

بازرس کارآگاه Geoff Donoghue، که تیم تحقیقات ارزهای دیجیتال Met را رهبری می‌کند، تغییر قابل توجهی را در نحوه‌ی نگاه مجرمان به ارزهای دیجیتال برجسته کرد. ارزهای دیجیتال زمانی به عنوان یک گزینه‌ی خاص در نظر گرفته می‌شدند اما اکنون شواهد فزاینده اکنون نشان می‌دهد که آن‌ها در فعالیت‌های غیرقانونی مانند قاچاق مواد مخدر، تجارت اسلحه، استثمار انسان و سایر سازمان‌های مجرم و غیرانسانی مشارکت دارند.

چشم‌انداز نظارتی انگلستان

نوسانات بازار ارزهای دیجیتال کمترین تأثیر را بر عملیات مجرمانه داشته است. چشم‌انداز نظارتی بریتانیا برای تجارت کریپتو نامشخص است. بحث‌هایی در مورد طبقه‌بندی آن به عنوان نوعی قمار به دلیل ماهیت شرط‌بندی آنلاین آن وجود دارد. این رویکرد در تضاد با ایالات متحده است. در آمریکا رگولاتورها فعالانه اقدامات قانونی را علیه بازیگران برجسته در صنعت دنبال می‌کنند و موانع قانونی در بخش ارزهای دیجیتال را برجسته می‌کنند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2626867

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها