تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :تصمیم FED درباره نرخ بهره‌‌ + واکنش بیت کوین

  • کد خبر : 2599275
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
لورس :تصمیم FED درباره نرخ بهره‌‌ + واکنش بیت کوین
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تصمیم FED درباره نرخ بهره‌‌ + واکنش بیت کوین فدرال رزرو تصمیم خود را در مورد نرخ بهره طبق پیش بینی‌ها منتشر کرد. فدرال رزرو آمریکا سرانجام تصمیم خود در مورد نرخ بهره را با سرمایه گذاران در میان گذاشت.
تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره فدرال رزرو ایالات متحده سرانجام تصمیم خود را در مورد نرخ بهره به اشتراک گذاشت که همچنین به دنبال کنندگان بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتال مرتبط است. فدرال رزرو نرخ بهره را ۲۵ واحد افزایش داد. تقریباً کل بازار انتظار افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره را داشت. پس از یک سری افزایش سریع نرخ بهره در سال گذشته، که در آن فدرال رزرو با گام‌های غیرعادی بزرگ و سه چهارم نقطه‌ای در یک مقطع حرکت کرد، سیاست‌گذاران گفتند که اکنون بر اساس داده‌های دریافتی تصمیم‌گیری جلسه به جلسه را اتخاذ می‌کنند.
فدرال رزرو پیش بینی‌های اقتصادی و نرخ بهره سه ماهه خود را در نشست این هفته خود به روز نمی‌کند، اما سیاست گذاران فرصتی خواهند داشت تا در مورد داده‌های نظرسنجی بانکی سه ماهه بحث کنند که پس از سقوط بانک‌های منطقه‌ای در اوایل سال جاری اهمیت آن افزایش یافته است. پیش‌بینی‌های سیاست‌گذاران در ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تصمیم FED درباره نرخ بهره‌‌ + واکنش بیت کوین

فدرال رزرو تصمیم خود را در مورد نرخ بهره طبق پیش بینی‌ها منتشر کرد. فدرال رزرو آمریکا سرانجام تصمیم خود در مورد نرخ بهره را با سرمایه گذاران در میان گذاشت.

تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره

فدرال رزرو ایالات متحده سرانجام تصمیم خود را در مورد نرخ بهره به اشتراک گذاشت که همچنین به دنبال کنندگان بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتال مرتبط است. فدرال رزرو نرخ بهره را ۲۵ واحد افزایش داد. تقریباً کل بازار انتظار افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره را داشت. پس از یک سری افزایش سریع نرخ بهره در سال گذشته، که در آن فدرال رزرو با گام‌های غیرعادی بزرگ و سه چهارم نقطه‌ای در یک مقطع حرکت کرد، سیاست‌گذاران گفتند که اکنون بر اساس داده‌های دریافتی تصمیم‌گیری جلسه به جلسه را اتخاذ می‌کنند.

فدرال رزرو پیش بینی‌های اقتصادی و نرخ بهره سه ماهه خود را در نشست این هفته خود به روز نمی‌کند، اما سیاست گذاران فرصتی خواهند داشت تا در مورد داده‌های نظرسنجی بانکی سه ماهه بحث کنند که پس از سقوط بانک‌های منطقه‌ای در اوایل سال جاری اهمیت آن افزایش یافته است. پیش‌بینی‌های سیاست‌گذاران در ماه ژوئن نشان داد که فدرال رزرو به پایان چرخه افزایش نرخ خود نزدیک می‌شود. داده‌های جدید در مورد شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی، معیار ترجیحی FED برای تورم، نیز روز جمعه منتشر خواهد شد.

بخوانید  ۲ مانع مهم در رشد قیمت بیت کوین تا پایان ۲۰۲۳

منبع: bitcoinsistemi

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2599275

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها