تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :تعداد مارکت پلیس‌های nft چقدر است؟ لیست محبوب ترین ها ۲۰۲۳

  • کد خبر : 2604277
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
لورس :تعداد مارکت پلیس‌های nft چقدر است؟ لیست محبوب ترین ها ۲۰۲۳
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تعداد مارکت پلیس‌های nft چقدر است؟ لیست محبوب ترین ها ۲۰۲۳ آموزش بلاکچینارز دیجیتالدر این مقاله قصد داریم تا به بررسی مارکت پلیس‌های nft بپردازیم. اما قبل از آن باید بدانیم که nft چیست؟ nft یا توکن غیر قابل تعویض، نوعی ارز دیجیتال رمزنگاری شده است که سند مالکیت یک اثر مجازی یا دیجیتال را در فضای بلاک‌چین صادر می‌کند. از ویژگی‌های ان اف تی‌ها می‌توان به غیر قابل تعویض بودن، کمیابی و منحصر به فرد بودن آنها اشاره کرد. به گونه ای که هرچه این اثر کمیاب تر باشد، ارزش و قیمت بالاتری دارد.
با توجه به محبوبیت سرمایه گذاری در این حوزه، افراد زیادی این nft‌ها را تولید و به بازار عرضه می‌کنند و تعدادی نیز با خرید و فروش آنها کسب درآمد می‌کنند. به همین جهت در این مقاله به بررسی بهترین سایت‌های خرید و فروش ان اف تی خواهیم پرداخت تا شما را با مزایا و معایب هر یک آشنا کنیم. با ما همراه باشید.
فهرست مطالب
معرفی بهترین سایت خرید و فروش ان اف تی
بعد از اینکه فروش میلیونی توکن‌های ان اف تی در میان سرمایه گذاران سروصدا به پا کرد، نگاه بسیاری از هنرمندان و حتی مردن عادی به سمت این توکن‌ها چرخید و بسیاری از ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تعداد مارکت پلیس‌های nft چقدر است؟ لیست محبوب ترین ها ۲۰۲۳

  • آموزش بلاکچین
  • ارز دیجیتال

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی مارکت پلیس‌های nft بپردازیم. اما قبل از آن باید بدانیم که nft چیست؟ nft یا توکن غیر قابل تعویض، نوعی ارز دیجیتال رمزنگاری شده است که سند مالکیت یک اثر مجازی یا دیجیتال را در فضای بلاک‌چین صادر می‌کند. از ویژگی‌های ان اف تی‌ها می‌توان به غیر قابل تعویض بودن، کمیابی و منحصر به فرد بودن آنها اشاره کرد. به گونه ای که هرچه این اثر کمیاب تر باشد، ارزش و قیمت بالاتری دارد.

بخوانید  اوردر بوک چیست؟ آشنایی با دفتر سفارشات در ترید ارز دیجیتال

با توجه به محبوبیت سرمایه گذاری در این حوزه، افراد زیادی این nft‌ها را تولید و به بازار عرضه می‌کنند و تعدادی نیز با خرید و فروش آنها کسب درآمد می‌کنند. به همین جهت در این مقاله به بررسی بهترین سایت‌های خرید و فروش ان اف تی خواهیم پرداخت تا شما را با مزایا و معایب هر یک آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

معرفی بهترین سایت خرید و فروش ان اف تی

معرفی بهترین سایت‌های خرید و فروش ان اف تی

بعد از اینکه فروش میلیونی توکن‌های ان اف تی در میان سرمایه گذاران سروصدا به پا کرد، نگاه بسیاری از هنرمندان و حتی مردن عادی به سمت این توکن‌ها چرخید و بسیاری از آنها به ساخت این توکن‌ها روی آوردند. در این میان سایت‌هایی هستند که امکان ساخت، خرید و فروش nft را برای کاربران مهیا کرده اند که در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین‌های آنها خواهیم پرداخت.

سایت خرید و فروش ان اف تی سایت OpenSea

سایت OpenSea را می‌توان یکی از بهترین و بزرگ ترین مارکت پلیس‌های nft معرفی کرد که طیف وسیعی از توکن‌های غیر قابل تعویض را ارائه می‌دهد. این سایت بیش از ۷۰۰ پروژه را شامل می‌شود که از بین آنها می‌توان به هنر، دنیای مجازی، ورزش، کارت بازی، بازی‌های کلکسیونی و غیره اشاره کرد. در OpenSea نه تنها شما می‌توانید nftهای خود را به صورت رایگان بسازید. بلکه می‌توانید آنها را با آیتم‌های دیجیتالی منحصر به فرد توسعه دهید و به فروش بگذارید.

بخوانید  ایاس EOS (EOS) به زودی در صرافی بیت ترید

این سایت خرید و فروش ان اف تی یکی از بهترین حراجی‌ها محسوب می‌شود و در ازای دستمزد، ۲٫۵ درصد از قیمت فروش توکن را به خود اختصاص می‌دهد. از مزایای این سایت می‌توان به پشتیبانی انواع دارایی، ورود امن، کاربری آسان و هزینه معاملات و گس پایین اشاره کرد. اما خرید و فروش در این سایت نیاز به استفاده از کیف پول ارز دیجیتالی اختصاصی است.

مارکت پلیس‌ ان اف تی Rarrible

سایت رریبل نیز یکی از مارکت پلیس‌های nft است که تمرکز ویژه ای بر روی پروژه‌های هنری دارد. سازندگان ان اف تی می‌توانند در بستر این سایت اقدام به فروش خلاقیت‌های خود چون کتاب، آلبوم موسیقی، فیلم و یا هنر دیجیتال کنند. توکن RARI رمزارز این شبکه است که عنوان اولین توکن حاکمیت در حوزه ان اف تی را یدک می‌کشد. لازم به ذکر است که این سایت خرید و فروش ان اف تی تنها از شبکه اتریوم پشتیبانی می‌کند.

بخوانید  مهم‌ترین اصطلاحات ترید ارز دیجیتال

سایت Rarrible این امکان را به کاربران می‌دهد تا بدون دانش کدنویسی اقدام به ایجاد nft مورد نظر خود کنند. از ویژگی‌های این سایت می‌توان به کارمزد پایین و امنیت بالا اشاره کرد. یکی از معایب این سیستم واش تریدینگ است. واش تریدینگ درواقع نوعی دستکاری در بازار است که باعث می‌شود تا فعالیت‌های یک دارایی بالاتر دیده شود تا سرمایه گذاران زیادی را به سمت دارایی جذب کند.

مارکت پلیس‌ ان اف تی SuperRare

سایت SuperRare یک سایت خرید و فروش ان اف تی است که آثار هنری نایاب و با قیمت‌های بالا را برای فروش به نمایش می‌گذارد. این سایت نیز از شبکه اتریوم پشتیبانی می‌کند و دارای ارز دیجیتال اختصاصی Rare است. درحال حاضر، تنها هنرمندان محدودی در این مارکت پلیس فعالیت می‌کنند و تنها آثار با کیفیت بالا در آن خرید و فروش می‌شود.

کارمزد و هزینه گس در این پلتفرم نسبت به دیگر مارکت پلیس‌ها بالاتر است و ۱۵ درصد از فروش اصلی و ۳ درصد حق بیمه دریافت می‌کند. این سایت مناسب افرادی است که به دنبال آثار هنری خاص و منحصر به فرد هستند. و حاضرند در ازای خرید آنها مبلغ قابل توجهی پرداخت کنند. اما هنرمندان برای فروش آثار خود در SuperRare باید آثار خود را به آن ارسال و درصورت گرفتن تاییدیه به فروش برسانند.

بخوانید  کیف پول متامسک از معرفی تا آموزش کامل نصب و استفاده

مارکت پلیس‌ ان اف تی Foundation

سایت Foundation یکی دیگر از مارکت پلیس‌های nft است که تمرکز اصلی آن روی هنر دیجیتال است. این سایت با حجم معاملات بالا توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و بستری برای فروش آثار هنرمندان در شبکه اتریوم ایجاد کرده است. روال کار در این سایت به گونه ای است که هنرمندان پس از دریافت دعوتنامه، کیف پول متاماسک خود را به این پلتفرم متصل می‌کنند. و پس از بارگذاری آثار خود، می‌توانند آنها را در فرمت‌های مختلف به فروش برسانند.

این پلتفرم روی شبکه اتریوم فعالیت می‌کند و این امکان وجود دارد تا nftها را در هر پلتفرم دیگری که از اتریوم پشتیبانی می‌کند به اشتراک گذاشت. اما فعالیت حرفه ای در این سایت به این آسانی‌ها نیست و ملزم به دریافت دعوتنامه می‌باشد. همچنین، امکان اضافه کردن جزئیات اضافی به nft در زمان ساخت و فروش آنها وجود ندارد و می‌توان این موضوع را یکی از محدودین‌های اصلی این پلتفرم دانست.

بخوانید  حبس بیت‌کوین در مرز ۲۹ هزار دلار

مارکت پلیس‌ ان اف تی BakerySwap

BakerySwap یک سایت خرید و فروش ان اف تی است که بر روی شبکه بایننس اسمارت چین فعالیت می‌کند. توکن بومی این پلتفرم Bake نام دارد و یک مرکز کریپتو چند منظوره است که طیف وسیعی از خدمات مالی غیرمترمرکز را ارائه می‌دهد. این مارکت پلیس میزبان هنرهای دیجیتال و nft بازی‌هایی است که کاربران می‌توانند هزینه آنها را با توکن Bake پرداخت کنند.

در این پلتفرم می‌توانید با پر کردن فرم و آپلود اثر خود، آن را به فروش برسانید. از ویژگی‌های جذاب این پلتفرم می‌توان به اختصاص دادن درصدی بین ۰ تا ۵۰ درصد از مبلغ فروش آتی اثر به سازنده اولیه اشاره کرد. برای ایجاد nft در این سایت، باید مقداری BNB پرداخت کنید که قبل از هر اقدامی باید آن را به کیف پول خود منتقل کنید.

مارکت پلیس‌ ان اف تی AtomicMarket

AtomicMarket یک سایت خرید و فروش nft با نقدینگی مشترک است که توسط چند وب سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد. نقدینگی مشترک به معنای این است که هر چیزی که در این بازار فهرست شده در بازارهای دیگر نیز نشان داده می‌شود. این بازار دارایی‌های Atomic دارد که هر کسی می‌تواند از استانداردهای آن برای ایجاد دارایی‌های دیجیتال و خرید و فروش آنها استفاده کند.

بخوانید  دیپ فیک چیست؟ معرفی تکنولوژی Deepfakes

از ویژگی‌های این سایت می‌توان به قرار دادن علامت تیک در کنار nft‌های مجموعه‌های معروف اشاره کرد که به پیدا کردن توکن‌های واقعی و سودزا کمک شایانی می‌کند. به همین جهت این مارکت پلیس nft را می‌توان یکی از بازارهای محبوب خرید و فروش توکن معرفی کرد.

ان اف تی

سایت خرید و فروش ان اف تی، بستری برای کسب درآمد دلاری

مارکت پلیس‌های nft را می‌توان بستری برای کسب درآمد دلاری برای افراد علاقمند به آثار هنری دیجیتال، بازی و ورزش مجازی دانست. این افراد با ایجاد ان اف تی‌های منحصر به فرد، آنها را به فروش می‌رسانند و از این طریق به سود می‌رسند.

سایت‌های فعال زیادی در زمینه خرید و فروش ان اف تی‌ها وجود دارند که از جمله آنها می‌توان به OpenSea، Rarrible، SuperRare، Foundation، BakerySwap، AtomicMarket، Myth Market، KnownOrigin، Portion، Nifty Gateway، Decentraland، Zora، Mintable و غیره اشاره کرد. در این مقاله تنها به معرفی تعدادی از محبوب ترین آنها در بین کاربران پرداخته شده است.

بخوانید  معرفی کامل ارز دیجیتال لایت کوین Litecoin
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2604277

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها