تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
0

لورس :تعداد کیف پول بیت کوین (BTC) برای اولین بار از ۴۸ میلیون عبور کرد

  • کد خبر : 2607676
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶
لورس :تعداد کیف پول بیت کوین (BTC) برای اولین بار از ۴۸ میلیون عبور کرد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تعداد کیف پول بیت کوین (BTC) برای اولین بار از ۴۸ میلیون عبور کرد به گزارش زوم ارز، در ۳ سپتامبر ۲۰۲۳، تعداد کیف پول های دارای بیت کوین (BTC) به بالاترین حد خود یعنی ۴۸.۲۴ میلیون آدرس رسید. در میان اقدامات بی ثبات قیمت بیت کوین در هفته های اخیر، این دستاورد تاریخی بر عمیق تر شدن پذیرش جهانی تأکید دارد.
در ۳۰ آگوست، بیت کوین (BTC) به یک شاهکار برجسته دیگر دست یافت. در یک لحظه مهم برای ارز دیجیتال پیشرو جهان، تعداد آدرس های کیف پول بیت کوین از ۴۸ میلیون گذشت و بالاترین رکورد را در تاریخ ثبت کرد.
بیت کوین به ۴۸ میلیون آدرس کیف پول رسید بیت‌کوین به نقطه عطف دیگری در سفر دشوار خود به سوی پذیرش جریان اصلی جهانی به عنوان وسیله‌ای برای پرداخت غیرمتمرکز همتا به همتا و ذخیره دیجیتال ارزش رسیده است.
سرمایه گذاری رمزنگاری ساده شده است، پیش بینی قیمت بیت کوین را دریافت کنید
داده‌های پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین IntoTheBlock نشان می‌دهد که تعداد کل آدرس‌های دارای BTC در ۳۰ اوت ۲۰۲۳ به ۴۸ میلیون رسیده است. این دستاورد تاریخی بر پذیرش رو به رشد و علاقه گسترده به BTC به عنوان یک دارایی دیجیتال غی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تعداد کیف پول بیت کوین (BTC) برای اولین بار از ۴۸ میلیون عبور کرد

به گزارش زوم ارز، در ۳ سپتامبر ۲۰۲۳، تعداد کیف پول های دارای بیت کوین (BTC) به بالاترین حد خود یعنی ۴۸.۲۴ میلیون آدرس رسید. در میان اقدامات بی ثبات قیمت بیت کوین در هفته های اخیر، این دستاورد تاریخی بر عمیق تر شدن پذیرش جهانی تأکید دارد.

در ۳۰ آگوست، بیت کوین (BTC) به یک شاهکار برجسته دیگر دست یافت. در یک لحظه مهم برای ارز دیجیتال پیشرو جهان، تعداد آدرس های کیف پول بیت کوین از ۴۸ میلیون گذشت و بالاترین رکورد را در تاریخ ثبت کرد.

بیت کوین به ۴۸ میلیون آدرس کیف پول رسید

بیت‌کوین به نقطه عطف دیگری در سفر دشوار خود به سوی پذیرش جریان اصلی جهانی به عنوان وسیله‌ای برای پرداخت غیرمتمرکز همتا به همتا و ذخیره دیجیتال ارزش رسیده است.

بخوانید  بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۳

سرمایه گذاری رمزنگاری ساده شده است، پیش بینی قیمت بیت کوین را دریافت کنید

داده‌های پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین IntoTheBlock نشان می‌دهد که تعداد کل آدرس‌های دارای BTC در ۳۰ اوت ۲۰۲۳ به ۴۸ میلیون رسیده است. این دستاورد تاریخی بر پذیرش رو به رشد و علاقه گسترده به BTC به عنوان یک دارایی دیجیتال غیرمتمرکز تأکید می‌کند.

کیف پول بیت کوین (BTC) برای اولین بار از 48 میلیون عبور کرد بیت کوین (BTC) به ۴۸ میلیون آدرس کیف پول رسید | کل آدرس ها، سپتامبر ۲۰۲۳. منبع: IntoTheBlock

به طور کلی، افزایش آدرس‌های کیف پول زنجیره‌ای، پایگاه کاربر در حال گسترش در شبکه بیت‌کوین را منعکس می‌کند. نمودار بالا نشان می دهد که کاربران در سال ۲۰۲۳ ۵.۶۱ میلیون آدرس کیف پول بیت کوین جدید ایجاد کرده اند.

در مقایسه، تنها ۳.۶۲ میلیون آدرس کیف پول بیت کوین در سال ۲۰۲۲ ایجاد شد. نکته قابل توجه، این بدان معناست که با ۴ ماه باقی مانده، بیت کوین در حال حاضر از نرخ جذب کاربر در سال گذشته تا ۵۵٪ پیشی گرفته است.

بخوانید  ۳ ارز دیجیتال ضعیف که نباید آنها را معامله کنید کدام هستند؟

افزایش تعداد آدرس‌های کیف پول بیت‌کوین با روند گسترده‌تر محبوبیت رو به رشد بیت‌کوین و پذیرش ارزهای دیجیتال به‌عنوان یک طبقه دارایی جایگزین و هم به‌عنوان وسیله مبادله همسو است.

اکوسیستم بیت‌کوین در سال ۲۰۲۳ به پیروزی‌های مهمی دست یافته است. در حالی که توکن‌های BRC-20 NFT‌های سبک وزن را در اختیار سرمایه‌گذاران خرد قرار می‌دهند، انبوهی از برنامه‌های بیت‌کوین اسپات ETF توجه سرمایه‌گذاران یونیکورن TradFi را به خود جلب کرد.

از آنجایی که سرمایه‌گذاران نهادی بیشتری بیت‌کوین را می‌پذیرند، شرکت‌کنندگان خرده‌فروشی بیشتری را تشویق می‌کند تا با ایجاد آدرس‌های جدید وارد معرکه شوند.

به‌علاوه، این پیشرفت‌ها بر انعطاف‌پذیری شبکه بیت‌کوین تأکید می‌کند که علی‌رغم نوسانات بازار و بررسی‌های نظارتی، شکوفا شده است.

منبع: beincrypto.com a

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2607676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها