تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
0

لورس :تقویت BigQuery با ۱۱ بلاک‌چین جدید؛ حرکت تازه‌ی Google Cloud

  • کد خبر : 2619381
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

Google Cloud با افزودن پشتیبانی از ۱۱ بلاک‌چین جدید، BigQuery را تقویت می‌کند. این حرکت، امکان پرس‌و‌جوهای (کوئری‌های) زنجیره‌ای پیشرفته و ادغام آسان با برنامه‌هایی مانند Looker و Google Sheets را فراهم می‌کند.
خلاصه‌ی خبر Google Cloud پشتیبانی از ۱۱ بلاک‌چین دیگر را به BigQuery اضافه کرد. کاربران اکنون می‌توانند پرس‌و‌جوهای دقیق، مانند شمارش NFTهای ایجاد شده یا مقایسه‌ی کارمزد تراکنش در این زنجیره‌ها را انجام دهند. تقویت BigQuery با ۱۱ بلاک‌چین جدید Google Cloud با افزودن پشتیبانی از ۱۱ بلاک‌چین اضافی، BigQuery را گسترش داده است. این شبکه‌های جدید شامل Avalanche، Arbitrum، Cronos، Fantom، Near، Optimism، Polkadot، Polygon، Tron و شبکه‌های آزمایشی Polygon Mumbai و Ethereum Goerli هستند. کاربران می‌توانند از این گسترش برای انجام پرس‌و‌جوهای پیچیده در زنجیره، مانند نظارت بر ایجاد NFT و مقایسه‌ی کارمزد تراکنش‌ها در این بلاک‌چین‌های متنوع، استفاده کنند. گزینه‌های یکپارچه‌سازی با برنامه‌های کاربرپسند مانند Looker و Google Sheets نیز در دسترس هستند.
Google Cloud خدمات داده‌های کریپتوی خود ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

Google Cloud با افزودن پشتیبانی از ۱۱ بلاک‌چین جدید، BigQuery را تقویت می‌کند. این حرکت، امکان پرس‌و‌جوهای (کوئری‌های) زنجیره‌ای پیشرفته و ادغام آسان با برنامه‌هایی مانند Looker و Google Sheets را فراهم می‌کند.

خلاصه‌ی خبر

  • Google Cloud پشتیبانی از ۱۱ بلاک‌چین دیگر را به BigQuery اضافه کرد.
  • کاربران اکنون می‌توانند پرس‌و‌جوهای دقیق، مانند شمارش NFTهای ایجاد شده یا مقایسه‌ی کارمزد تراکنش در این زنجیره‌ها را انجام دهند.

تقویت BigQuery با ۱۱ بلاک‌چین جدید

Google Cloud با افزودن پشتیبانی از ۱۱ بلاک‌چین اضافی، BigQuery را گسترش داده است. این شبکه‌های جدید شامل Avalanche، Arbitrum، Cronos، Fantom، Near، Optimism، Polkadot، Polygon، Tron و شبکه‌های آزمایشی Polygon Mumbai و Ethereum Goerli هستند. کاربران می‌توانند از این گسترش برای انجام پرس‌و‌جوهای پیچیده در زنجیره، مانند نظارت بر ایجاد NFT و مقایسه‌ی کارمزد تراکنش‌ها در این بلاک‌چین‌های متنوع، استفاده کنند. گزینه‌های یکپارچه‌سازی با برنامه‌های کاربرپسند مانند Looker و Google Sheets نیز در دسترس هستند.

Google Cloud خدمات داده‌های کریپتوی خود را گسترش می‌دهد

در سال ۲۰۱۸، Google Cloud خدمات داده‌‌ی بلاک‌چین را در BigQuery معرفی کرد. این محصول به توسعه‌دهندگان اجازه داد تا به داده‌های بلاک‌چین بیت‌کوین و اتریوم دسترسی داشته باشند. سال بعد، پشتیبانی از ۶ زنجیره‌ی دیگر اضافه شد: بیت‌کوین کش، دش، دوج‌کوین، اتریوم کلاسیک، لایت‌کوین و زی‌کش. با اضافه شدن اخیر ۱۱ بلاک‌چین دیگر، تعداد کل شبکه‌های پشتیبانی‌شده به ۱۹ عدد می‌رسد. فراتر از BigQuery و در رویکردی وسیع‌تر، Google Cloud خدمات زیرساخت وب۳ مانند میزبانی گره و مدیریت عملیات اعتبارسنجی را برای بلاک‌چین‌های مختلف روی پلتفرم خود، از جمله اتریوم، سولانا و Aptos ارائه می‌دهد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2619381

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها