تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :تلگرام در مسیر تبدیل‌شدن به یک سوپر اپلیکیشن وب۳

  • کد خبر : 2622163
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
لورس :تلگرام در مسیر تبدیل‌شدن به یک سوپر اپلیکیشن وب۳
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تلگرام در مسیر تبدیل‌شدن به یک سوپر اپلیکیشن وب۳ بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : اوپن نتورک (TON)، یک پلتفرم بلاک‌چینی غیرمتمرکز که در ابتدا توسط تلگرام طراحی شده‌بود، بودجه ‌قابل‌‌‌‌‌‌توجه هشت رقمی را از مکسی ونچرز (MEXC Ventures)، بازوی سرمایه‌گذاری صرافی رمزارزی مکسی (MEXC)، دریافت کرده‌است. به این‌ترتیب، بنیاد‌ تن و مکسی وارد یک مشارکت استراتژیک شده‌اند که هدف اصلی آن، افزایش جهانی دسترسی به وب۳ با کاهش موانع ورود، عنوان ‌شده‌است. به‌عنوان بخشی از این همکاری، صرافی رمزارزی مکسی خدمات بازاریابی و تبلیغاتی را برای پروژه‌های مبتنی بر ‌تن ارائه خواهد کرد. علاوه‌بر این، مکسی قرار است خدمات وام با وثیقه TON را راه‌اندازی کرده و همچنین، کارمزدهای معاملاتی این توکن را حذف کند. علاوه بر این، مکسی ونچرز به تامین مالی برنامه‌های کوچک مبتنی بر تن، علاوه‌بر پشتیبانی مداوم از پروژه‌های آن، ادامه خواهد داد. به این ترتیب، بنیاد ‌تن قصد دارد پذیرش اکوسیستم وب ۳ را در پیام‌رسان تلگرام افزایش دهد. پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام، بارها به نقش بلاک‌چین ‌تن در سفر تلگرام به سمت دنیای وب۳ اشاره کرده‌است. ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تلگرام در مسیر تبدیل‌شدن به یک سوپر اپلیکیشن وب۳ بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : اوپن نتورک (TON)، یک پلتفرم بلاک‌چینی غیرمتمرکز که در ابتدا توسط تلگرام طراحی شده‌بود، بودجه ‌قابل‌‌‌‌‌‌توجه هشت رقمی را از مکسی ونچرز (MEXC Ventures)، بازوی سرمایه‌گذاری صرافی رمزارزی مکسی (MEXC)، دریافت کرده‌است. به این‌ترتیب، بنیاد‌ تن و مکسی وارد یک مشارکت استراتژیک شده‌اند که هدف اصلی آن، افزایش جهانی دسترسی به وب۳ با کاهش موانع ورود، عنوان ‌شده‌است.

به‌عنوان بخشی از این همکاری، صرافی رمزارزی مکسی خدمات بازاریابی و تبلیغاتی را برای پروژه‌های مبتنی بر ‌تن ارائه خواهد کرد. علاوه‌بر این، مکسی قرار است خدمات وام با وثیقه TON را راه‌اندازی کرده و همچنین، کارمزدهای معاملاتی این توکن را حذف کند. علاوه بر این، مکسی ونچرز به تامین مالی برنامه‌های کوچک مبتنی بر تن، علاوه‌بر پشتیبانی مداوم از پروژه‌های آن، ادامه خواهد داد. به این ترتیب، بنیاد ‌تن قصد دارد پذیرش اکوسیستم وب ۳ را در پیام‌رسان تلگرام افزایش دهد. پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام، بارها به نقش بلاک‌چین ‌تن در سفر تلگرام به سمت دنیای وب۳ اشاره کرده‌است. لازم به ذکر است که در اواسط ماه سپتامبر، تلگرام کیف‌پول TON را ادغام کرد و به‌کاربران اجازه داد تا مستقیما به رمزارزهایی مانند‌تن کوین، بیت‌کوین و تتر، دسترسی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622163

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها