تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :توئین جی‌پی‌تی (TwinGPT)  چیست؟ و کسب درآمد از طریق چت چگونه است؟

  • کد خبر : 2610736
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
لورس :توئین جی‌پی‌تی (TwinGPT)  چیست؟ و کسب درآمد از طریق چت چگونه است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

توئین جی‌پی‌تی – یک پروژه ارتباطی هوش مصنوعی انقلابی که هوش مصنوعی پیشرفته را با سفارشی‌سازی کاربر و یک اقتصاد مبتنی بر توکن ترکیب می‌کند.
فهرست مطالبتوئین جی‌پی‌تی (TwinGPT) چیست؟ویژگی‌های توئین جی‌پی‌تی (TwinGPT) چیست؟سفارشی‌سازیپاداش‌هاایجاد NFTگفتگوهای نامحدودچت با سلبریتی‌هابازار و اکوسیستم توکن NICEتوانایی‌های چت‌بات هوش مصنوعیپرسش و پاسخ توئین جی‌پی‌تی (TwinGPT) چیست؟ توئین جی‌پی‌تی پروژه‌ای کریپتویی است که بر پایه پیام‌رسان نایس‌گرام – یک پلتفرم مبتنی بر API تلگرام – بنا شده است. این پروژه دارای ۲٫۶ میلیون کاربر ماهانه فعال و بیش از ۲۰ میلیون بار دانلود است. چنین شاخص‌هایی آن را یکی از جذاب‌ترین و امیدوارکننده‌ترین پروژه‌های سال، حتی قبل از عرضه اولیه توکن، می‌کند.
مقایسه نوبیتکس و والکس؛ کدام صرافی بهتر است؟ آخرین نوآوری نایس‌گرام، ربات هوش مصنوعی ” Lily AI” است که به‌طور مستقیم درون پیام‌رسان یکپارچه شده و بُعد جدیدی به تجربه کاربری می‌افزاید. این ربات هوشمند مصنوعی که برای شبیه‌سازی گفتگوی انسان‌مانند طراحی شده است، به کاربران امکان می‌دهد با یک کلیک مشکل خود را حل کنند.
..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

توئین جی‌پی‌تی – یک پروژه ارتباطی هوش مصنوعی انقلابی که هوش مصنوعی پیشرفته را با سفارشی‌سازی کاربر و یک اقتصاد مبتنی بر توکن ترکیب می‌کند.

فهرست مطالب

  • توئین جی‌پی‌تی (TwinGPT) چیست؟
  • ویژگی‌های توئین جی‌پی‌تی (TwinGPT) چیست؟
    • سفارشی‌سازی
    • پاداش‌ها
    • ایجاد NFT
    • گفتگوهای نامحدود
    • چت با سلبریتی‌ها
    • بازار و اکوسیستم توکن NICE
  • توانایی‌های چت‌بات هوش مصنوعی
  • پرسش و پاسخ

توئین جی‌پی‌تی (TwinGPT) چیست؟

توئین جی‌پی‌تی پروژه‌ای کریپتویی است که بر پایه پیام‌رسان نایس‌گرام – یک پلتفرم مبتنی بر API تلگرام – بنا شده است. این پروژه دارای ۲٫۶ میلیون کاربر ماهانه فعال و بیش از ۲۰ میلیون بار دانلود است. چنین شاخص‌هایی آن را یکی از جذاب‌ترین و امیدوارکننده‌ترین پروژه‌های سال، حتی قبل از عرضه اولیه توکن، می‌کند.

  • مقایسه نوبیتکس و والکس؛ کدام صرافی بهتر است؟
بخوانید  هشدار بسیار مهم! مراقب کلاهبرداری ها در توییتر باشید!

آخرین نوآوری نایس‌گرام، ربات هوش مصنوعی ” Lily AI” است که به‌طور مستقیم درون پیام‌رسان یکپارچه شده و بُعد جدیدی به تجربه کاربری می‌افزاید. این ربات هوشمند مصنوعی که برای شبیه‌سازی گفتگوی انسان‌مانند طراحی شده است، به کاربران امکان می‌دهد با یک کلیک مشکل خود را حل کنند.

ویژگی‌های توئین جی‌پی‌تی (TwinGPT) چیست؟

توئین جی‌پی‌تی برای ارائه تجربه‌ای منحصربفرد، جذاب و پاداش‌دهنده از چت بات در پلتفرم پیام‌رسان نایس‌گرام طراحی شده است.

سفارشی‌سازی

این توانایی را خواهید داشت که ربات هوش مصنوعی را مطابق خواسته‌های خود شخصی‌سازی کنید. یک همزاد هوش مصنوعی قابل سفارشی‌سازی بسازید که قادر به انعکاس شخصیت و ترجیحات شما باشد. رابط کاربری مستقل اضافه کنید و به طور فعال در ارتباطات شرکت کنید.

پاداش‌ها

می‌توانید توکن NICE به دست آورید که انگیزه اضافی برای کاربران فراهم می‌کند تا به‌طور مداوم با همزاد AI خود ارتباط برقرار کنند.

ایجاد NFT

این امکان وجود دارد که همزادهای AI از سلبریتی‌ها ایجاد کنید و با آنها در موضوعات کاملاً متفاوتی گفتگو نمایید. این NFT می‌تواند در بازار داخلی نایس‌گرام فروخته شود.

بخوانید  ارز دیجیتال مورد نظر معامله‌گران برای فروش کدام است؟

گفتگوهای نامحدود

می‌توانید بدون محدودیت و به شیوه‌ای فراموش‌نشدنی، گفتگوهایی ایجاد کنید و چیزهای جدیدی بیاموزید. همزاد AI می‌تواند طیف گسترده‌ای از علایق و نیازهای کاربر را برآورده کند. علاوه بر این، ایجاد یک ربات سلبریتی ابعاد هیجان‌انگیزی به ارتباط و استفاده از ربات می‌افزاید.

چت با سلبریتی‌ها

می‌توانید با هر دو نسخه محبوب‌ترین سلبریتی‌هایتان گفتگو کنید.

توئین جی‌پی‌تی پتانسیل توانمندسازی کاربران را به شیوه‌ای نوین دارد، شیوه‌ای که کاربران با فناوری ChatGPT-4 ارتباط برقرار می‌کنند را تغییر می‌دهد و می‌تواند نگاه به ارتباطات هوش مصنوعی را تعریف مجدد کند.

بازار و اکوسیستم توکن NICE

شما می‌توانید از پلتفرم معاملاتی سیستم توکن استفاده کنید و تمامی امکانات را ارزش‌گذاری نمایید. محیطی را خواهید یافت که کاربران می‌توانند ویژگی‌های جدید کسب کنند، به روزرسانی‌ها را به اشتراک بگذارند و به‌طور کلی قابلیت‌های همزاد AI خود را گسترش دهند. می‌توانید کامیونیتی‌های درون برنامه ایجاد کنید تا تعامل با کاربران تسهیل شود.

هیچ ابزاری در بازار چنین تنوع بزرگی از کارکردها و مزایا را که ارتباط با هوش مصنوعی پیشرفته را پشتیبانی می‌کند، ندارد.

بخوانید  کاربران آماتور در سیاه‌چاله رمزارزها

توانایی‌های چت‌بات هوش مصنوعی

درون توئین جی‌پی‌تی هرآنچه می‌خواهید را با استفاده از چت بات AI مخصوص خودتان یاد بگیرید. سلبریتی‌ها را انتخاب کنید و با استفاده از چت بات AI و توئین جی‌پی‌تی هرکدام که بخواهید می‌توانید با آنها ارتباط برقرار نمایید: ایلان ماسک، مارک زاکربرگ، لیدی گاگا و غیره.

مراحل ساده برای ایجاد چت بات AI خودتان درون توئین جی‌پی‌تی به شرح زیر است:

  1. چت‌بات هوش مصنوعی خود را بسازید
  2. تنظیمات چت بات را انجام دهید
  3. چت بات خود را شخصی‌سازی کنید
  4. چت بات خود را در فروشگاه نایس‌گرام بفروشید

توئین جی‌پی‌تی این فرصت را برای کاربران ساخته است که بتوانند در سراسر دنیا، از چت کردن کسب درآمد کنند. و از آنجایی که تعداد زیادی کاربر فعال وجود دارد، این کار به سادگی انجام پذیر خواهد بود. تمامی کاربران فعال امکان به دست آوردن توکن NICE را خواهند داشت.

در حال حاضر این پروژه در مراحل اولیه به سر می‌برد، اما با توجه به پلتفرم سازنده آن نتایج قابل‌توجهی به دست خواهد آورد.

بخوانید  مهم ترین نکات در بسته بندی حبوبات ]روش ها + موارد مهم[

توجه: مقاله‌ای که آن را مطالعه کردید، یک مقاله ترجمه شده از یک منبع انگلیسی زبان برای اطلاع رسانی به کاربران عزیز توکن باز است. بنابراین برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های معرفی شده بیشتر تحقیق کنید و مدیریت ریسک و سرمایه را حتما در نظر بگیرید.

منبع: U.today

پرسش و پاسخ

توئین جی‌پی‌تی (TwinGPT) چیست؟

توئین جی‌پی‌تی – یک پروژه ارتباطی هوش مصنوعی انقلابی که هوش مصنوعی پیشرفته را با سفارشی‌سازی کاربر و یک اقتصاد مبتنی بر توکن ترکیب می‌کند.

ویژگی‌های توئین جی‌پی‌تی (TwinGPT) چیست؟

سفارشی سازی – پاداش – ایجاد NFT – گفت و گوی نامحدود – چت با سلبریتی‌ها – بازار و اکو سیستم توکن NICE

نوشته توئین جی‌پی‌تی (TwinGPT) چیست؟ و کسب درآمد از طریق چت چگونه است؟ اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها