تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :توجه سرمایه‌گذاران نهادی به آلت کوین‌ها! آلت سیزن در راه است؟

  • کد خبر : 2605622
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
لورس :توجه سرمایه‌گذاران نهادی به آلت کوین‌ها! آلت سیزن در راه است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقههش‌کی کپیتال (HashKey Capital)، بازوی سرمایه‌گذاری گروه هش‌کی مستقر در هنگ کنگ، یک صندوق سرمایه‌گذاری ثانویه را با تمرکز بر آلت کوین‌ها راه‌اندازی کرده است. این صندوق سرمایه‌گذاری که قصد دارد ۱۰۰ میلیون دلار در ۱۲ ماه آینده جمع‌آوری کند، قبلاً مورد توجه سرمایه‌گذاران آسیایی قرار گرفته است. به گفته ژوپیتر ژنگ جیالیانگ، مدیر پورتفوی این شرکت، کمتر از نیمی از دارایی‌های این صندوق سرمایه‌گذاری در بیت کوین و اتریوم خواهد بود. در عوض، هش‌کی کپیتال تخصیص‌های سرمایه‌ای خود را متنوع می‌کند تا شامل انواع آلت کوین‌ها و پول نقد باشد.
هش‌کی کپیتال بیش از ۱ میلیارد دلار دارایی را مدیریت می‌کند و سومین صندوق سرمایه‌گذاری خود را با ۵۰۰ میلیون دلار در ژانویه به نتیجه رسانده است. سبد سرمایه‌گذاری این شرکت شامل سرمایه‌گذاری در شرکت‌هایی مانند آزتک، بلاک دیمون، dYdX، آنیموکا و پولکادات است.
این حرکت اندکی پس از آن صورت گرفت که صرافی هش‌کی، یکی از شرکت‌های تابعه گروه کل، به اولین پلتفرم رمزارزی در هنگ کنگ تبدیل شد که تحت چارچوب قانونی جدید این شهر برای پلتفرم‌های معاملات ارز دیجیتال، م..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هش‌کی کپیتال (HashKey Capital)، بازوی سرمایه‌گذاری گروه هش‌کی مستقر در هنگ کنگ، یک صندوق سرمایه‌گذاری ثانویه را با تمرکز بر آلت کوین‌ها راه‌اندازی کرده است. این صندوق سرمایه‌گذاری که قصد دارد ۱۰۰ میلیون دلار در ۱۲ ماه آینده جمع‌آوری کند، قبلاً مورد توجه سرمایه‌گذاران آسیایی قرار گرفته است. به گفته ژوپیتر ژنگ جیالیانگ، مدیر پورتفوی این شرکت، کمتر از نیمی از دارایی‌های این صندوق سرمایه‌گذاری در بیت کوین و اتریوم خواهد بود. در عوض، هش‌کی کپیتال تخصیص‌های سرمایه‌ای خود را متنوع می‌کند تا شامل انواع آلت کوین‌ها و پول نقد باشد.
هش‌کی کپیتال بیش از ۱ میلیارد دلار دارایی را مدیریت می‌کند و سومین صندوق سرمایه‌گذاری خود را با ۵۰۰ میلیون دلار در ژانویه به نتیجه رسانده است. سبد سرمایه‌گذاری این شرکت شامل سرمایه‌گذاری در شرکت‌هایی مانند آزتک، بلاک دیمون، dYdX، آنیموکا و پولکادات است.

این حرکت اندکی پس از آن صورت گرفت که صرافی هش‌کی، یکی از شرکت‌های تابعه گروه کل، به اولین پلتفرم رمزارزی در هنگ کنگ تبدیل شد که تحت چارچوب قانونی جدید این شهر برای پلتفرم‌های معاملات ارز دیجیتال، مجوز دریافت کرد و به آن اجازه ارائه خدمات خرده‌فروشی را داد. این صرافی از قبل شروع به ارائه خدمات معاملات ارز دیجیتال به مشتریان خرده کرده است و برنامه‌های بلندپروازانه ای برای رشد دارد. لیویو ونگ، مدیر عملیات هش‌کی، اظهار داشت که آنها امیدوارند تا پایان سال بین ۵۰۰،۰۰۰ تا ۱ میلیون کاربر ثبت نام شده داشته باشند و اگر شرایط بازار صعودی باشد، هدف آن‌ها، ارائه خدمات به ۱۰ میلیون کاربر تا سال ۲۰۲۵ است.
تصمیم هش‌کی برای راه اندازی یک صندوق سرمایه‌گذاری با تمرکز بر آلت کوین‌ها نشان‌دهنده علاقه و سرمایه‌گذاری رو‌به‌رشد فراتر از بیت کوین و اتریوم است. بسیاری از سرمایه‌گذاران با درک فضای بازدهی قابل توجه در این بازار نوظهور و پویا، سبدهای خود را برای گنجاندن طیف وسیع‌تری از ارزهای دیجیتال متنوع می‌کنند.

بخوانید  سقوط PEPE، DOGE و SHIB: بعداً چه سکه‌های میم آماده انفجار هستند؟

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته توجه سرمایه‌گذاران نهادی به آلت کوین‌ها! آلت سیزن در راه است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2605622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها