تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :توکن BONE شیبا در حال تجربه دستاوردهای بزرگ! آیا رویای سرمایه‌گذاران محقق می‌شود؟

  • کد خبر : 2605544
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
لورس :توکن BONE شیبا در حال تجربه دستاوردهای بزرگ! آیا رویای سرمایه‌گذاران محقق می‌شود؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهگام‌های مهمی در پذیرش رمزارز BONE برداشته شده و اخیراً به نقطه عطف قابل توجهی دست یافته است. تعداد کل آدرس‌های BONE به سقف جدیدی رسیده است. با توجه به داده‌های IntoTheBlock، کل آدرس‌های مرتبط با BONE به طور پیوسته در حال افزایش بوده و به بالاترین حد خود یعنی ۱۹۰۷۲۰ آدرس رسیده است. شایان ذکر است که BONE به عنوان توکن گس در شبکه شیباریوم عمل می‌کند، که خود عاملی جهت افزایش آدرس‌ها است؛ زیرا کاربران بیشتری مشتاق تعامل با بلاکچین نوآورانه شیباریوم هستند. در واقع، در طول هفته گذشته، BONE شاهد اضافه شدن قابل توجه بیش از ۲۰۰۰ آدرس جدید تنها در یک روز بود.
طبق اسناد شیباریوم، افرادی که رمزارزهای خود را استیک می‌کنند، نقش مهمی در اعتبارسنجی شبکه دارند. این امر با استیک دارایی افراد به نودهای اعتبارسنجی به دست می‌آید. اعتبار‌سنجی‌ها، همان‌طور که از نام آن پیداست، نودهای کامل را راه‌اندازی می‌کنند و با قرار دادن BONE برای تولید بلاک‌ها، اعتبارسنجی تراکنش‌ها و مشارکت در مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) از شبکه محافظت می‌کنند. کل مقدار BONE موجود در شیباریوم به طور پیوسته در حال ا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

گام‌های مهمی در پذیرش رمزارز BONE برداشته شده و اخیراً به نقطه عطف قابل توجهی دست یافته است. تعداد کل آدرس‌های BONE به سقف جدیدی رسیده است. با توجه به داده‌های IntoTheBlock، کل آدرس‌های مرتبط با BONE به طور پیوسته در حال افزایش بوده و به بالاترین حد خود یعنی ۱۹۰۷۲۰ آدرس رسیده است. شایان ذکر است که BONE به عنوان توکن گس در شبکه شیباریوم عمل می‌کند، که خود عاملی جهت افزایش آدرس‌ها است؛ زیرا کاربران بیشتری مشتاق تعامل با بلاکچین نوآورانه شیباریوم هستند. در واقع، در طول هفته گذشته، BONE شاهد اضافه شدن قابل توجه بیش از ۲۰۰۰ آدرس جدید تنها در یک روز بود.
طبق اسناد شیباریوم، افرادی که رمزارزهای خود را استیک می‌کنند، نقش مهمی در اعتبارسنجی شبکه دارند. این امر با استیک دارایی افراد به نودهای اعتبارسنجی به دست می‌آید. اعتبار‌سنجی‌ها، همان‌طور که از نام آن پیداست، نودهای کامل را راه‌اندازی می‌کنند و با قرار دادن BONE برای تولید بلاک‌ها، اعتبارسنجی تراکنش‌ها و مشارکت در مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) از شبکه محافظت می‌کنند. کل مقدار BONE موجود در شیباریوم به طور پیوسته در حال افزایش است. در ابتدای هفته، این رقم بیش از ۱۹ میلیون گزارش شد، اما این تعداد حتی بیشتر شده است و در حال حاضر به بیش از ۲۲ میلیون توکن BONE رسیده است.

بخوانید  مقصر هک شرکت ریپل شناسایی شد: گوگل!

شیباریوم به دستیابی به نقاط عطف قابل توجه در جنبه‌های مختلف شبکه خود ادامه داده است. داده‌های شیباریوم اسکن نشان می‌دهد که کل تراکنش‌های شبکه در حال حاضر به رقم چشمگیر ۶۲۸۱۳۱ رسیده است. علاوه بر این، تعداد آدرس‌های کیف پول در این بلاکچین لایه ۲ به رقم خیره‌کننده ۴۴۷۱۳۸ افزایش یافته است. از سوی دیگر، تعداد کل بلاک‌ها در شبکه اصلی شیباریوم رشد قابل ‌توجهی داشته است و اکنون به ۳۸۷۹۳۳ با میانگین زمان ۵.۱ ثانیه برای هر بلاک رسیده است؛ که نشان‌دهنده کارایی شبکه است. با این حال، علی‌رغم این دستاوردهای قابل توجه، قیمت BONE اخیراً به دلیل برداشت سود توسط سرمایه‌گذاران کاهش پیدا کرده است. BONE در ۲۵ آگوست به ۱.۴۵ دلار رسیده بود، اما از آن زمان کاهش تدریجی را تجربه کرده است. در زمان نگارش این خبر، BONE با قیمت ۱.۲۲ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده کاهش ۳.۵۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته و کاهش ۱۰.۹۷ درصدی در هفت روز گذشته است.

بخوانید  قانون جدید نظارت بر مشاغل رمزارزی در نیویورک!

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته توکن BONE شیبا در حال تجربه دستاوردهای بزرگ! آیا رویای سرمایه‌گذاران محقق می‌شود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2605544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها