تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :توییتر (X) جا پای پی‌پال را دنبال می‌کند

  • کد خبر : 2604116
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
لورس :توییتر (X) جا پای پی‌پال را دنبال می‌کند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

توییتر (X) جا پای پی‌پال را دنبال می‌کند بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز: طبق گزارش اخیر فوربس، بزرگان وال‌استریت به تغییرات دگرگون‌کننده‌ای برای Xمتعلق به ایلان ماسک، اشاره می‌کنند. گفت‌وگو با چهره‌های برجسته وال‌استریت نشان می‌دهد که X ممکن است در آستانه ایجاد تحولی بزرگ در پلتفرم خود باشد و یک سیستم پرداخت به‌روز را یکپارچه سازد که یادآور روزهای اولیه پی‌پال (PayPal) است. ماسک با ایجاد نوسانات در ارزش رمزارزها غریبه نیست. طبق گزارش‌ها، او در حال گفت‌وگو با بزرگان وال استریت درباره تکامل بالقوه X است. چارلز گاسپارینو، خبرنگار فاکس بیزینس نیوز، اخیرا این خبر را به اشتراک گذاشت که اجماع غالب به سمت یک سیستم پرداخت نوآورانه اشاره دارد. این امر باعث کاهش هزینه‌های تراکنش در مقایسه با کارت‌های اعتباری معمولی می‌شود و به دنبال سرمایه‌گذاری روی داده‌های کاربر است. تلاش قبلی ایلان ماسک، یعنی پی‌پال که پس از ادغام X.com با Confinity در سال۲۰۰۰ به‌وجود آمد، وفاداری خود را به موج ارزهای دیجیتال نشان داده است. با معرفی استیبل‌کوین PYUSD خود با پشتوانه دلار آمریکا در اوایل این ماه، هدف پی پال پر کر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

توییتر (X) جا پای پی‌پال را دنبال می‌کند بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز: طبق گزارش اخیر فوربس، بزرگان وال‌استریت به تغییرات دگرگون‌کننده‌ای برای Xمتعلق به ایلان ماسک، اشاره می‌کنند. گفت‌وگو با چهره‌های برجسته وال‌استریت نشان می‌دهد که X ممکن است در آستانه ایجاد تحولی بزرگ در پلتفرم خود باشد و یک سیستم پرداخت به‌روز را یکپارچه سازد که یادآور روزهای اولیه پی‌پال (PayPal) است. ماسک با ایجاد نوسانات در ارزش رمزارزها غریبه نیست. طبق گزارش‌ها، او در حال گفت‌وگو با بزرگان وال استریت درباره تکامل بالقوه X است. چارلز گاسپارینو، خبرنگار فاکس بیزینس نیوز، اخیرا این خبر را به اشتراک گذاشت که اجماع غالب به سمت یک سیستم پرداخت نوآورانه اشاره دارد. این امر باعث کاهش هزینه‌های تراکنش در مقایسه با کارت‌های اعتباری معمولی می‌شود و به دنبال سرمایه‌گذاری روی داده‌های کاربر است.

تلاش قبلی ایلان ماسک، یعنی پی‌پال که پس از ادغام X.com با Confinity در سال۲۰۰۰ به‌وجود آمد، وفاداری خود را به موج ارزهای دیجیتال نشان داده است. با معرفی استیبل‌کوین PYUSD خود با پشتوانه دلار آمریکا در اوایل این ماه، هدف پی پال پر کردن فضای خالی استیبل‌کوین قدیم متا است. در سال۲۰۲۰، زمانی که پی پال پشتیبانی خود را از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال گسترش داد، به‌طور ناخواسته باعث افزایش ارزش بیت‌کوین شد و آن را به ۷۰هزار دلار رساند. به گفته فوربس، گاوین مایکل، مدیرعامل Bakkt، چنین حرکت‌هایی توسط غول‌های مالی معتبر به دنیای در حال تحول ارزهای دیجیتال مشروعیت می‌بخشد. مایکل بیشتر درباره ترجیح فزاینده تراکنش‌های استیبل کوین توضیح داد و بر پتانسیل تحول‌آفرین فناوری بلاک‌چین برای خدمات مالی سنتی تاکید کرد.

بخوانید  در پاسخ به توییت ایلان ماسک، TruthGPT راه اندازی شد

در دنیایی که اپلیکیشن‌های مالی مدام در پی گسترش افق‌های خود هستند، X ممکن است مورد بزرگ بعدی باشد که باید آن را زیر نظر داشت. فقط زمان نشان می‌دهد که آیا این زمزمه‌های وال استریت به نتیجه می‌رسد یا خیر؟

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2604116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها