تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

لورس :توییت ایلان ماسک شور و شوق جامعه ارزهای دیجیتال را برانگیخت

  • کد خبر : 2622907
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
لورس :توییت ایلان ماسک شور و شوق جامعه ارزهای دیجیتال را برانگیخت
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » توییت ایلان ماسک شور و شوق جامعه ارزهای دیجیتال را برانگیخت توییت ایلان ماسک شور و شوق جامعه ارزهای دیجیتال را برانگیخت ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ایلان ماسک، اخیراً پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی X نوشت و در مورد ویژگی Community Notes بحث کرد. این یادداشت ‌ها اطلاعات و اصلاحات بیشتری را برای پست ‌های برنامه X با هدف مبارزه با اطلاعات نادرست ارائه می ‌کنند. ماسک اظهار داشت که یادداشت های جامعه اکنون در زیر پست های X سریعتر ظاهر می شوند.
در پاسخ به پست های ایلان ماسک، علاقه مندان به ارزهای دیجیتال، از جمله چهره های برجسته ای مانند XRPcryptowolf و David Gokhshtein، در مورد این ویژگی بحث و گفتگو کردند.
علاوه بر این، به نقل از یوتودی، در یک پست جداگانه، ماسک به در دسترس بودن نسخه مقرون به صرفه تر تسلا مدل Y اشاره کرد. علاقه مندان به کریپتو، مانند Safepal و Lucie از تیم شیبا اینو، علاقه خود را به خرید تسلا با ارز دیجیتال ابراز کردند و لوسی به طور خاص به میم کوین شیب اشاره کرد. شایان ذکر است که تسلا و اسپیس ایکس قبلاً دوج کوین را به عنوان پرداخت پذیرفته بود..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » توییت ایلان ماسک شور و شوق جامعه ارزهای دیجیتال را برانگیخت توییت ایلان ماسک شور و شوق جامعه ارزهای دیجیتال را برانگیخت ۱۳ مهر ۱۴۰۲

  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲

ایلان ماسک، اخیراً پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی X نوشت و در مورد ویژگی Community Notes بحث کرد. این یادداشت ‌ها اطلاعات و اصلاحات بیشتری را برای پست ‌های برنامه X با هدف مبارزه با اطلاعات نادرست ارائه می ‌کنند. ماسک اظهار داشت که یادداشت های جامعه اکنون در زیر پست های X سریعتر ظاهر می شوند.

در پاسخ به پست های ایلان ماسک، علاقه مندان به ارزهای دیجیتال، از جمله چهره های برجسته ای مانند XRPcryptowolf و David Gokhshtein، در مورد این ویژگی بحث و گفتگو کردند.

علاوه بر این، به نقل از یوتودی، در یک پست جداگانه، ماسک به در دسترس بودن نسخه مقرون به صرفه تر تسلا مدل Y اشاره کرد. علاقه مندان به کریپتو، مانند Safepal و Lucie از تیم شیبا اینو، علاقه خود را به خرید تسلا با ارز دیجیتال ابراز کردند و لوسی به طور خاص به میم کوین شیب اشاره کرد. شایان ذکر است که تسلا و اسپیس ایکس قبلاً دوج کوین را به عنوان پرداخت پذیرفته بودند و برای مدت کوتاهی بیت کوین نیز پذیرفته شد تا اینکه نگرانی های زیست محیطی منجر به تعلیق آن شد.

ایلان ماسک اعلام کرده است که تسلا زمانی که بخش قابل توجهی از استخراج با استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر انجام شود، پذیرش بیت کوین را از سر خواهد گرفت، اگرچه هنوز این اتفاق نیفتاده است.

درباره ی ایلون ماسک بیشتر بخوانید

  • ایلان ماسک، بزرگترین فن دوج کوین، رکورد جدیدی را در برنامه X به دست آورد!
  • ایلان ماسک برای خرید توییتر زیر ذره بین SEC رفت!
  • ایلان ماسک ارز فیات را کلاهبرداری خواند!

توییت ایلان ماسک شور و شوق جامعه ارزهای دیجیتال را برانگیخت منبع:u.today اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه رقابت مایکروسافت با OpenAI در تولید تراشه های هوش مصنوعی مدیرعامل بایننس رویداد هاوینگ بیت کوین را رمزگشایی کرد هکر هوبی وجوه دزدیده شده را به صرافی بازگرداند سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI از “جنگ” دولت آمریکا علیه کریپتو شاکی است! شبکه اجتماعی فرند تک (Friend.tech) 300000 کاربر ویژه دارد! ایلان ماسک، بزرگترین فن دوج کوین، رکورد جدیدی را در برنامه X به دست آورد!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622907

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها